d0nnaa_dan schreef:Noudan. Wat een hagelbui trouwens zeg!
Ja klopt raar weer het zou vandaag de hele dag gaan regen en toen scheen de zon opeens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
d0nnaa_dan schreef:Noudan. Wat een hagelbui trouwens zeg!
d0nnaa_dan schreef:Do, hoefde jij niet naar school?.
Pauline; het klinkt superraar eigenlijk, "Ik ben naar een nieuwe klant geweest, echt een superaardige man'
. Sorry, beetje meligheid, ben net terug uit school.
Zometeen leren voor een SE KCV voor morgen..

.
we weten al precies wat we krijgen voor tekst dus kan het goed voorbereiden! 
)
mAnDyXX schreef:zelfde!veel plezier bij de auto kijken!! een eetsmakelijk

hestejente schreef:Vanaf het laatste weekend van april tot het tweede weekend van mei. Rond koninginnedag en bevrijdingsdag, twee weken.
.*
. Er zit een horizontale scheur precies over mijn knie, over de totale breedte van de broek
mAnDyXX schreef:veel plezier bij de auto kijken!! een eetsmakelijk
d0nnaa_dan schreef:hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Verdeurie, ik heb uit mijn spijkerbroek gescheurd. Er zit een horizontale scheur precies over mijn knie, over de totale breedte van de broek

bij de meeste staan maar 2 foto's ofzo in me profiel.. josewoos schreef:Hoi!!!
Ben ik weer!! Ik ga niet meedoen aan de manen discussie hihi.
@ Pauline, wanneer is het dan mei vakantie???
Ik ga weer, even eten en vanavond bij een auto kijken....
doei
. En toen ging ik op mijn stoel zitten, met mijn been in kleermakerszit zeg maar, en toen scheurde hij
Shetjjee__x schreef:*verveelt zich en heeft al genoeg hw voor vandaag gedaan dus gaat verder met profiel.*
wat zijn julie nu aan doen?

Donna's broek... d0nnaa_dan schreef:Hij is al een beetje erg versleten, mijn oma heeft minstens 20 gaten dichtgemaakt met lapjes, maar ik heb hem zo graag aan. En toen ging ik op mijn stoel zitten, met mijn been in kleermakerszit zeg maar, en toen scheurde hij

(kan dus echt niet tegen zenuwpijn) van die ander voelde ik gelukkig niets omdat die verdoofd was. alleen de verdoving werkt nu nogsteeds terwijl die al 5 uur uitgewerkt had moeten zijn.. lekker. niet dus
maja heb nu wel weer sterke tandjes