Gina schreef:Ik weet miss nog wel een leuke haflinger voor je Veerle?
Vertel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

veertj96 schreef:Gina schreef:Ik weet miss nog wel een leuke haflinger voor je Veerle?
Vertel?
Is iedereen weer naar school? Zo ja.. hoe is dat? 
(bij opleiding Kinderopvang) En morgen naar Artiance, soort theater en daar gaan we waarschijnlijk workshops doen

StillAngel schreef:Top!!Is iedereen weer naar school? Zo ja.. hoe is dat?
Ik ben nu naar de introductiedag geweest van Alkmaar horizon college bij me opleiding, was gezellig!! Zit samen met 24 andere meiden en geen jongens haha(bij opleiding Kinderopvang) En morgen naar Artiance, soort theater en daar gaan we waarschijnlijk workshops doen
StillAngel schreef:Top!!Is iedereen weer naar school? Zo ja.. hoe is dat?
Ik ben nu naar de introductiedag geweest van Alkmaar horizon college bij me opleiding, was gezellig!! Zit samen met 24 andere meiden en geen jongens haha(bij opleiding Kinderopvang) En morgen naar Artiance, soort theater en daar gaan we waarschijnlijk workshops doen

Maarja t is naturlijk basis enzo. En die leraren gooien met termen die je nog niet kent dus maakt t ook nog allemaal onduidelijker. Maar denk dat het wel goed komt.
Maar verder best een beroerd rooster op z'n zachts gezegd..
Maar we zitten nu in een nieuw gebouw, en dat is zooo mooi! Echt super strak en modern enzo, allemaal kleurtjes, gestofeerde stoelen
Ik voel me al helemaal thuis