Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caeruleus

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:39

Als je nou binnenkort even langs komt in geschikte kleren kan je ook een stukje Knipoog BV. zaterdag, als het dan weer mooi weer is ff lekker buiten crossen (als jij er dan bij staat) en dan is er niemand die kan zien dat je zelf ook ff een drafje en/of galopje mee pakt Schijnheilig

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:43

Haha.. is goed! Maar jij rijd toch altijd sochtends op zaterdag?? Want ik moet komende zaterdagochtend werken... Dus of het moet smiddags en anders volgende week??? Tong uitsteken Lijkt me superleuk! Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:45

Ik doe altijd 's ochtends ja, 's middags is Marianne Lachen Volgende week is ook goed hoor Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:46

Ja, dat dacht ik al Tong uitsteken Dan wordt het em niet.. Ik werk van 8 tot 12 namelijk Tong uitsteken
Maar dan volgende week hoor! Leeeeuk Haha! En dan zondag leuk op IJslandertjes rijden!! Haha! Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:50

Jaaa Haha! Hoe moet dat nou met vervoer btw? Ik kan geen auto krijgen vrees ik. En nog iets van Marisca gehoort? Ben wel benieuwd hoe het daar nu mee is, zo lang ziek Huilen Wil niet te opdringerig zijn enzo, maar wil toch eigenlijk wel bellen...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:52

Nou wat let je? Dan bel je toch even? Niks raars aan hoor! Vind ze alleen maar leuk Lachen Je moet natuurlijk niet gaan stalken, maar een telefoontje na zoveel tijd is toch wel leuk Lachen kan je gelijk vragen of ze meegaat Lachen Al denk ik van niet vanwege haar rug.

Ik kan misschien een auto krijgen, maar ik heb de rest ook nog even gevraagd. Komt wel goed Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:02

Jeeee mensen!

Mijn internet doet het weer Haha!

En heb ein-de-lijk ook mijn pakketje ontvangen!!! jeeeee blij! heb niks meer gehoord maar ineens was het er gisteren... ze was vast bang geworden van alles acties die ik had ondernomen Haha!

Heeft iemand hier nog btw nog belang bij een cap van HH, de pro plus, zwart, maat 56??

Mmmm lekker weer, zo maar weer even naar de paardjes! Deze week extra vaak met dat mooie weer!

Wat lees ik? Gaan jullie op IJslanders rijden? met jullie oude les? of niet? Ik heb een keer op IJslanders gereden, maar niet echt mijn ding, kweet niet.... maar natuurlijk is dat met een groep heeeeuul gezellig!

Kai loopt nog steeds niet goed Nadine? Jammer Boos!

Zijn jullie al druk aant oefenen voor jullie wedstrijd? Al is het maar om de ervaring, daar gaat het dan om, en te laten zien hoe ver jullie zijn al na 3 maanden met jullie paardjes Lachen

Zal ook even de foto's nog steeds plaatsen Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:27

Jeeeeej Juul is weer in tha hooouse!!
Gelukkig heb je je spulletjes toch nog ontvangen!!! En nu heb je een nieuwe cap?? Tong uitsteken Bruin toch?? Maak daar ook fotos van!! Haha! Ik zou als ik jou was je cap nog even bewaren of niet? Voor wedstrijden ofzo? Naja.. moet je zelf ook weten Lachen

Het is hier ook zo mooi weer Lachen Perfect om paard te rijden Haha! We gaan inderdaad een IJslanderrit doen met onze oude les. Ik vind IJslanders echt super!! Als eigen paard zou ik niet echt een IJslander willen denk ik, maar om af en toe een buitenrit erop te maken vind ik echt vet leuk! Ze lopen zo relaxed!

Jaaa, is iedereen al aan het oefenen voor de wedstrijd? Ik ben benieuwd Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:42

Hier een paar foto's alvast!

Samen met vriendinnetje op de foto! Black en Wizantino zijn de beste maatjes namelijk! Ze staan samen in de paddock. Leuk met rijden want als een er vandoor vliegt dan reageren ze erg op elkaar!
Afbeelding

Steilsprong vanuit galop, niet al te hoog, aiii wat doe ik met mn hand, ik geef iets teveel mee waardoor de verbindig wegvalt....ach we doen allemaal wel eens wat fout Haha! Ben nog maar net gaan springen met Black.

Afbeelding

Nou ik zal gaan rijden! Lekker weertje en ga denk ik balkjes lopen!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:18

Leuke foto's@ Die laatste is gaaf Clown

Ik ga rond 5en vanmiddag weer. Maar ik vind dat er niet veel na Kai word gekeken. Hij is nu al een maand kreupel, en ik vind best dat er wat meer aandacht aan besteed mag worden (klopt die zin? Nagelbijten / Gniffelen ) Dus vanmiddag even Ria vragen, en ik vind ook dat er anders wel een dierenarts mag komen.

Ik ga vanmiddag mísschien op Kai ''rijden'', anders lekker weer aan de hand stappen.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:26

Oeh leuke fotos Juul!!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:12

Nadine je moet maar even zien ik hoop voor je dat het heel snel over is over een paar dagen of een week Lachen.
Sabiene vertelde net dat ze de singel van kai wel omwisselt met die van jasmijn want die singel is veel langer maar dat overleg je maar met haar heb ik niks mee te maken tot morgen Lachen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:30

Dat is misschien wel een idee ja.

