Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:iehh wij hadden laatst een aantal pakken bermhooi, nou dat wil ik echt nooit meer! Je haalde telkens je handen open aan de distels, zaten geplette flesjes tussen, blikjes, snoeppapiertjes, doosjes etc. Haalde elke keer zo veel mogelijk troep er uit en weekte het in water omdat het zo droog was, maar toch vond ik telkens vanalles in me stal de volgende dag.
EllaBellaah schreef:Dat is ook zo hoor Britt, maar aan de andere kant, voordat ik met Wietse had heb ik ook al 'iets' met hem gehad en ik ken hem al langer dan ik Wietse ken. En ze zijn echt absoluut niet met elkaar te vergelijken, ze zijn echt het tegenover gestelde van elkaar
Het is natuurlijk logisch dat je na twee jaar een relatie in een soort sleur komt, maar dat kan ook juist niet goed zijn en die sleur waar we nu inzitten is alles behalve 'boeiend'. We doen de hele dag niks, Wietse ligt alleen maar in bed tv te kijken, ik verveel me kapot als hij dr is omdat ik ook niet iets in me eentje kan gaan doen of met iemand afspreken. Die collega heb ik me vanaf het begin al mee kunnen vermaken, maakte hij me aan het lachen terwijl Wietse dat niet kon. Kon ik met hem altijd over alles kletsen en andersom terwijl Wietse alleen maar oog voor de tv heeft. Ik heb het gevoel dat hij me weer de aandacht en het gevoel kan geven dat Wietse al een hele tijd niet meer kon.
@Linda: Als je borstels nog steeds stinken kan je ze in een oude kussensloop in de wasmachine gooien. Gewoon in die kussensloop doen en dan dichtknopen of een touwtje er om heen. Dan gaat al het viezigheid er wel uit, maar de haren die voor verstopping kunnen zorgen blijven achter in het kussensloop. Werkt super goed!