Emmaa_ schreef:Ik ga nog even naar beneden
Morgen ga ik opnieuw spammen met Tinus foto's
Nicee

jane had ook mooie foto's gemaakt vandaag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Ik ga nog even naar beneden
Morgen ga ik opnieuw spammen met Tinus foto's

Maaikeee schreef:Jaa hij springt het zelfs nog vanuit stilstand volgens mij, huppa 80 cm alsof het niks is
. hij heeft een sterkte achterhand maar hoe het werkt is nog niet helemaal duidelijk
Kirsten_S schreef:Maaikeee schreef:Jaa hij springt het zelfs nog vanuit stilstand volgens mij, huppa 80 cm alsof het niks is
Jaaa niet normaal
vic kan het ook maar de kans dat alles blijft liggen is klein. hij heeft een sterkte achterhand maar hoe het werkt is nog niet helemaal duidelijk
Kirsten_S schreef:hallo nadien. niet afvallen..
je ziet er nu hartstikke (echt waar) uit!! Als je nog dunner word krijg je van die ingevallen wangen en dat is niet mooi. Gewoon zoo laten en dat trots zijn op dat mooie lichaam!! Kom je ook beter de winter door met een beetje spek op de kont
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:hallo nadien. niet afvallen..
je ziet er nu hartstikke (echt waar) uit!! Als je nog dunner word krijg je van die ingevallen wangen en dat is niet mooi. Gewoon zoo laten en dat trots zijn op dat mooie lichaam!! Kom je ook beter de winter door met een beetje spek op de kont
Mooi lichaam? Vet lichaam ja.

Broccoli schreef:Als ik nou nog zo was:
http://i12.photobucket.com/albums/a242/ ... dine-1.jpg
Dat zou ik kunnen accepteren.
Naast mij mama. Z dressuurruiter
(laaaang geleden of course)
Astor schreef:Ja ik wil Astor zowieso op eerste keus zetten omdat hij toch mijn eerste keus is.
En vaak vul ik geen tweede keus in omdat ik gewoon simpelweg niet weet wie ik als tweede keus moet doen.
Maar Kamona gaat wel erg hard hoor met springen, weet echt niet of ik dat wel kan
. kan je me zo van de berg afrollen
Broccoli schreef:Kamona is nog te onervaren.
Kirsten_S schreef:Nadien vooral in deze tijden moet je juist wat meer op gewicht zijn, stel je word ziek. dan heeft je lichaam nergens om op te teren als je bijv. niet kan eten omdat je alles weer eruit spuugt. je hoeft je pas zorgen te maken als je met je gewicht over de lengte van je zelf komt bijv iemand is 170 en weegt meer dan 70 kg. Je bent hartstikke lang en daardoor ben je al slank..
Kijk als ik nou dik zou worden, dan word dat een raar gezicht. kan je me zo van de berg afrollen
! Niet laatste
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Nadien vooral in deze tijden moet je juist wat meer op gewicht zijn, stel je word ziek. dan heeft je lichaam nergens om op te teren als je bijv. niet kan eten omdat je alles weer eruit spuugt. je hoeft je pas zorgen te maken als je met je gewicht over de lengte van je zelf komt bijv iemand is 170 en weegt meer dan 70 kg. Je bent hartstikke lang en daardoor ben je al slank..
Kijk als ik nou dik zou worden, dan word dat een raar gezicht. kan je me zo van de berg afrollen
Ik ben maar 1.74 meter.
Ik wil gewoon echt wat eraf. Dit kan ik niet accepteren.
Emmaa_ schreef:
Bagger slechte foto maarjaa
Heb er geen © op gezet, hoop ook niet dat mijn foto's ergens op HT rondzwerven straks.
Zal wel niet gebeuren