manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:33

Speciaal voor Annemijn !!!!

http://www.onzin.com/view.php?id=2087

WK Wuppielied

Jaaaaaaa
Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie
Ja, we worden kampioen
Staat echt niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen
Laat de wedstrijd maar beginnen
Want we gaan ertegenaan
Oranje zal weer winnen
Ja, we zullen ze verslaan
Iedereen viert volop feest
Want Holland heeft gescoord
We gaan naar de finale toe
Dus zingen we in koor
Ja, met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Ja, we worden kampioen
Staat niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:03

in 1 woord: GEWELDIG

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 20:02

Ja super lied hè Mariekje
Ja, met een Wuppie, Wuppie, Wuppie

*hihi heb egt nix met voetbal, maar dit lied blijft egt top!
Staat echt niemand in z’n uppie
--> En ikke al helemaal nie met mn maatjes: meneer Rooie en mevrouw Witte Wup!

*Hihi ben egt zo melig gworden op school Eerst de hele dag workshop en dat kost heel wat concentratie vermogen, waardoor het intelligentie niveau daalt. Daarna samen met Maaike en Dennis nog heel erg (veels te) braaf een melig uurtje gewacht op t hoorcollege (hihi agenda van Dennis door gebladerd! ), om vervolgens na een kwartier gewacht te hebben in de collegezaal, te horen dat t college niet door gaat (zitten daar een stuk of 60 brave studentjes voor nix! Egt sommige waren speciaal voor die les 5 uur lang op school gebleven!) Vervolgens werken de metro's nie helemaal mee, mis je de internationale trein. Spring je vrolijk in de stoptrein richting Roosendaal, speciaal om de Roosendaler een plezier te doen (tja maaike en ik moesten in Roosendaal dan tog nog wachten op de intercity, dus voor ons maakte t nie uit: Of we wachtten in rotterdam een half uur op de Intercity of we wachtten in Roosendaal 10 minuten op de intercity, wachten moesten we tog!
Strand je vervolgens in Kruiningen wegens een defecte brug! Achjoh, kon der ook nog wel bij! (gelukkig riepen ze al in Bergen dat de trein nie verder reed dan Kruiningen, kon ik mooi ff mn pa bellen. Hoefde ik maar 10 minuutjes te wachten)
En nu ben ik weer thuis, whieie!
Staat niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen

haha het blijft egt grappig (was iemand in rotterdam en die had een Mega Wup op zn rugzak geplakt! Tja wel origineel! )
Kunnen we ook nog doen, allemaal wuppies in de manen van de paarden plakken. Zo gebeurd! (past alleen niet bij t PINK-thema en t valt er na 1 drafpas vast uit... Humzz)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 21:16

Afbeelding
Met een Wuppie Wuppie Wuppie
Pakken wij dat wereldcuppie!

Whieieie Afbeelding Haha WK is nix voor mij, maar die oranje gekte erom heen is soms best grappig
Afbeelding
*uhum, zal maar eens ophouden zeker

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:31

Ik wil echt zown mega wuppie hebben, helaas kopen wij nooit boodschappen bij de AH... Het leuke is wel, dat mijn patiënten wuppies voor mij verzamelen, yeah!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 11:46

Haha, Jij blij met je patienten
Maar zitten aan die kleine Wups geen spaarpunten meer dan? Of is t probleem dat je wél punten hebt maar daarna niet bij de AH komt.
*wij hebben wel Wuppies en dus ook mega wup spaarpunten, wat mij betreft mag je best wat punten hebben hoor
Ben je er zaterdagaaf? Als ik er aan denk zal ik de punten dan wel ff meenemen (als je ze wil)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 19:03

Iedereen is zeker voetbal aan t kijken
Nouja plaats ik gezellie nog wat foto's van de vakantie, heb tog nix beters te doen. En tis ook al wel weer lang gelee dat er foto's stonden dusja...
Tinkertje helemaal happy met zn nieuwe boom!
(check dat pootje )
Afbeelding

Tinkie je oor danst!
Afbeelding
Tja dat heb je als je onderweg bent naar de andere kant van de boom en je wordt ineens geroepen.

