) alleen nog maar oog voor Soraya, is hij nl stapel verliefd op! en dan staat Maisie weer alleen ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) alleen nog maar oog voor Soraya, is hij nl stapel verliefd op! en dan staat Maisie weer alleen ?
l0rdJ schreef:haha de oude xan helemaal verliefd?
Geweldig!
en wie mag straks de zooi opruimen ??
Me moeder
l0rdJ schreef:haha, die van mij heeft vanmiddag ook gekotst, maar die eet het gewoon weer op dus hebben wij er geen troep van haha.
Shenavallie schreef:Weet ik, daar had Ellis het ook over! Maar ja, dan kan ik eventueel altijd nog om me heen kijken of er eentje extra bij kan?
) erop kunnen
??? l0rdJ schreef:uhm ik ben knettergek! Hoe komen ze rbij??:P
l0rdJ schreef:ohja? Ik ben een ABN Persoon hoor,hartstikke aardig en beleeft:)
Ik ook, en gek
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Weet ik, daar had Ellis het ook over! Maar ja, dan kan ik eventueel altijd nog om me heen kijken of er eentje extra bij kan?
Zal wel is vragen aan saskia of tyrone en Mary (overdag) erop kunnen
! Ik vind het op zich een leuk paard, dus daar ligt het niet aan, maar ik heb te veel nare verhalen over hem op het land gehoord en ondanks dat Maisie twee flinke achterbenen heeft, ben ik bang dat ze het niet overleeft
!
?Hackie schreef:
Miko schreef:Hoi allemaal, hoe is het hier??
Hierbij eindelijk de beloofde foto's van mijn nieuwe paardje.
Is ze knap of is ze knap?
Groetjes, Bregje
l0rdJ schreef:Sanniiy16, ja hij word ech heel mooi word met de dag gekker op hem!
Yinari, lieverd he? Hij is super mooi met een geweldig karakter!
Hackie, dat was inderdaad wat ik dacht dat ik hem zag!
@Shenavallie, balen zeg dat ze der nu weer alleen hebben gelaten, ze blijven bezig met der he! Geeft jou ook geen fijn gevoel zo! btw, heb ik marjolein van ginger ginger gister naar het land zien brengen:S ik ben toch niet zo kippig dat ik die niet herken, sanne was er ook bij heeft het ook gezien
springt dat ding weg, je had ons kunnen horen, nou wel 3 blokken verderop
) Nu is hij aan zwemmen in het riool
Shenavallie schreef:Iemand nog interesse in een babyroze halster, maat pony/cob? De kaartjes hangen er nog aan, hij is gloednieuw!