We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:00

Nouja hij was aan het voeren en zei toen: kijk eens wat ik heb....ruik eens! Haha. Ik weet niet wat voor kuil het was maar was iig een slechte levering.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:09

iehh wij hadden laatst een aantal pakken bermhooi, nou dat wil ik echt nooit meer! Je haalde telkens je handen open aan de distels, zaten geplette flesjes tussen, blikjes, snoeppapiertjes, doosjes etc. Haalde elke keer zo veel mogelijk troep er uit en weekte het in water omdat het zo droog was, maar toch vond ik telkens vanalles in me stal de volgende dag.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:13

Nou dit was juist echt te nat vond ik en het stonk enorm!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 15:08

Suuskipje schreef:
Waar ben je down over daan?

Mn vriend zit in Turkije en we hadden beide geen zin in dat hij weg moest. Hij kom pas over 2 week terug...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:20

Haha dr komen vanavond maar liefst 5 programma's op tv die ik wil zien! :P Maar ik moet zo werken.... dus 3 ervan worden opgenomen (we kunnen op 3 plekken hier in huis opnemen, ze komen namelijk ook nog allemaal rond ongeveer dezelfde tijd) en 2 ervan kan ik sowieso terug kijken op me laptop. Dus ik heb morgen veel te kijken, of ik verspreid het over wat dagen :P

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:23

pfff dat je daar allemaal zin in hebt linn xD

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:29

Ja dat vind ik echt heeeerlijk!! Heerlijk op de bank hangen en kijken maar!! En het voordeel van opnemen is dat je de pauzes lekker door kan zappen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:42

voor mijn gevoel klinkt het een beetje alsof je al een keuze gemaakt hebt Ella..
als je gevoel dat zegt, en je er de volgende keer bij Wietse nogsteeds zo over denk, zal het wel de beste keuze zijn denk ik.

of met Wietse leuke dingen/uitjes gaan doen, en kijken of het gevoel dan een beetje terug komt?
je hebt hem vast ook een tijd heel erg leuk gevonden, want anders was je niet met hem denk ik..
en er met hem over praten, want misschien heeft hij wel precies het zelfde gevoel..?

maar je moet denk ik idd wel een beslissing maken, want je wilt hem ook niet de heletijd aan het lijntje houden, of die andere jongen hoop geven.. lijkt mij

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:21

vandaag met Faron naar de appelbergen geweest, en mn ouders gingen mee dus konden mooi foto's maken :)
Faron heeft gister weer een nieuwe frontriem gekregen, dus die ook meteen even op de foto O:)
en ik ben echt zooo super blij dat ze nogsteeds niet dik is! vorige jaren was ze zo stijf en vet rond mei. maar nu ziet ze er nogsteeds goed uit, en zit ze ook lekker in dr vel :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:30

Super leuk Lucy!!! En ze ziet er idd heel goed uit!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:38

hihi dankje! :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:45

EllaBellaah schreef:
iehh wij hadden laatst een aantal pakken bermhooi, nou dat wil ik echt nooit meer! Je haalde telkens je handen open aan de distels, zaten geplette flesjes tussen, blikjes, snoeppapiertjes, doosjes etc. Haalde elke keer zo veel mogelijk troep er uit en weekte het in water omdat het zo droog was, maar toch vond ik telkens vanalles in me stal de volgende dag.

O de flesjes en troep zijn minder.
Als er veel andere dingen inzitten als gras bijv bloemen vinden ze dat wel heel erg lekker!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:46

Ze ziet er goed uit hoor lucy! Mooie omgeving ook!

