Nou, paard staat in Zwolle! Niet bij de Haerst, maar op een pensionstal met nog 4 andere paarden. Gisteren issie al even naar buiten geweest, kon die wat neuzen met de andere paarden vanachter het draad. 1tje stond te gillen en te trappen van achter het draad naar Caoie, je zag Chaoie echter kijken van:"Heuj...uhhh wat moet dat voorstellen? Najaaa tralielalielaa tutiedumtiedum, dan ga ik maar weer verder eten heur, al dat rare gedoe hier
"
De rest van de pensionklanten vonden hem vriendelijk en rustig overkomen, dat is een iig een goeie binnenkomer. Zodra zn achterijzers er af zijn komt die overdag bij zijn buurman in het land te staan, omdat dit paard niet dominant is en chaoie dit ook niet is. Hij komt niet bij het paard in te staan wat zo stond te gillen, dan zou die volgens de rest van de pensionklanten er binnen no-time uit zijn geschopt...het sulletje
Wel leuk om te vertellen: De instructrice waar ik van heb leren rijden (waarbij ik de mini-lessen bij heb gevolgd als klein meisje) staat nu ook als pensionklant op die stal.