Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Eerst de hele dag workshop en dat kost heel wat concentratie vermogen, waardoor het intelligentie niveau daalt. Daarna samen met Maaike en Dennis nog heel erg (veels te) braaf een melig uurtje gewacht op t hoorcollege (hihi
agenda van Dennis door gebladerd!
), om vervolgens na een kwartier gewacht te hebben in de collegezaal, te horen dat t college niet door gaat (zitten daar een stuk of 60 brave studentjes voor nix! Egt sommige waren speciaal voor die les 5 uur lang op school gebleven!) Vervolgens werken de metro's nie helemaal mee, mis je de internationale trein. Spring je vrolijk in de stoptrein richting Roosendaal, speciaal om de Roosendaler een plezier te doen (tja maaike en ik moesten in Roosendaal dan tog nog wachten op de intercity, dus voor ons maakte t nie uit: Of we wachtten in rotterdam een half uur op de Intercity of we wachtten in Roosendaal 10 minuten op de intercity, wachten moesten we tog!
Achjoh, kon der ook nog wel bij!
(gelukkig riepen ze al in Bergen dat de trein nie verder reed dan Kruiningen, kon ik mooi ff mn pa bellen. Hoefde ik maar 10 minuutjes te wachten)
Tja wel origineel! )
Haha WK is nix voor mij, maar die oranje gekte erom heen is soms best grappig

)
Die horen(tje)s!! Volgens t bordje aan t begin van t park moesten we de dieren niet opzoeken, maar op geruime afstand passeren. Tja dat is wat lastig als ze op onze route midden op t pad gaan lopen, maargoed we hebben t overleeft. (hihi net als bij Emma, goed de boompjes in de buurt houden!
)

)
En ook egt top dat je een eigen plekje hebt, lijkt me zo rot om 6 weken lang helemaal nergens alleen te kunnen zijn... lekkr met een eigen badkamer, heerlijk. Das ook leuk! Hoef je je niet helemaal om te schakelen en je hebt meteen wat steun aan elkaar. Zijn ze ook allemaal van ongeveer de zelfde leeftijd? Ben benieuwd naar de foto's Cis en nog heel veel plezier daar in t verre verre Denemarken!Citaat:Ik zit hier met nog 3 andere nederlandse meiden dus we praten eigenlijk gewoon nederlands de hele tijd behalve als we met de eigenaar praten.

minka schreef:Hoe was jullie wijk-dag en waren de broodjes (die ik in het krat heb gemikt vanmorgen lekker? )
Beetje rustig vergeleken met andere jaren, maar ik heb me wel vermaakt hoor
*met een wuppie, wuppie, wuppie staat egt niemand in zn uppie
* Vooral aan t eind werd het errug gezellig
Dus heb je goed gedaan Simone.LuMy schreef:Vooral aan t eind werd het errug gezellig![]()

!
!
!
, met Otto, dr vriendje ernaast

Nouja nu weet je iig dat Shaar t ringrijden errug leuk vindt. Hoe is t nou met je blauwe souvenir?
)Ladylada schreef:en vandaag op een 4 jarige die net 2 weken onder het zadel is omdat de beheerder vond dat ik goed kon rijden. Het ging niet helemaal zoals ik wilde aangezien het stuur nog niet helemaal werkt haha
Ben erg benieuwd naar je foto's!
) Plezier en leerse!
*Bianz schreef:Volgens mijn collega kom ik hier de man van mijn dromen tegen: dat voelde ze helemaal aan vandaag, dus wordt vervolgd
Hou ons op de hoogte hè!!
haha, zo zie je nog eens wat!

Achter de bak stonden al die boerenknollen te wachten voor t ringrijden, dus daar konden we natuurlijk geen foto's maken. idd wel jammer, maar opsich vind ik deze foto's nog nie zo heel slecht van kwaliteit... Maar je hebt gelijk, buiten foto's maken was leuker gweest.
)
En nu? Nu heb je geen Wup... 
Mariekje22 schreef:Ben vandaag met Thirz wezen shoppen in Rotterdam, vet veel gekocht hahaha, natuurlijk ook ff naar de Hyporama geweest voor een broek, en we zijn geslaagd, zal straks kijken of ik foto's kan maken en die plaatsen, dan kunnen jullie m zien....
ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt hoor
Zit er een leuke outfit bij voor morgen in de stad?