hoor ik heel veel.......

Ja dat is maartensdijk Britt, sta al 1 a 1.5 jaar niet meer op Castellum.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dreamybol schreef:Ik houd helemaal niet van 'snelle' paarden, maar moest van Angela Saartje een keer proberen en was op slag verliefd.Ze is wel nog altijd vlot, maar niet zo erg als in het begin, heb ik van horen zeggen, maar ze heeft wel altijd een stuur en is niet gemeen ofzo. Alleen de rem is er niet altijd.
Maar je kon inderdaad altijd blijven sturen en als je maar rustig blijft zitten komt ze vanzelf weer terug. Je moet alleen zelf niet in paniek raken, want dan stopt ze niet meer. Lekker beest.
minouesmee schreef:Ik heb 4 september me eerste ''echte'' wedstrijd.We gaan voor de ervaring en om een dagje plezier te hebben, niet voor de punten.
Zat gisteren met Karlijn in de auto en moest toch wel ff me tranen in houden.Wou zo graag met Minou me eerste wedstrijd rijden.
Maar ja... oliebol happends.
Appelflapje schreef:Dreamybol schreef:Ik rijd nu een jaar (en een maand) op Castellum, het liefst op Saartje.
Saartje!![]()
http://i52.tinypic.com/2vbjwoy.jpg
http://i51.tinypic.com/aaae54.jpg
Nu ik al die oude foto's weer zie wil ik echt snel weer eens mee Sam! Ik durf al bijna!
Dreamybol schreef:Blijven ademen is de truc. Dat vergat ik onze laatste wedstrijd en toen hebben we ongeveer de hele proef in galop gedaan. Erg vervelend, want was B en er was dus nog iemand achter ons aan het aanrijden. Heb nu genoeg punten voor de L1, dus ga daar maar kijken of we het snelheidsrecord kunnen verbreken.
Samy schreef:Dreamybol schreef:Blijven ademen is de truc. Dat vergat ik onze laatste wedstrijd en toen hebben we ongeveer de hele proef in galop gedaan. Erg vervelend, want was B en er was dus nog iemand achter ons aan het aanrijden. Heb nu genoeg punten voor de L1, dus ga daar maar kijken of we het snelheidsrecord kunnen verbreken.
Concurentie met Maartje en mij aan

Al bijna weer een jaar geleden....
)

minouesmee schreef:Else, hoe gaat het eigenlijk met jou paardje? Die had toch een peesblessure?