Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zag net foto's op je hyves, leuk!
)
LoisenLouise schreef:eind van de ochtend Jeppe gehaald, gaat vet goed thuis! maar wel erg bewerkelijk haha hij doet z'n behoeftes keurig op een krantje, maar ik ben steeds te laat met m naar buiten te doen haha en eenmaal buiten doet ie niks...maja we komen er wel
) maar het werkte bij onze honden in ieder geval
als t beetje is afgekoeld..

moet wel, heel m'n vriendenclubje gaat heen
.. En je komt er ook nog zoooveeel mensen tegen. 

Ben op m'n armen en in m'n gezicht ook al onwijs bruin. memerel schreef:Zoooo
Carrousel net op Picardo naast JoyceHij was wel braaf en ging wel goed
Maar volgende week op Una!
Altijd leuk!
BrankaZ schreef:LoisenLouise schreef:eind van de ochtend Jeppe gehaald, gaat vet goed thuis! maar wel erg bewerkelijk haha hij doet z'n behoeftes keurig op een krantje, maar ik ben steeds te laat met m naar buiten te doen haha en eenmaal buiten doet ie niks...maja we komen er wel
Mijn ervaring (althans in mijn omgeving) met krantzindelijk maken is dat je eigenlijk alleen maar bevestigd dat de pup zijn behoefte in huis mag doen. Liever na elke activiteit (slapen, eten, spelen, etc.) meteen naar buiten brengen om hun behoefte te doen. Uiteraard belonen als ie het buiten doet (we hebben ons best wel voor joker voelen staan als we "braaf!" stonden te roepen bij een plasje) maar het werkte bij onze honden in ieder geval
en heel erg moe van alles, plus dat het echt bloedheet op straat was en dat hielp ook niet echt om hem aan het lopen te krijgen buiten. Ik woon ook in een bovenwoning, dus eer dat ik schoenen aan heb, riem om heb en ready ben om de trap af te gaan, zit ie al op z'n krantje haha maar komt goed

Maar dat had ik al gezegd