stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:01

Het is ook heel gaaaaaaaf Haha! Tong uitsteken Heb echt onwijs genoten. Op heenweg wind mee en op de terugweg helaas wind tegen. Mijn cap vloog zowat naar achteren *LOL* De duinen vond Omar ook erg fijn en liep lekker vrolijk door alsof hij nooit ziek geweest is. Ik ben zo trots op hem en zo ongelooflijk blij dat we dit nog samen kunnen doen!!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:09

echt mooie fotos annemiek die op het strand:D omar heel vrolijk lopen Haha! en die moooie golven op de achtergrond;)

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 16:45

Het is een citroen, het is een kanarie, het is een banaan.... Nee, het is super Gilles

Afbeelding

Vandaag waren we in het geel. Omdat ik mijn setjes op de foto wil zetten, heb ik mijn paps gevraagd deze foto te nemen. Ja, ik weet dat dit eigenlijk in het setjes topic thuishoort... Nu Iliona nog in zijn Burberry setje! Zag er erg kakkie uit hoor Shirley!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 16:47

Volgens mij zie ik Daan op de achtergrond... Zeg Daan, wat deed jij eigenlijk achter het stuur van die auto vandaag op stal? Zomaar stiekum autorijden zonder rijbewijs? GESNAPT... Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 16:53

Gave foto's!! Van Annemiek aan het strand.. woeiii!!!
En Gilles in het kanarie geel! Mag die op mijn setjes site? Haha! Haha! MOOOOI hoor!

Ik heb foto's van Shir en IlionA in het burberry gemaakt, zal ik er vanavond wel ff bijzetten. Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 17:16

ShirleyA schreef:
Ben niet boos hoor Bren Knipoog Het is gelukkig dat mooie kuil geweest (en mis vond t waarschijnlijk wel erg lekker n x) Maar ik had die dag voor de avond ook niets en voor de volgende ochtend ook niet, dus heeft ie t 2 x v Rinus gekregen. Miss volgende x als de trailer n hele dag weg is even overleggen of ik hooi heb voor Mis, dan hoef ik jullie er ook niet mee lastig te vallen om te onthouden dat Missie nog hooi moet, want dat zit natuurlijk niet in jullie ritme en bij mij inmiddels wel Knipoog

maar alex en ester zouden niet lang weg zijn maar omdat de DA het niet vertrouwde die foto's hebben ze nieuwe foto's moeten maken en de foto's wren ook niet kompleet dus dat duurde wat langer dan geplant

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:21

Dabo schreef:
Gave foto's!! Van Annemiek aan het strand.. woeiii!!!
En Gilles in het kanarie geel! Mag die op mijn setjes site? Haha! Haha! MOOOOI hoor!

Ik heb foto's van Shir en IlionA in het burberry gemaakt, zal ik er vanavond wel ff bijzetten. Haha!

Ja, hoor dat mag. Ik zal je de foto pm'en.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 17:56

leuke foto's allemaal zeg!!

haha dat gele setje...........helemaal geweldig!!

vanavond komt "vriendlief"mee kennis maken met wild rose Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:03

haha, klopt esther! Zo af en toe rij ik wel ff in de auto van mijn ouders.
Vind het ook wel fijn, want dan ben ik in ieder geval niet alleen gewend aan dat lesautootje!

Ik zag je in je gele outfit vandaag! Staat m wel goed hoor!
En het strand is inderdaad heel gaaf esther. Lekker als je ff wil uitwaaien ofzo. Fury vind het ook altijd leuk als we erheen gaan.

Annemieke; leuke foto's! Jammer dat zijn hartslag te hoog was op t eind.

Shir; Nee, t ging niet echt geweldig met mijn opa. Hij is best somber, wat heel logische is natuurlijk. T is voor ons ook moeilijk, maar ik vind het voor hem echt zo erg!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:22

pascha7 schreef:
maar alex en ester zouden niet lang weg zijn maar omdat de DA het niet vertrouwde die foto's hebben ze nieuwe foto's moeten maken en de foto's wren ook niet kompleet dus dat duurde wat langer dan geplant

Kan altijd gebeuren, al droef genoeg dat de trailer leeg mee terug kwam! Maar voor n volgende x pak ik vast 2 plakken als ik van te voren weet dat de trailer weg is: geen probleem.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:26

