maar om er als je gallopeerd de hele tijd op te gaan letten of ze niet bokt is nou ook niet echt leuk.. dan heb je er niet zo veel plezier meer in, en raak je gespannen.
Ik heb de rit verder gereden hoor in stap en draf. En was ze ook echt heeeel braaf. Bij haar zelf kan ik langs de openbare weg, is ze ook erg braaf,, alleen op een stuk niet, maar als ze daar latig word loop ik dat stukje(gewoon omdat mevrouw met liefde op het randje van een sloot omhoog komt). Voor onze veiligheid en op verzoek van de eigenaar loop ik dat stukje vaak even. is 5 meter stap ik weer op en isi het goed. Daar heeft ze ook met galoperen nog nooit gebokt. Doet ze alleen met een ander paard. En in de bak als ze vrolijk is. In de bak moet ik nu het rijden gwoon door zetten. en Zodra het weer echt weer goed is ga ik ook zeker met dr naar buiten.(kon ook lang niet naar buiten door het slechte weer). En dan met een fietser ernaast(dan zet ze helemaal geen stap verkeerd ook niet op dat ene stuk.) Maar moet gewoon het plezier in het rijden op haar kwijt. Dat moet eerst komen(ze zit wel donders lekker
ja oke, maar daarna niet meer bedoel ik je moet er gewoon weer lol in krijgen. komt vanzelf wel als het goed gaat denk ik misschien wat extra doen, een keertje les nemen ofzo.
Bah ontzettend veel starfwerk voor duits omdat ik 1 woordje niet kende... MKoet de hele woordenlijst drie keer overschrijven!!!!! Is anderhalve pagina vol met woordjes, dubbele rijen, lijkt weinig tot je het over moet scrhijven!! 3x nog wel ,.,...
Ja Hasha helaaas... Ik schrijf over maar heb me hoofd er nooit bij... Dus gewoon ontzettend verspilde tijd voor mij xd had ik beter gewoon kunnen leren xd