Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hehehe
Koste echt veel moeite om die te laten liggen, maarja, eerst maar eens wachten tot ik wedstrijden ga rijden...
* Welke heb je? 
Citaat:Global Casual ofzo. Vind ze eigenlijk niet heel mooi, maar voor stalschoenen gaan ze nog wel. (Ik vind stalschoenen altijd ZOOO lelijk!)
Ze zoeken trouwens ook personeel bij de Hippo, lijkt me wel leuk, maarja, ik zal wel te jong/onervaren zijn.

Pluutje schreef:Global Casual ofzo. Vind ze eigenlijk niet heel mooi, maar voor stalschoenen gaan ze nog wel. (Ik vind stalschoenen altijd ZOOO lelijk!)
Ze zoeken trouwens ook personeel bij de Hippo, lijkt me wel leuk, maarja, ik zal wel te jong/onervaren zijn.

Pluutje schreef:Global Casual ofzo. Vind ze eigenlijk niet heel mooi, maar voor stalschoenen gaan ze nog wel. (Ik vind stalschoenen altijd ZOOO lelijk!)

Citaat:Wat een gedoe trouwens met dat omgegooide OV, argh!
ladyjoy schreef:Ja precies!
Ik vind het ook erg hoor, maar ja we hebben het maar te pikken.
Anders heb je geen stageplek --> geen diploma.
En je doet meestal nog meer (behalve adm. werk), maar je moet als stagiaire ook meestal de 'vieze' en stomme klusjes doen.
Pluutje schreef:@ Lav: weet nu al niet meer hoe duur ze waren, denk 60 euro ongeveer. Ik heb eigenlijk altijd gewone schoenen gehad, Timberlands op het laatst. Maar die zijn nu stuk en om vond het eigenlijk ook wel zonde om zulke dure schoenen alleen bij de paarden te gebruiken.

Deze had ik bij iemand anders gezien en vond ze wel "leuk" dus wilde ze wel een kans geven, haha.