Nog steeds Tinker & boom
Afbeelding

Nog even cultureel: een oud waterrad
Afbeelding

Uitzicht vanaf een Bergje
Afbeelding

Een Rooie Koei!
Afbeelding

Kieke BOE!
Afbeelding
Was egt zo'n schattig koeitje.. Alleen zn pappie was iets minder schattig Die horen(tje)s!! Volgens t bordje aan t begin van t park moesten we de dieren niet opzoeken, maar op geruime afstand passeren. Tja dat is wat lastig als ze op onze route midden op t pad gaan lopen, maargoed we hebben t overleeft. (hihi net als bij Emma, goed de boompjes in de buurt houden! )

tot slot:
Tinkertje bij ons in de vakantie-huis-tuin
Afbeelding

*werpt ff een blik op Ned2: 2-1 voor Nederland, tot nu toe gaat t goed dan

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:18

Hoi!

Sorry dat ik hier zo opeens weer kom binnenvallen hoor!
Maar wij (de zeeuwen van 'het' zeeuwentopic) hebben binnenkort een aantal meetings.
En aangezien de meeste van jullie ook zeeuwen zijn, dacht ik misschien willen jullie ook nog wel komen!

Het gaat voornamelijk om:
Boktrit Walcheren ergens in de week van 14 augustus. De datum is nog niet helemaal bekend. Het zou leuk zijn als een paar van jullie mee konden, ter paard of op de fiets om foto's te maken.

Dan is er ook nog:
Zeeuwen efteling! op 16 september. Eigenlijk zoeken we nog iemand met een auto die mee wil, en dan een paar van ons die mee kunnen liften (natuurlijk tegen betaling!). We gaan met best een grote groep, en hoe meer hoe gezelliger!

minka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:53

Hoe was jullie wijk-dag en waren de broodjes (die ik in het krat heb gemikt vanmorgen lekker? )

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:20

Hallo daar!
Hier vanuit het verre Denemarken even kort een berichtje. Alles gaat goed hier, ben gister veilig aangekomen hier op stal. Ze hebben nu ongeveer 25 paarden, heb nog niet echt iets nuttigs gedaan maar dat komt nog wel. Heb een relaxed hokje voor mij alleen met een eigen badkamer (dat is echt wel fijn). Ik zit hier met nog 3 andere nederlandse meiden dus we praten eigenlijk gewoon nederlands de hele tijd behalve als we met de eigenaar praten. Ik heb nog geen foto's, ik hoop dat die snel komen.
Was de wijkdag een succes? Ik hoop van wel.
Heel veel liefs Cis

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 16:18

Oh fijn dat je t naar je zin hebt Cis! En ook egt top dat je een eigen plekje hebt, lijkt me zo rot om 6 weken lang helemaal nergens alleen te kunnen zijn... lekkr met een eigen badkamer, heerlijk.
Citaat:
Ik zit hier met nog 3 andere nederlandse meiden dus we praten eigenlijk gewoon nederlands de hele tijd behalve als we met de eigenaar praten.
Das ook leuk! Hoef je je niet helemaal om te schakelen en je hebt meteen wat steun aan elkaar. Zijn ze ook allemaal van ongeveer de zelfde leeftijd? Ben benieuwd naar de foto's Cis en nog heel veel plezier daar in t verre verre Denemarken!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 16:44

ook nog ff reactie op die andere 2 berichtjes
minka schreef:
Hoe was jullie wijk-dag en waren de broodjes (die ik in het krat heb gemikt vanmorgen lekker? )

Was gezellie op de wijkdag Beetje rustig vergeleken met andere jaren, maar ik heb me wel vermaakt hoor *met een wuppie, wuppie, wuppie staat egt niemand in zn uppie * Vooral aan t eind werd het errug gezellig
En ik heb wel wat broodjes voorbij zien zoeven, maar ik heb zelf geen broodje op. Maar volgens mij waren ze best lekkr, heb nl nix gehoord over smerige broodjes, of kratten vol broodjes die nog over waren! Dus heb je goed gedaan Simone.

