BV. zaterdag, als het dan weer mooi weer is ff lekker buiten crossen (als jij er dan bij staat) en dan is er niemand die kan zien dat je zelf ook ff een drafje en/of galopje mee pakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BV. zaterdag, als het dan weer mooi weer is ff lekker buiten crossen (als jij er dan bij staat) en dan is er niemand die kan zien dat je zelf ook ff een drafje en/of galopje mee pakt
Lijkt me superleuk!
Volgende week is ook goed hoor
Dan wordt het em niet.. Ik werk van 8 tot 12 namelijk
En dan zondag leuk op IJslandertjes rijden!!
Hoe moet dat nou met vervoer btw? Ik kan geen auto krijgen vrees ik. En nog iets van Marisca gehoort? Ben wel benieuwd hoe het daar nu mee is, zo lang ziek
Wil niet te opdringerig zijn enzo, maar wil toch eigenlijk wel bellen...
Je moet natuurlijk niet gaan stalken, maar een telefoontje na zoveel tijd is toch wel leuk
kan je gelijk vragen of ze meegaat
Al denk ik van niet vanwege haar rug.

Bruin toch?? Maak daar ook fotos van!!
Ik zou als ik jou was je cap nog even bewaren of niet? Voor wedstrijden ofzo? Naja.. moet je zelf ook weten 
Perfect om paard te rijden
We gaan inderdaad een IJslanderrit doen met onze oude les. Ik vind IJslanders echt super!! Als eigen paard zou ik niet echt een IJslander willen denk ik, maar om af en toe een buitenrit erop te maken vind ik echt vet leuk! Ze lopen zo relaxed!

Ben nog maar net gaan springen met Black.

) Dus vanmiddag even Ria vragen, en ik vind ook dat er anders wel een dierenarts mag komen.
.
.
dus ik mis weer een heel groot gedeelte
Of iemand van jullie moet willen schrijven
mag vast wel hoor
Maar hij ziet er cuuuute uit
hij is 1.54 ongeveer. Moet echt les nemen want hij zit van achter zo vast... lijkt wel of ie op slot zit :S ben erg bezig met overgangen, tempowisselingen op de rechte stukken en wat grote voltes voor de stelling en buiging... dinsdag heb ik ook grondwerk gedaan, erg leuk, zo leer je je paard echt kennen! Hij reageert daar zo goed op! En los in de bak volgt ie me!

Maar voor je het weet gaat het weer goed. Wel lekker dat je zo vaak kunt rijden

Vlie komt al aardig dichtebij he!? En dat marisca kamperen lijkt me ook superkoel!!
Echt een BAGGER opdr.... Daarom stel ik het ook uit
Hoe ging je debat in het engels eigenlijk??
We gaan met de middagboot toch?