?Als het een beginner is die net rijd, okee ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?Elja schreef:MELIS JE MAG MN BP WEL LENEN HOOR!
!
. Jij hoeft alleen maar te sturen, hij blijft wel in de galop. Alleen zijn manier van springen, daar kan je van schrikken
.
). Ik moet zeggen dat ik wel veranderd ben, ik ben later nog een keer van Inca afgevallen, en de week daarna reed ik gewoon weer op haar, terwijl ze op mijn been was gaan staan en ik 3 dagen niet zonder begeleiding heb kunnen lopen, ik was gewoon minder bang. Nu ben ik al 2 jaar niet meer gevallen ofzoiets. Maar dat met Inca was wel grappig, het was mijn eerste keer op Inca, mijn eerste keer in het bos, en Inca wou niet in galop (volgens mij had ik een slap teugeltje en dreef ik gewoon niet hard genoeg). En als Inca hard gaat draven zit ze niet meer lekker door, dus verloor ik mijn stijgbeugel en lag ik in de brandnetels. Toen is zij (uit paniek?) op mijn been gaan staan, gelukkig maar een fractie van een seconde... 

Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Melis, kom je ook een keer foto's mken van mij en Troy![]()
?
effe vraagje![]()
mog je er al op toen die nog van martin was of toen die van daan was ?

Astor schreef:Hoezo is Troy dan van Daan nu?
Astor schreef:Hoe vinden jullie mijn proviel worden?

Liisette_ schreef:Astor schreef:Hoe vinden jullie mijn proviel worden?
MELISSA!
Profiel!
Ghihihih!