Hahah Esther ik heb je zien rijden vanmiddag maar heel even vloog Gilles idd als n kanarie hahaahha. Voor diegene die er niet bij waren: Ze waren nl paarden aan t laden net naast de bak en aangezien het was om te oefenen wilde t niet meteen vlotten... en plots schrokken Kyra en Gilles nogal en toen leek Gilles wel even n kanarie hahahaha. Sufie Ilion reageerde weer helemaal niet op de onrust: bang dat ie er moe v wordt hahahaha.
Maar het staat wel heel mooi Esther, zeker met die jas er bij!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:33

Was ik weer! Heb foto van Shir met Il in Burberry. Toevallig staan Willie en Mayo er ook op!:
Afbeelding
De andere foto's stop ik zo in je 'inbox', Shir!

Fototje van Bella met haar nieuwe 'prachtige' neusriem! haha Helaas houdt ze hiermee nog steeds haar giegel niet dicht, maar dag had ik ook niet echt verwacht.. Ik hou wel in de gaten dat ze niet hier ook een bult gaat kweken!
Afbeelding
Moooooi he? hahhaha (nouja, niet echt, maar wie weet, zet ik straks een nieuwe TREND!) Knipoog

Ik heb je foto binnen, Esther, thnx! Als je andere setjes op de foto heb, mag je ze ook sturen hoor! (bv die 'friese'..?) Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:35

Hahahahah ik had ook weer wat vanmiddag: Ilion stond al in de bak los en ik wilde Misje er bij zetten. Daar zijn halster gejat is heb ik een oud halster dat stuk is en dat wil ik dus niet om laten, deed m alleen iets te vlot t halster af en Mis draat zich om en loopt vrolijk weg. Ik iest minder vrolijk (lees heel boos!) smeet t hek dicht voordat Ilion er ook uit zou wandelen. Mis stond naar me te kijken en toen ik naar m toe liep draafde ie natuurlijk weer weg.... Nancy kwam er al aan om te helpen en hij liet zich best braaf pakken. Toen ik ze weer binnen wilden halen kwam Nelly opeens naar me toe, en ze sprak ook nog tegen, na 5 maanden!! (ze was nl boos omdat ze moest betalen voor t kijken naar de clinic v AdB en vond dat ik geld wilde verdienen over de rug v anderen... zei, die nooit een stuiver zelf verdiend heeft...) Of mijn pony een deuk in haar auto had getrapt...... ik liep door en zei dat Mis niet in de buurt v haar auto was geweest! Dus kwam ze weer naar me toe dat ze t vervelend vond dat ik weg liep maar dat er nu wel n deuk in haar auto zit.... Maar Mistral is echt niet bij haar auto in de buurt geweest, ja 3 meter afstand. Maar die kleine beentjes gaan dat niet redden hoor daarbij ik heb Mis niet zien trappen of zo. Dus heb Nelly verder genegeerd. Tssss ze wil zeker proberen om over de rug v anderen de al bestaande deuk vergoet krijgen. Want zoals ik haar 5 maanden terug al zei: de pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet, en Nel ziet zwart hoor! Naar mens is dat toch een naar vals mens! Zo dat lucht op! Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:45

Leuke foto Ellen. Een echt kak-paard zo he hahaah en dan die blik v m er bij.... Maar t staat m mooi dat kakdekje Ellen Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:48

En aan Bella haar hoofd te zien weet ze zelf ook nog niet of ze het een verbetering vind, dit hoofdstal. Haahahahah. Nee heer Ellen, als je zo kan voorkomen dat die bult groter wordt heb je helemaal gelijk!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:02

Ohh Shir, leef je lekker uit joh! hahahaha
(Ben wel blij datje blij bent met je kaksetje hoor.. ohja, mag daar trouwens ook een foto van op mijn setjes-site..?) Haha! Haha!

Ja, ik kan met Bell ook zonder neusriem gaan rijden, maar omdat ze al zo met haar giegeltje open loopt, trek ik toch veels te makkelijk dat bitje van links naar rechts door haar mond.. Met een neusriem ligt ie toch wat stabieler dacht ik zo..
Ik had hem trouwens te laag zitten, Gelukkig wees Irmgard me erop, dat ie 2 gaatjes hoger moest.. Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:04

ben ik weer

zijn mensen voor ris geweest! ze vonden haar erg leuk dat is het maar even afwachten hoe het allemaal gaat lopen! hoop dat ze verkocht word

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:09

Ohja, dat heb ik gezien vanmiddag! Ik heb dat meisje nog zien rijden. En jou natuurlijk ook. Leuk hoor!! Ik ga duimen. Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:11

Ja Ellen dat is goed hoor, zet ons er maar bij op de setjes site.

