xan schreef:winnitou schreef:voor mij een weet voor jou een vraag
Je mag het met ons delen hoor
Weet niet of ik dat wel wil hahaha.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

winnitou schreef:Shenavallie schreef:
Ik ving vanavond iets op over dat de PVV stappen wil ondernemen door de man(nen) in kwestie te laten castreren! Eindelijk beginnen ze er in Den Haag iets van te begrijpen en eindelijk worden er nu juiste stappen ondernomen. Het liefst helemaal Eunuchen, maar dit is in ieder geval beter dan alleen laten steriliseren!
steriliseren heeft in dit geval al helemaal geen zin, en er een eunuch van maken vrijwaard je ook niet voor de toekomst (Een eunuch is niet per definitie impotent of hij moet lidloos zijn). dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om op andere manier een kind iets aan te doen. Deze mensen zijn psychisch ziek en daar moet iets aangedaan worden......
winnitou schreef:xan schreef:Heemskerk is toch wel weer een stukje rijden (toch ??)
Heeft Krommenie niets leuks ??? Helaas weet ik het niet.
En dat er anderen aan het borrelen zijn, is natuurlijk ook gewoon gezellig.
http://www.barbabbels.nl/ Noorderhoofdstraat 143, Krommenie
075 6213512

meelen schreef:En wat voor taart word t deze keer Anke?
Shenavallie schreef:Ik ving vanavond iets op over dat de PVV stappen wil ondernemen door de man(nen) in kwestie te laten castreren! Eindelijk beginnen ze er in Den Haag iets van te begrijpen en eindelijk worden er nu juiste stappen ondernomen. Het liefst helemaal Eunuchen, maar dit is in ieder geval beter dan alleen laten steriliseren!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:steriliseren heeft in dit geval al helemaal geen zin, en er een eunuch van maken vrijwaard je ook niet voor de toekomst (Een eunuch is niet per definitie impotent of hij moet lidloos zijn). dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om op andere manier een kind iets aan te doen. Deze mensen zijn psychisch ziek en daar moet iets aangedaan worden......
Er is geen sprake van steriliseren, maar CASTREREN en dat werkt wel!
Shenavallie schreef:@ Xan: In Marken-Binnen kun je ook terecht bij Nello Wessels! Hij heeft een super gave locatie, heel knus en een zeer goede kaart! http://www.restaurantmarkenbinnen.nl/
Sinds vorig jaar is zijn restaurant uitgebreid/bijgebouwd en het ziet er echt toppie uit! Nello is een schat van een gozer en heeft een passie voor koken!![]()
@ Winnitou: Zou Nello niet wat voor jou zijn? Jong, kan zelf koken, heeft een leuk bedrijf waar je in mee kunt helpen....?
LIQUITA schreef:Ik wilde vandaag First even laten draven in de longeercirkel om te kijken hoe hij liep. Hij is altijd heel braaf, maar vandaag ging hij ff lekker uit z'n dak. Volgens mij liep hij helemaal goed, kon in ieder geval niks geks zien. Morgen er maar weer even op, dan voel ik het vanzelf hoe het gaat.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik wilde vandaag First even laten draven in de longeercirkel om te kijken hoe hij liep. Hij is altijd heel braaf, maar vandaag ging hij ff lekker uit z'n dak. Volgens mij liep hij helemaal goed, kon in ieder geval niks geks zien. Morgen er maar weer even op, dan voel ik het vanzelf hoe het gaat.
Dat is weer een goed vooruitzicht

Hackie schreef:Ik ben naar de paarden laters
).
iets te eten ofzo ??