Heb echt onwijs genoten. Op heenweg wind mee en op de terugweg helaas wind tegen. Mijn cap vloog zowat naar achteren
De duinen vond Omar ook erg fijn en liep lekker vrolijk door alsof hij nooit ziek geweest is. Ik ben zo trots op hem en zo ongelooflijk blij dat we dit nog samen kunnen doen!!
Het is gelukkig dat mooie kuil geweest (en mis vond t waarschijnlijk wel erg lekker n x) Maar ik had die dag voor de avond ook niets en voor de volgende ochtend ook niet, dus heeft ie t 2 x v Rinus gekregen. Miss volgende x als de trailer n hele dag weg is even overleggen of ik hooi heb voor Mis, dan hoef ik jullie er ook niet mee lastig te vallen om te onthouden dat Missie nog hooi moet, want dat zit natuurlijk niet in jullie ritme en bij mij inmiddels wel 

Hij is ook steeds fijner te rijden, reageert steeds beter op kleine hulpen. En het galopperen gaat ook goed! Ben wel 10 x aangesprongen vandaag. Ik vind het aanspringen belangrijker dan drie rondjes in galop blijven. Jij ging ook lekker met Il he Shirley?