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:17

ja hoor rianne is weer eens een aantal dagen niet online! en gelijk schiet de pagina teller weer omhoog Tong uitsteken dus ik mis weer een heel groot gedeelte Bloos

Maar goed dus....

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:52

@Lydia en Lupi,
Hoe laat we erheen gaan? Lydia je was toch rond 12 uur klaar? Kan je dan om half 1 bij Judith in de Schrans zijn? Of is dat te krap? Anders moet je het zeggen hoor!
Dan haal ík jullie daar wel op Knipoog

We zijn dan rond een uur of twee op de Hoeve, en ik hoef pas rond vieren te schrijven Haha! Of iemand van jullie moet willen schrijven Knipoog mag vast wel hoor Haha!

@Sence, sterkte met Kai. Ben wel bang dat een DA weinig eraan kan doen, misschien een buigproef of iets in die richtig.... Gewoon rustig aan doen...
Zelf zou ik trouwens geen singels gaan wisselen, je weet nooit wat een ander paard heeft.... Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:47

Nog even wat fotootjes Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 14-03-07 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:48

Mooie fotos Juul!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:50

Mooi!! Ik dacht dat hij een stuk groter was... Maar leuk beestje!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:52

ja idd, ik had ook in mn hoofd dat ie groter was Tong uitsteken Maar hij ziet er cuuuute uit Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:55

Neeeee, hij is helaas niet groter maar dat geeft niet...heb genoeg werk aan hem Knipoog hij is 1.54 ongeveer. Moet echt les nemen want hij zit van achter zo vast... lijkt wel of ie op slot zit :S ben erg bezig met overgangen, tempowisselingen op de rechte stukken en wat grote voltes voor de stelling en buiging... dinsdag heb ik ook grondwerk gedaan, erg leuk, zo leer je je paard echt kennen! Hij reageert daar zo goed op! En los in de bak volgt ie me!

Vandaag oefening gedaan met 1 balkje op de grond daar over heen stappen en draven en daarbij hand meegeven naar voren zodat hij zn rug meer loslaat en van achter mee bij komt... maar het ging niet echt... ik wil marisca erbij hebben Verdrietig

In galop is hij niet vooruit te branden, hij galoppeert wel maar zonder sprong en komt haast niet vooruit, dit komt omdat ie van achter zo stijf en vast zit... als we springen gaan wordt ie wel losser en galoppeert ie mooi door en houdt sprong... moeilijk hoor pfff... hebben jullie dat wel eens? Dat je je dan net een beginner voelt? Boos!

Tik hem wel eens zacht bij op schouder of geef ritme aan maar daar reageert ie dan zo heftig op dat ie gaat bokken... vandaag ook in de galop bokken bokken bokken... komt gewoon omdat ie achter zo stijf is en daar moeten we aan werken... voorlopig hiou ik het bij draf-en stapwerk, daar moet het eerst goed zijn, en als we springen neem ik de galop wel mee...

Los in de bak galoppeert ie heel hard en met veel sprong en ruim beengebruik, maar onder het zadel is ie zo anders... scheef, op links heel sterk en vast en van achter stijf... maar het is wel een superlief beestje waar ik steeds meer wat mee krijg! Lachen

Soms is paardrijden echt moeilijk en weet ik ook geen oplossing meer... ja Marisca bellen.. Knipoog

Vrijdag maar weer even goed bezig, en vooral op rechts waar die zo moeilijk op is...dat moet niet meer worden!

Maar verder ben ik erg blij met Black hoor Haha!
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 14-03-07 21:01, in het totaal 3 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:57

Haha... idd marisca in de bak doet wonderen!! Haha!

Ik heb ook echt altijd met nieuwe paarden enzo dat ik me een beginner voel... echt heel erg... Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:02

Jep, dat doet zeker wonderen!

Ja het ging een tijdje echt lekker, maar zit nu weer in een dipje, maar ik moet niet teveel willen en het zijn tijd geven!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:03

Ja, denk het ook.. Dat is wel moeilijk Tong uitsteken Maar voor je het weet gaat het weer goed. Wel lekker dat je zo vaak kunt rijden Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:07

Jaaa zeker lekker! Helemaal met dit mooie weer! En 'heb' nu ook een ander zadel! Een die veel stiller ligt op zn rug en mij meer een stabielere zit geeft, een Kieffer. Anders reed ik met zon soort Wintec-achtig-merkloos zadel wat niet fijn zit en lag op zn rug! Dat bewoog ook zo!

vrijdag even naar Bosgra sjoppen Knipoog

Hoef je niet mst school bezig lied? Tong uitsteken Vlie komt al aardig dichtebij he!? En dat marisca kamperen lijkt me ook superkoel!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:10

Ooooh mooi! Zadel is idd heel belangrijk!!! Voor paard en ruiter.

Ik moet wel met school bezig Boos! Echt een BAGGER opdr.... Daarom stel ik het ook uit Tong uitsteken Hoe ging je debat in het engels eigenlijk??

Ik heb zoooon zin in vlie!!! Ik heb al vrij gevraagd! Lekker rijden over het strand Haha! Haha! We gaan met de middagboot toch?