LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita heb je niet nog zo'n mooie foto van Angelo te water
Momento!!!
Ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita heb je niet nog zo'n mooie foto van Angelo te water
Momento!!!
Momento!!!

Momento!!!
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....
Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.
xan schreef:Ate: hoe was je dagje Spaarnwoude en de BBQ ?
[/quote]
winnitou schreef:LIQUITA schreef:
Momento!!!
Deze heb ik meteen maar even opgeslagen.
zulke foto ss worden er niet van mij gemaakt hoor

Momento!!!
meelen schreef:Wie is Angelo? (is die van Napoleon?)
Hier lacht hij nog
!!!
LIQUITA schreef:Egypte? Is ook nog een idee om naar toe te gaan....
winnitou schreef:Ook leuk als je van watersporten houdt, surfen, zeilen, snorkelen en duiken.
Moet je natuurlijk wel even uitzoeken voor je boekt of er op je resort zo iets zit. (of er naast waar je gebruik van kan maken). Wij hebben wel de luxere hotels/resorts gehad. Ik heb er genoten, alleen van het land niet zo veel gezien behalve zee strand en woestijn en het dichtsbijzijnde stadje maar dat hadden we gauw bekeken (vooral Floris, die werd woest als er een arabier me een winkel probeerde in te trekken en als ze aan Floris zelf kwamen en de ratten waren ook niet zo leuk om te zien, eet smakelijk)
Wil nog altijd een keer naar de piramides en naar Cairo, maar er zijn nog zo veel plekekn op de wereld waar ik nog nooit ben geweest. En de woestijn ervaring was super, zo nietig en klein al je daar bent.
Kan er in de zomer wel behoorlijk heet worden.
LIQUITA schreef:Ja, dat wil ik net zeggen....het kan daar in augustus heel heet worden.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Wie is Angelo? (is die van Napoleon?)Hier lacht hij nog
!!!

ATE schreef:![]()
![]()
![]()
xan schreef:ATE schreef:![]()
![]()
![]()
Zullen we samen zwemmen dan ???
Zorgen we dat Liquita niet in de buurt is met haar toestel![]()
![]()
![]()
Mits ze natuurlijk als een echte papparazi achter de bosjes staat te
[/quote]incognito schreef:[
![]()
![]()
![]()
incognito schreef:[
![]()
![]()
![]()

hoor. winnitou schreef:xan schreef:
![]()
![]()
Zou ik wel eerst je zadel eraf halen, zo zonde...
winnitou schreef:incognito schreef:[
![]()
![]()
![]()
Kijk maar uit... als ze de kans krijgen...
Toen ik van het "wildste"paard van stal afviel was
erg geli\ukkig geen teostel in de buurt...
Hoewel....

xan schreef:ATE schreef:![]()
![]()
![]()
Zullen we samen zwemmen dan ???
![]()
![]()
[/quote]
[/quote]LIQUITA schreef:xan schreef:
Hahaha....en dat sta ik natuurlijk WEL![]()
![]()
stiekemerd winnitou schreef:Mijn fotoverledenis nog niet zo georganiseerd maar als ik de foto een keer tegenkom(of de negatief) dan leg ik het apart. Wordt nu toch hoog tijd dat je die een keer ziet.