Heb net heerlijk gereden in appelscha, heb 2x20 gereden en een vetgate geoefend. Ging heel fijn!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:57

Mooi dat het zo goed ging Kim!!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:59

EllaBellaah schreef:
Dat is ook zo hoor Britt, maar aan de andere kant, voordat ik met Wietse had heb ik ook al 'iets' met hem gehad en ik ken hem al langer dan ik Wietse ken. En ze zijn echt absoluut niet met elkaar te vergelijken, ze zijn echt het tegenover gestelde van elkaar :')
Het is natuurlijk logisch dat je na twee jaar een relatie in een soort sleur komt, maar dat kan ook juist niet goed zijn en die sleur waar we nu inzitten is alles behalve 'boeiend'. We doen de hele dag niks, Wietse ligt alleen maar in bed tv te kijken, ik verveel me kapot als hij dr is omdat ik ook niet iets in me eentje kan gaan doen of met iemand afspreken. Die collega heb ik me vanaf het begin al mee kunnen vermaken, maakte hij me aan het lachen terwijl Wietse dat niet kon. Kon ik met hem altijd over alles kletsen en andersom terwijl Wietse alleen maar oog voor de tv heeft. Ik heb het gevoel dat hij me weer de aandacht en het gevoel kan geven dat Wietse al een hele tijd niet meer kon.

@Linda: Als je borstels nog steeds stinken kan je ze in een oude kussensloop in de wasmachine gooien. Gewoon in die kussensloop doen en dan dichtknopen of een touwtje er om heen. Dan gaat al het viezigheid er wel uit, maar de haren die voor verstopping kunnen zorgen blijven achter in het kussensloop. Werkt super goed!

NEEEEEEEEEEE toch niet die ene van toen???

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:01

leuke foto's lucy!
fijn dat het goed ging kim!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:13

Whaha britt, je vindt die jongen dus niks? :Y)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:14

fijn dat het zo goed ging Kim!

ik vind je onderschrift trouwens echt leuk :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:27

Britt_Sisi schreef:
leuke foto's lucy!
fijn dat het goed ging kim!

haha nou ik heb daar toen heeeeule verhalen over gehoord van ella, en dan zat hij op ella der msn en dan zat ik dus tegen hem te banketstaaf ipv tegen ella :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:28

Haha en dan moet je dit plaatje achter mijn onderschrift denken
Afbeelding

Heb het gevoel dat het 17 juni wel goed gaat komen de eerste klasse II! Ze had op het eind wel minder zin maar volgens mij had ze het heel warm... ze wilde steeds midden in de waterplassen staan maar drinken wilde ze niet. Laatste stukje ging weer beter. Gelukkig hebben we in de wedstrijd groompunten, merk dat ze dat toch wel fijn vindt. Na het halfuurtje rust vond ze het gelukkig niet raar dat ze weer het zadel opkreeg, ze vertrok ook lekker fris! Ik ben heeeel erg benieuwd naar 17 juni en heb er ook heel veel zin in!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:25

Pff mn hoofd is vol! Gelukkig wel veel gedaan vandaag! Deze week nog even flink knallen en dan hopelijk woensdag/donderdag vast opsturen! Nog twee weken stage...het is echt aftellen !

Nu even lekker tv aan 't kijken; la the voices :) hmm heerlijk!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:23

Ik vind die jongen waar Ella het over heeft ook niks (I'm sorry Ella, maar dat wist je wel al toch?) Maar dat heeft ook met meerdere dingen te maken... (Steph weet waar ik het over heb)

Ik ben klaar met werken, was lekker druk!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:33

Ja klopt ik heb ook mindere ervaring met hem maar ik ken hem nu beter en anders dan eerst. Hijheeft me nu ook eerlijk verteld hoe dat twee jaar geleden ging bij hem. Hebben we ook ruzie over gehad toen en hij heeft gezegt dat ik gelijk had toen haha. Ik ken hem nu gewoon al heel lang dus dat scheelt ook.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:09

Heuj ik zei niet dat ik heb niets vind? ik vroeg alleen of het diezelfde was :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:48

Britt_Sisi schreef:
Heuj ik zei niet dat ik heb niets vind? ik vroeg alleen of het diezelfde was :P

Haha ik zag NEEEEEEEEEEE staan dus ik dacht, duidelijke mening :+