Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
X_Michelle_X schreef:Dat was onze vorige pony..
we kregen een berichtje dat ze paard van de maand was geworden, op de dag dat we hadden besloten d'r in te laten slapenkreeg een brok in me keel dat ik dit tegen kwam
Yesorno schreef:Jee! Ik krijg vandaag een telefoontje van de KNHS en ik kan toch naar mijn eerste keuze week; week 10A.![]()
Het kon niet omdat het volgeboekt was en ik zou naar mijn tweede keuze week gaan; week 6.
Alleen zat ik ontzettend te twijfelen of ik daar wel heen wou gaan, vanwege misschien jonge deelnemers.
Ik had gemaild of er ook genoeg 16/17/18 jarige gingen en ze mailden terug:
Verschillende 16 jarige en nog een 17 jarige deelnemers
Dus opzich wel prima, maar ze belden vandaag dat er een deelnemer van week 10, graag naar week 6 wou.
Of ik wilde ruilen! 'Jaaa natuurlijk!'
Cuarda schreef:Jullie moeten me trouwens even helpen over de polo's..
Sportnaam van mijn paard is Illenois.
Maar we noemen haar altijd Ilona.
Wat voor naam moet ik dan voor het shirt laten drukken?Ik weet niet welke ik moet doen..
Faya__ schreef:Maar trouwens over de polo's
kunnen we die niet beter alleen met onze week doen, ivm week nummer enzo
en eigen plannen
iedereeen denk daar toch anders over
en ook scheelt het verzendkosten van ontvanger --> persoon
want dan kan iemand ze gewoon meenemen en daar geven
Faya__ schreef:Nee ik bedoelde stel dat iemand uit week 5 alle polo's besteld dan moeten die dingen verzonden worden naar iedereen uit onze week, terwijl als iemand uit onze week besteld kan die persoon ze gewoon meenemen naar ermelo.
Sowieso vindt ik het een heeeeeel gedoe om met alle weken polo's te bestellen en we wilden toch met 10B erop
Elke week heeft toch zn eigen ideeen erover.