uhm in september moet ik al weer naar school en ik heb geen idee hoe mn rooster dan zal zijn, dus.. Lijkt me beter om t maar niet te doen.
de 14e is (gloof ik zo uit mn hoofd) net de laatste week dat én mn zusje én ik samen nog vakantie hebben. Zoveel weken hebben we niet samen dus ik blijf dan liever thuis om samen wat gezelligs te doen dan dat ik mee ga op de fiets en wat foto's maak van de buitenrit.

en Thirz vandaag lekkr met de kids naar t strand geweest? waren ze een beetje braaf?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:19

LuMy schreef:
Vooral aan t eind werd het errug gezellig

Land hup hup Hol
Haha, heb ff t lied wat erbij hoort opgezocht. Dat is ook al van zo'n hoog niveau
---------------------------------------------------------
Land Hup Hup Hol!
Laat de leeuw niet in z'n hempie staan
Land Hup Hup Hol!
Trek het beestje geen pantoffels aan
Land Hup Hup Hol!
Rits maar mee en sluit je aan
Want tezamen zij aan zij
Kan niemand ons verslaan
enz, enz, enz.. Die coupletten plaats ik maar niet, beetje te veel onzin
http://www.sosjaal.nl/
-------------------------------------------------
Maar t wuppie lied blijft leuker: Met een wuppie, wuppie, wuppie
Mijn oranje Wup is nu trouwens een beetje plakloos. Iedere keer als ik hem ergens wil plakken valt ie eraf

Hoe is t eigenlijk met de verbrandheid? Al een beetje minder gloeierig en pijnlijk?
blijft leuk, tegen je zelf kletsen

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:46

Nou ik laat ook eens even weer iets van me horen!
Ik heb het echt ontiegelijk druk de laatste weken, toetsen, eindgesprekken, verslagen inleveren, projecten afmaken en natuurlijk ook Sharon rijden !

Gisteren moest ik ringrijden in gapinge, het ging echt zo super slecht, niet normaal... ik wist heel de tijd niet waar ik mn ring moest hangen enzo, en toen deed ik weer de lans verkeerd. En het begon ook al lekker, want bij t inrijden begon Shaar zo te bokken dat ik er naast lag...! Maar het was mn eigen schuld, want ze wilde heel erg graag en ik hield haar te kort... dus toen maar lekker met losse teugel door de baan gecrossd... Ik heb in ieder geval wel 1 souvenir, een blauwe (paarse) plek op mn heup, want daar knalde ze met dr hoef tegen aan !
Maarja ik had dus 5 van de 30 ringen en werd naarmate de dag vorderde steeds meliger, maarja!
Mn vader kwam ook nog ff langs, dus die had nog een paar foto's gemaakt... Sharon had het echt naar dr zin en stond echt bijna heel de dag met dr oortjes naar voren!
Behalve voor de baan, want dan stond ze half te stijgeren als ik de ring nog goed wilde hangen... echt, tis maar een raar paardje !
Afbeelding
Ik had donkerroze roosjes in dr manen gedaan...
Afbeelding
Zo stond ze heel de dag met me te knuffelen , met Otto, dr vriendje ernaast
Afbeelding
Afbeelding
Op naar de baan, Sharon werd al onrustig...
Afbeelding
En wat ik hier voor rare kop trek weet ik ook niet
Afbeelding

Cis, wat fijn om te horen dat je t naar je zin hebt op je stage, ben echt benieuwd naar foto's!

