Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:29

Ik heb het gelezen ik zat 'actief' bij het telefonisch spreekuur... Dus kon niet bij me telefoon maar je hebt sms terug nu Knipoog. Wil wel een antwoord op al mijn stellingen hoor Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:32

Over stelling 1 delen we in iedergeval dezelfde mening Knipoog. Ik vindt het nog triest dat die bekende nederlanders er aan mee werken... Alleen zijn het vooral degene die zelf niet meer zo heel veel succes hebben Tong uitsteken.

Hoe nederland heb op het EK gaan schoppen geen idee Tong uitsteken, maar volgens mij is Italië wel goed ja... En Frankrijk ook wel aardig Lachen. Maar goed als ze die poule doorkomen hebben ze misschien weer meer kans Tong uitsteken (wie is de vierde eigenlijk in hun poule?).

En die marslanding, ik blijf het onzin vinden...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:42

Roemenie, waar ze ook niet van gewonnen hebben tijdens een oefenwedstrijd Knipoog

Italië en Frankrijk komen altijd verder dan Nederland, vandaar dat ik denk dat het snel klaar is voor ze Nagelbijten / Gniffelen

Ik geloof niet dat ik over die andere stellingen een mening heb Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:43

Tuurlijk wel Sas, jij hebt over alles een mening Knipoog. Nou ja scheelt weer als ze gelijk dr uit zijn... Hoe eerder die Oranje gekte voorbij is des te beter!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:45

Stelling 4 is heel economisch (speciaal voor Fenna Tong uitsteken) maar kan ook in milieu technisch opzicht interessant zijn (waar heb ik deze taal nu weer uitgevonden...)

En stelling 2... Iedereen moet gewoon een mening hebben over de overheid en verspilling van belastingeld!! Mijn kleding hoeft niet 1/5 duurder te zijn omdat een minister een appartement wil in New York!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:45

Ik vind het altijd wel leuk Lachen (De enige tijd dat ik om voetbal kan geven)

Het kan me vrij weinig schelen of minister hupeldepup haar huurvergoeding moet terug betalen of niet Nagelbijten / Gniffelen (Zolang hardwerkende burgers als jij daar niet de dupe van worden Knipoog)
En in auto's heb ik me nog niet zodanig verdiept, sorry Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:52

Weetje wel niet hoeveel onnodig belasting geld dat mens dr doorheen heeft gegooit!! En ze hebben zelf al meer dan genoeg! En mijn tante had huursubsidie en die heeft een jaar lang elke maand te veel gekregen en die moet het wel terug betalen (en geloof me die heeft echt niet veel....)

Mijn mening die minister betaald het maar lekker terug en dan moet het naar een goed doel gaan!! Een doel waar belastinggeld wel voor bestemd is!!

Maar ja dat komt weer op het andere punt van het koninklijk huis wat er jaarlijks miljoenen doorheen gooit en welke onze JP niet eens duidelijk wil maken.... Het is wel het geld waar wij nederlanders hard voor werken wat hun zomaar uitgeven aan een privéjachtje...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:54

Ik vind voetbal toch ook zooo leuk... Ivo was vorige week ook helemaal chagerijnig toen Ajax verloren had... Hij wilde geen TV en Radio meer aanhebben en de krant van de volgende dat moest ook gelijk door de versnipperaar (vindt ik toch best grappig Tong uitsteken).

Claudia heeft ook al een keer tussen huilende mannen gezeten bij AZ, daar zou ik ook wel weer om kunnen lachen Tong uitsteken. Die reacties...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:55

Es zo gaat het toch overal, die mensen zitten er zelf altijd prima bij, huisje, boompje, beestje en niet al te hard werken, zo ziet het leven van een minister eruit!

Veel praatjes, weinig daden!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:56

evdpanne schreef:
Ik vind voetbal toch ook zooo leuk... Ivo was vorige week ook helemaal chagerijnig toen Ajax verloren had... Hij wilde geen TV en Radio meer aanhebben en de krant van de volgende dat moest ook gelijk door de versnipperaar (vindt ik toch best grappig Tong uitsteken).

Claudia heeft ook al een keer tussen huilende mannen gezeten bij AZ, daar zou ik ook wel weer om kunnen lachen Tong uitsteken. Die reacties...

Je kan het ook overdrijven, janken omdat die ploeg verloren heeft, nee zeg, waar is die stoere houding dan gebleven?

Ik ga weer naar school Doei!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:01

hahahaha die zijn ze op zo'n moment nu helemaal kwijt.... echt mannen he Tong uitsteken, kunnen heel stoer doen maar ondertussen...

Het zelfde als ze ziek zijn... Dan lopen ze ook gelijk te piepen Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:02

kooslover schreef:
Es zo gaat het toch overal, die mensen zitten er zelf altijd prima bij, huisje, boompje, beestje en niet al te hard werken, zo ziet het leven van een minister eruit!

Veel praatjes, weinig daden!

