Daar heb ik ook foto's van gemaakt! Alleen het weer werkte niet mee toen 
En Paul had nog helemaal in zijn www gezet op hyves dat ik langs zou komen om foto's te maken haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daar heb ik ook foto's van gemaakt! Alleen het weer werkte niet mee toen 

Citaat:Nou...stuk minder dan vorige week. 177 en 182 pt. Hahaha...slechtste resultaat ooit tot nu toe!! Gevoelsmatig ging het juist een stuk beter dan vorige week maar ik rij wat meer op scherp en dat geeft af en toe nog een onrustig beeld. Vandaar ook dat ik nog steeds niet overstap naar de L2...eerst dit stadium even door.
gina2003 schreef:Nadien, weet je al wat van de hond van je moeder?

Broccoli schreef:gina2003 schreef:Nadien, weet je al wat van de hond van je moeder?
Wat lief dat je dat vraagt
Gaat erg slecht met hem. Zijn achterhand is nog verlamd.
Toch gaf de dierenarts hem vandaag nog hoop. Maar dit kan niet te lang meer duren want het is zo triest om hem zo te zien.
Dierenartsen weten ook niet precies wat het is, het kan een hernia zijn, een bloedprop of een breuk in de rug. De manier van herstellen is sowieso bij alle diagnoses hetzelfde dus ze wilde nog geen scan maken. De hond ligt aan zware pijnstillers. Morgen weer terug naar de dierenarts. Hopen dan toch meer te horen want dit is voor die hond ook niks zo. Als er een grote kans op genezing dan hebben we het er voor over, maar stel nou dat het niet meer beter wordt, dan mogen we hem dit niet aan doen.

Astor schreef:Maar is die hengst van hierboven Jack?
Mariska Oostland wilt Voque graag kopen!
Broccoli schreef:gina2003 schreef:Nadien, weet je al wat van de hond van je moeder?
Wat lief dat je dat vraagt
Gaat erg slecht met hem. Zijn achterhand is nog verlamd.
Toch gaf de dierenarts hem vandaag nog hoop. Maar dit kan niet te lang meer duren want het is zo triest om hem zo te zien.
Dierenartsen weten ook niet precies wat het is, het kan een hernia zijn, een bloedprop of een breuk in de rug. De manier van herstellen is sowieso bij alle diagnoses hetzelfde dus ze wilde nog geen scan maken. De hond ligt aan zware pijnstillers. Morgen weer terug naar de dierenarts. Hopen dan toch meer te horen want dit is voor die hond ook niks zo. Als er een grote kans op genezing dan hebben we het er voor over, maar stel nou dat het niet meer beter wordt, dan mogen we hem dit niet aan doen.

Okky schreef:hee,
ik zie dat jullie het hier over mij hebben, ik ben namelijk dat meisje op de hengst carraigh thunder, hebben jullie vragen?

!!
!