winnitou schreef:je kunt zelfs je zadel kwijt Xan
hihi, ja je bent een schat Win, maar helaas ook ik heb geen geldboompje hier.
Voor dat zadel wil ik nog wel wat hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Hahahahaha aan de zuip?
Lees ik nu dat Nancy ergens zenuwachtig voor was en dat dat met rijden en Napoleon te maken had?
Vertel?
xan schreef:winnitou schreef:heb je die vandaag dan opgeruimd uit je tuin
Ik heb weer naarstig lopen zoeken of ik een klein beginnetje van zo'n boompje
kon vinden, maar helaas.......
winnitou schreef:xan schreef:Ik heb weer naarstig lopen zoeken of ik een klein beginnetje van zo'n boompje
kon vinden, maar helaas.......
ik had er ook één, die stond op het balkon, heeft het nog even goed gedaan maar hij kreeg te weinig water, ja dat heb je met overkapping en als je het dan niet bijhoudt en alleen loopt te plukken.
hoop dat er weer een zaadje aanwaait, kweek ik het zelf weer op
. Tytje schreef:Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor.
ATE schreef:Tytje schreef:Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor.
lekker hoor voor mary en nu hopen dat ze af en toe nog ff een lekker ritje mag rijden
mntj schreef:ik doe mee voor het geldboompje.
scooter is nog niet nodig.
duurt nog ruim 1 jaar. tegen die tijd hoop ik dan te kunnen oogsten van het boompje haha.