En daar moet wat aan gedaan worden!!! Vindt niet dat ze zo met ons belastinggeld mogen omgaan!! Maar nu het zo in het nieuws is zal ze het denk wel terug moeten betalen... Ze hebben in iedergeval al toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt... Maar gister werd op het nieuws nog niks gezegt over terugbetalen... (vrees eigenlijk dat dat dan weer niet gebeurd Boos! ).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:06

Ik heb dat nieuws geloof ik niet meegekregen Bloos

Pff nog een half uur op de trein wachten, balen dat ik niet eerder weg kan Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:52

Nog steeds geen reacties op mijn geweldige nieuws stellingen Tong uitsteken, waar zit toch iedereen Lachen.
Alleen Sas is zo 'actief' geweest om te reageren Haha!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 18:53

Sorry, ik ben stellingenmoe Nagelbijten / Gniffelen (vandaar dat ik niet durfde te reageren in dit topic)

Ik heb Mazzel vanmiddag even gelongeerd, hij was nat en vies en ik vond het sneu om er een zadel op te gooien Nagelbijten / Gniffelen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:02

antoinetje schreef:
Over eten gesproken, als je hier bent zal ik een keer engels voor je koken Knipoog

Is goed hoor, als ik het maar lekker vindt Knipoog
Ik ben benieuwd wat ik dan krijg...

evdpanne schreef:
1. Dat concert van 'André Hazes, Lijkenpikkerij of eerbetoon Tong uitsteken (ik vindt dat mens echt een geldwolf van alles maakt ze een show om geld te verdienen!!! Mijn mening heb je alvast Knipoog ).

2. Moet minister Herfkens de huurvergoeding terugbetalen (voor haar appartement in New York als ik het goed heb....). Ik vindt van wel Lachen, mijn tante heeft ook dr huursubsidie die ze te veel heeft gekregen moeten terugbetalen!!

3. Hoe ver gaat Oranje het schoppen met het EK? (vast niet zover als jong oranje het deed Tong uitsteken)

4. Waar zou jij je auto op laten rijden, Benzine, Diesel of Lpg? (mijn eerste auto wordt denk gewoon een benzine want die diesel en Lpg auto's zijn volgens mij hardstikke duur al verdien je het op de lange termijn wel terug...)

5. Wat vonden we van de marslanding, zinloos of is het toch zinvol (ik vindt het allemaal zinloos... zoveel geld steken in een project op andere planeten terwijl op onze eigen planeet mensen sterven van de honger!! Gaat eerst daar maar eens wat voor uitvinden en dan mag je wel de ruimte in...)

Nou dat zijn mijn nieuwsstellingen voor vandaag Lachen

1. Hij is toch dood, laat het dan lekker, die hele vent boeit me niet.
2. Ja! Laat die hoge personen zich ook eens lekker aan de regeltjes houden!
3. Boeit me niets, van mij mogen ze er na de 1e wedstrijd uit liggen, des te eerder is die oranje gekte afgelopen.
4. Daar denk ik niet over na, eerst maar eens een rijbewijs zien te halen Knipoog
5. Ik vind het wel grappig dat ze dat allemaal kunnen, maar ja, wat is het nut ervan?

Zo goed Es?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:07

Top Wen, ik weet zeker dat Es morgen weer mooie nieuwe stellingen verzint. Ze is namelijk altijd bijzonder productief op haar werk Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:27

hahahaha eindelijk reactie op mijn doorspit werk in de krant van vandaag Tong uitsteken. en ik denk wel weer dat ik tijd heb om morgen weer wat te verzinnen Lachen. dan gaat ik ff een hele goeie verzinnen Tong uitsteken. Deze waren een beetje saai...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:28

Nou ik heb morgen van 8.30- 10.30 college en dan weer van 15.30-17.30, dus in die tussentijd genoeg tijd om op Es d'r stellingen te reageren Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:30

Ben net bij Atlas geweest en het gaat volgens mij weer niet echt best met hem... Ik hou al een paar dagen zijn temperatuur in de gaten en zondag ofzo had hij ook al een keer 38 graden en nu vandaag weer.... de rest van de tijd telkes 37,6 of 37,4. Vandaag ook maar 10 min gestapt en hij ging telkens in plashouding staan... Vindt het lastig heb totaal geen idee wat ie zou kunnen mankeren Verward. Ik gaat Eline maar ff bellen dat ze toch echt een keer moet komen kijken.... Zij kent hem het beste, ik weet nu ook niet wat ik moet...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:42

Lijkt me inderdaad verstandig als ze zelf komt kijken Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:43

Lastig, Arme Atje, geef hem maar dikke knuffel van me Ach gut

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:56

Zal ik doen (al houdt ie niet van knuffelen....). Ik heb m vandaag ook lekker verwend met appels Lachen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:59

Dat vind hij vast prettiger Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:02

Jah idd Lachen, maar nog even over de stelling van minister herfkens... Hoorde net op het nieuws dat ze de 300.000 dollar niet terug wil betalen.... Dat is dus geld wat ze heeft geaccepteerd waar ze geen recht op had.... (en dat wist ze waarschijnlijk ook).