Ik heb geen vertand van dat soort hoofdstelletjes Ellen dus ik zou t niet zien als ie fout zit.... Bloos

Duimen maar dan Willie dat die mensen echt intresse hebben dan krijgt ze vast een heel fijn tehuis!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:48

Dabo schreef:
Was ik weer! Heb foto van Shir met Il in Burberry. Toevallig staan Willie en Mayo er ook op!:
Afbeelding
De andere foto's stop ik zo in je 'inbox', Shir!

Fototje van Bella met haar nieuwe 'prachtige' neusriem! haha Helaas houdt ze hiermee nog steeds haar giegel niet dicht, maar dag had ik ook niet echt verwacht.. Ik hou wel in de gaten dat ze niet hier ook een bult gaat kweken!
Afbeelding
Moooooi he? hahhaha (nouja, niet echt, maar wie weet, zet ik straks een nieuwe TREND!) Knipoog

Ik heb je foto binnen, Esther, thnx! Als je andere setjes op de foto heb, mag je ze ook sturen hoor! (bv die 'friese'..?) Haha!

Dat hoofdstel heb je snel gevonden, Ellen! Je had het er gisteren nog over dat ze bijna niet meer te koop zijn... Wat een mazzel dat ze die dan nog voor je hadden!

@ Willemijn: Ik zal duimen voor een goed huisje voor Orissa OK dan!

@ Shirley en Pauline: Het was inderdaad "vliegen"vandaag in de bak. De tweede keer lag ik er echt bijna af... Gisteren was Giel ook al zo druk. Maar liever zo voorwaarts dan een flegmatieke fries. Maar hij kan wel steeds hoger bokken... Schijnheilig Hij is ook steeds fijner te rijden, reageert steeds beter op kleine hulpen. En het galopperen gaat ook goed! Ben wel 10 x aangesprongen vandaag. Ik vind het aanspringen belangrijker dan drie rondjes in galop blijven. Jij ging ook lekker met Il he Shirley?

Het was in ieder geval lekker rustig in de bak. Beter dan gisteren.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:04

Was zeker lekker rustig in de bak op t kunst en vliegwerk na dan hahahah. Was ook heel blij dat je broer er nog niet op zat! Je hebt t alle 2 de keren goed uit gezeten hoor Knipoog
Gelukkig laat Ilion zich niet snel v zijn stuk brengen. Ja heb ook wel lekker gereden voor mijn gevoel. Moet wel weer even aan de slag met alle nieuwe info die ik kreeg donderdag: kan t soms niet helemaal sluitend krijgen met de vorige keer. Maar dat komt van zelf wel weer. Als alles lukt gaan we half november 3 dagen op stage met 4 man (sorry dames: vrouw). Heel leuk lijkt me dat.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:14

Het is geen nieuw hoofdstel hoor, ik heb gewoon een losse neusriem gekocht! Toevallig hadden ze ze wel hangen bij Neijmijer, dus ik had mazzel! Hij past ook prima, maatje COB!

Vanmiddag was de bak inderdaad lekker leeg he!? Niet te vergelijken met gister inderdaad....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:33

Dabo schreef:
Het is geen nieuw hoofdstel hoor, ik heb gewoon een losse neusriem gekocht! Toevallig hadden ze ze wel hangen bij Neijmijer, dus ik had mazzel! Hij past ook prima, maatje COB!

Vanmiddag was de bak inderdaad lekker leeg he!? Niet te vergelijken met gister inderdaad....

Het was gister middag ook uitgestorven hoor! Het hele weekend was t extreem rustig eigenlijk

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:37

Het is op Bokt ook erg rustig... Ik ga nu slapen. Morgen weer een drukke dag op school.
Welterusten Slapen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:41

Slaap lekker, Esther!! Doei!

Gister toen ik ging rijden was het wel extreem druk, en er gaven er ook nog 3 les. 2 binnen en 1 buiten Verdrietig