Enneuh, fijn dat de wijkdag een succes was!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:56

He bar! Coole foto's, Shaar was lekker bezig lees ik wel. Tja...dat komt natuurlijk omdat ik zo'n rustgevende invloed op dr had
Het is hard werken hier, maar wel cool. Gister op een hele luie friese hengst gereden, en vandaag op een 4 jarige die net 2 weken onder het zadel is omdat de beheerder vond dat ik goed kon rijden. Het ging niet helemaal zoals ik wilde aangezien het stuur nog niet helemaal werkt haha. Nou dat was het wel, ik heb nu lunchpauze vanmiddag moet ik nog de jonge hensten lopen. Ik ben de chauffeur dus gister ben ik met de ubergrote auto naar Horsholm gereden voor boodschappen, best eng!
Nou dat was het ongeveer wel voor dit moment, ik heb nog geen foto's gemaakt, dat moet ik nu toch maar snel eens gaan doen zodat ik jullie op de hoogte kan houden van alle paarden hier. Het zijn mooie exemplaren, maar echte hengsten zegmaar.
Nou heel veel liefs

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:07

Wauw Cis, klinkt echt heel erg leuk allemaal, ben heel benieuwd naar de foto's! Tof dat de eigenaar je meteen een 4-jarige toevertrouwd; moet een goed gevoel zijn! Zijn de andere meiden ook gezellig? Wel lekker dat je ook een beetje Nederlands kunt blijven praten. Kun je trouwens al Deens? Hou ons op de hoogte!
Leuke foto's Bar, wilde Shaar! Volgende keer beter; wanneer ga je weer ringrijden? Geniet van je laatste stageweek he!
Morgen moet ik voor het eerst naar school in Eindhoven... spannend! Lekker met de Toettoet; kan ik gaan wanneer ik wil maar wel hopen dat het verkeer een beetje mee zit. Anders denk ik toch hard over de trein. Duimen dat ik leuke studiegenootjes heb van een leuke gemiddelde leeftijd hahaha! Volgens mijn collega kom ik hier de man van mijn dromen tegen: dat voelde ze helemaal aan vandaag, dus wordt vervolgd

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 20:00

Owjee Shaar had de kolder in der kop Nouja nu weet je iig dat Shaar t ringrijden errug leuk vindt. Hoe is t nou met je blauwe souvenir?
Vind die roosjes samen met die vlechtjes ook egt super schattig staan, egt zo'n lief Meisje-look! Haha en die roze beschermers maken dat gevoel natuurlijk helemaal af (dat gedoe aan t begin van de baan, en jou eraf mieteren staat natuurlijk iets minder meisjes achtig, maarja.. je kan nie alles hebben natuurlijk )
Ladylada schreef:
en vandaag op een 4 jarige die net 2 weken onder het zadel is omdat de beheerder vond dat ik goed kon rijden. Het ging niet helemaal zoals ik wilde aangezien het stuur nog niet helemaal werkt haha

Gaaf Cis! Ben erg benieuwd naar je foto's!
en ook wel top dat die eigenaar je meteen al zo vertrouwd én de Jonge Fries rijden én zomaar in zijn auto om boodschappen Doe je goed Cis!
Spannend Bianz, morgen je eerste dagje school (hihi, t klinkt nou net of je voor t eerst naar de kleuterschool gaat ) Plezier en leerse!
Nou de trein is ook egt niet alles hoor (vanmorgen en vanmiddag beide keren 10 minuten vertraging...) dus ik hoop egt dat t verkeer braaf blijft doen wat t moet doen: Door Rijden! Kan jij lekkr wanneer je wil weg met je Toetoet. *niet je veiligheidsvest vergeten hè, je weet maar nooit *
Bianz schreef:
Volgens mijn collega kom ik hier de man van mijn dromen tegen: dat voelde ze helemaal aan vandaag, dus wordt vervolgd

Oehoe Spannend hoor! Hou ons op de hoogte hè!!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:20

Oeeeh Bianzzz!
Ik moet aanstaande zaterdag wedstrijd rijden op de zeeuwse dag van t paard en de zaterdag erna heb ik ringrijden in seroos!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 13:58

Spannend hoor Bar, heb je een beetje vertrouwen in de wedstrijd van aanstaande zaterdag? *Wordt er een beetje redelijk wedstrijd weer verwacht? In de regen of met 30 graden is t allemaal al een stuk minder grappig... k zal duimen op goed weer!*
Enne hopen dat Shaar iets normaler doet bij t ringrijden in Seroos, scheelt je weer een blauw heup.

