Trouwennss ik ga fitnesseen daaagh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Schawtje schreef:Hahahaha wedden dat mijn hele klas op zo'n roeibootje naar huis moet hahahaha
Trouwennss ik ga fitnesseen daaagh
veel plezier

Le0niie schreef:ja Suzanne, valt niet op dat je het hebt veranderd in een groot lettertype
Maaaaaar, ik heb geen idee wie er arig is, iemand anders ?
roosjuh1994 schreef:nou ja mij hoef je hier neit meer te verwachten dus ik praat hioer vanaf gewoon niet meer
mencis schreef:hááá..?
Wie is er jarig?![]()
mencis schreef:roosjuh1994 schreef:nou ja mij hoef je hier neit meer te verwachten dus ik praat hioer vanaf gewoon niet meer
Waarom niet, je mag hier best praten hoor!
roosjuh1994 schreef:nou ja mij hoef je hier neit meer te verwachten dus ik praat hioer vanaf gewoon niet meer

) reageert wordt er ook gewoon op jou berichten gereageerd. Verder irriteren een hoop mensen zich aan jou typgedrag (ja, ik weet het. Nog steeds..) Probeer leestekens te gebruiken en je bericht voordat je het post nog een keer door te nemen. Ook trek, zowel ik als enkele andere mensen jou ''eigen'' pony's in twijfel...
mencis schreef:hááá..?
Wie is er jarig?![]()
mira_01 schreef:mencis schreef:hááá..?
Wie is er jarig?![]()
ANNEE!!

mencis schreef:mira_01 schreef:
ANNEE!!
Ben ik jarig?
mira_01 schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
roosjuh1994 schreef:ja en dat zou dus ook wel moeten dit is een gruwelijke fokkerlij daarom gaat sweetii daar weg voordat er met haar gefokt word!!
mira_01 schreef:ik praat niet meer met jou