). Wel schattig!Jullie gaan echt snel weg, eerst nog even een afscheidsfeestje houden
. Hahah, wordt een stil topic dan. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

). Wel schattig!
. Hahah, wordt een stil topic dan. 
Heb wel is met hem gebabbeld toen hij Lois behandelde, toen ging hij ook uitleggen wat hij deed enz. 
Jetta ging gister op het eind vet goed. Ik zat de hele tijd in het begin het verkeerde te doen haha
Is nu opgelost
Misschien wedstrijd op Jetta doen hihi

Die liet zich voorlopig dus ook niet meer vangen, dus wij de hele tijd stil staan terwijl dat paard maar rondjes liep te rennen. Uiteindelijk was hij weer gevangen, dus wij al weer lekker doorrijden. Wil Patricia weer opstappen, schiet hij weer weg
. Dus wij weer stil staan, en hij weer rondjes rennen. Hij vond het nog leuk ook; rondjes rennen met zijn oren naar voren en zich lekker niet laten vangen.
Maar goed, daarna durfde Patricia er niet meer zo goed op, en die was hartstikke zenuwachtig enzo. Toch is ze er op gegaan, en toen heeft ze hem wel moe gereden.
. 
Ooh... Wat een floeperd die Kratos 
Ik moet altijd Jetta en Lois doen (woe en vrij)
Dus ben er nu wel aan gewend haha
wat een maffie.

Unique en Ursula bleven wel heel braaf staan
. 
. Ik zit zo rond de 49 punten
, maar dat heb ik allemaal te danken aan alle tussenstapjes die ik gewoon telkens helemaal heb uitgeschreven enzo. Het ging voor het eerst in mijn leven goed
. Alleen laatste opgave ging bij mij ook totaal niet, ik hoop dat daar genoeg over geklaagd is
. Ik ken tot nu toe 1 persoon die eruit gekomen is (na een halfuur!, en diegene is een onwijze stuuuud
). 
maar we hebben nog niet ech goed geoefend.... en er is ook geen plaats meer voor echt stom is dat, priveles was ook al afgezegd omdat de paaren niet konden lopen (want bos) en gister ook weer een heel gedoe...
.

*k*T* regen he
erg aardige man ! 
.
, dus wel lekker allemaal. WAT EEN KLOTE WEER ZEG, ik moet Otje nog even losgooien
, nja anders ga ik wel even stappen aan de hand. Oliefjuh schreef:Ja wiskunde ging zelfs wel oke. Ik zit zo rond de 49 punten
, maar dat heb ik allemaal te danken aan alle tussenstapjes die ik gewoon telkens helemaal heb uitgeschreven enzo. Het ging voor het eerst in mijn leven goed
. Alleen laatste opgave ging bij mij ook totaal niet, ik hoop dat daar genoeg over geklaagd is
. Ik ken tot nu toe 1 persoon die eruit gekomen is (na een halfuur!, en diegene is een onwijze stuuuud
).

maaitjuh schreef:
Wanneer ga je weer Lois rijden Alys?

. 

noran_nd_me schreef:Ojah en wtf staat er maaike butter op u2 op de startlijst??