.. Wat lief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..

) en dan ga ik maar eens iets nuttigs doen...
btje laat maar maakt niet uit
hahah gingen we gourmetten enzo was vet gezelllig alleen monqiue der moeder probte ons helemaal vol:P
mama zecht het is al veel te laat ( ze doet het zelf ook altijd om deze tijd
grom

lus ik niet hihihi

Llover schreef:Gomir, ik heb een pelham...rubber..niet onderbroken...gebruik hem voor buitenritten omdat meneer er anders vaak vandoor gaat

). Ik bleef dus knijpen en toen sprong hij tegen de paal op. Verder echt een superrondje!
) en toen kregen we meteen een beste fout op twee. Hij bleef toen heel erg terug naar 3ab, steil-oxer op 7,5m. Ging een beetje komisch en op twee galopsprongen, maar hij bleef nu iig wel weer meehelpen. Daarna 4 t/m 8b super. In de wending naar 9 begon hij met de galop te rommelen en zaten we overkruist. Toen was het hele ritme weg en stonden we een keer stil. Maar daarna alsnog supersimpel over de laatste hindernis
Die stop was nu mijn schuld, verder bleef hij gewoon superfijn doorlopen en meehelpen toen dat een keer nodig was in de dubbel
(al was het zijn schuld dat we zo stom bij a kwamen, ik kwam wel met been in/uit de wending, maar hij durfde niet meer zo goed na die fout
)

!!! 

Of rijd je de pelham ook al met dubbele teugel
Ik wel altijd, want dan kan ik die hefboomwerking weg laten als ik hem niet nodig heb. Met die riempjes durf ik er helemaal niet meer te rijden, kun je ook niet fijn een constante aanleuning houden.

en ik was 2e met de wedstrijd.. Kampioen 2005 vet cool klinkt dat..

* duuhh *
Ken die pony's nauwelijks en kan echt niet bijhouden wie waar mee rijdt 
Ik kan niet eens doorzitten

Maar de allernieuwste niet zo goed
Daarom vroeg ik het maar gewoon voor ik domme dingen ging zeggen 

Zeker niet als de paarden nog een beetje veer in de draf hebben