We zijn nou tog bezig met foto's dus.. Hier de foto's van The ladies in Pink!
De makers, bedenkers en uitvoerders (-1) van de show!
Afbeelding
*HOOO Stud

Nog een keertje op volgorde van binnenkomst:
Thirza met Nanda
Afbeelding

Hier ziet u Marieke op Stud
Afbeelding

en tenslotte Annemijn op Balou
Afbeelding

Even overleggen en reflecteren over t resultaat van de show...
Afbeelding
Conclusie: Tevree!

Uitstappen en nog verder wegsmelten in de binnenbak:
Afbeelding
valt me nu pas op dat Hannah der zonneklep op had tijdens de show haha, zo zie je nog eens wat!
Afbeelding
*Jee, de slieren van Nanda zitten nog steeds netjes op zn plek

Hihi, blijft t gwoon een leuke show vinden; de muziek, de figuren, de kleding en andere roze frutsels
En is iedereen al een beetje minder rood, branderig en gloeierig?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 08:05

Leuke foto's weer! Jammer dat er geen foto's buiten zijn gemaakt.
Ging de show wel goed?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 08:27

tja met de paarden van paardoes kan je natuurlijk niet naar buiten op zo'n moment Achter de bak stonden al die boerenknollen te wachten voor t ringrijden, dus daar konden we natuurlijk geen foto's maken. idd wel jammer, maar opsich vind ik deze foto's nog nie zo heel slecht van kwaliteit... Maar je hebt gelijk, buiten foto's maken was leuker gweest.
(haha ideetje: we houden gwoon nog een keer een fotoshoot buiten in onze ladies in pink outfit )
*gaat nu maar eens de les in *zucht*... Hoe was jouw les trouwens gister Bianz? was t interessant? en heb je al een kandidaat gevonden?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:02

Hey hallo,
daar was ik ook weer eens...Bij mij is Bokt een beetje veranderd, alle lettertypes zijn een stuk kleiner.....bij jullie ook?
Ben vandaag met Thirz wezen shoppen in Rotterdam, vet veel gekocht hahaha, natuurlijk ook ff naar de Hyporama geweest voor een broek, en we zijn geslaagd, zal straks kijken of ik foto's kan maken en die plaatsen, dan kunnen jullie m zien....

Ja Bianz, hoe was je eerste les, viel het allemaal een beetje mee??
En Cis, super dat je het zo naar je zin hebt daar, en ook leuk dat je ten minste nog Nederlands kan praten met die andere meiden, is toch wel zo makkelijk, ben ook benieuwd naar foto's, heb je je manenkam al gebruikt????
En Anne, leuk he, dat Wuppie lied, mijn Wuppie is vermoord, en raad eens door wie??? Juist, door DIEZEL!!!!!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 19:13

DIEZEL, Foei! & Foei marieke, je moet je wuppie niet zomaar laten slingeren. Zo'n Wup moet je koesteren met heel je hart, bewaren op de meest veilige plekken en vooral niet laten spelen met zo'n gevaarlijke Tijger! En nu? Nu heb je geen Wup...
Bij mij is bokt ook veranderd hoor, gister aaf kon ik ineens niet op bokt *wegens groot onderhoud, tijdelijk niet beschikbaar* Dusja.. ze zullen zich verveeld hebben en eens een ander lettertype willen hebben? Ik vind het voorlopig nog een beetje wennen iig. Beetje klein lettertype, en de quotes vind ik ook een beetje apart eruit zien, maarja ik kan der wel mee leven hoor Knipoog
Mariekje22 schreef:
Ben vandaag met Thirz wezen shoppen in Rotterdam, vet veel gekocht hahaha, natuurlijk ook ff naar de Hyporama geweest voor een broek, en we zijn geslaagd, zal straks kijken of ik foto's kan maken en die plaatsen, dan kunnen jullie m zien....

JA! Anders moet ik tot morgen wachten, duurt me veels te lang Knipoog ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt hoor Ja Zit er een leuke outfit bij voor morgen in de stad?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:17

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 13:28

Jeeej ik ben eerste geworden bij de B dressuur vandaag op de zeeuwse dag van t paard! Ole ole ole ole!