Heey Welkom Danielle Nou vandaag poets ochtend en naar roden geweest, was leuk En pepijn stond nu wel op t land (eerst dus op stal) en bleef gelukkig gewoon staan Zometeen rijden.
Karin gaat zo op een nieuwe. Tango, die staat op de verkoop site :p mooi beestje, en die kan lope! Vanmiddag gelongeerd enzo, gaf niks om t zadel, en toen heeft ze er ook even op gezeten, en deed ie ook helemaal niks.
Oohh die Tango is moooi! Wat leuk dat ze die mag beleren!
_Linn_
Geplaatst: 25-07-11 17:40
Fujita_Amor schreef:
Hoezo met pepijn land en stal? Snap die niet
Tango zag ik idd ook op die site. Vind het echt een prachtbeest!
Pepijn is niet altijd makkelijk te vangen in het land volgens mij, en dan houden ze hem dus even op stal omdat je anders elke keer dat je gaat rijden dat geklooi heb.
Klinkt allemaal top lucy Ik heb vandaag les gehad met Desire ging echt goed. Daarna ook nog Mambo gereden, dat is een van de lespaarden op stal. Erg leuk paard ook
Hellooo Welkom Danielle! Ik heb net weer heerlijk op Ruby gereden:) Mn moeder was tegelijkertijd 't paard van een vriendin aan 't longeren! Ik tips geven hoe en wat, haha t ging prima! Best makkelijk, nu hoefde ik er maar één te doen! Helaas was Ruby wel erg stug met dr hoofd weer, heb het idee dat ze van iemand een knal heeft gehad ofzo, hoop dat het snel weer over gaat