Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:sambagirl schreef:Oh..... krijg net een berichtje, 15 januari wordt mijn nieuwe auto afgeleverd![]()
![]()
![]()
Leukkk! Welke kreeg je ook al weer?
sambagirl schreef:@Aman, ik heb je heel even zien rijden Ietsen, ik had het erg druk met mezelf (zat ik dus toch op dat lieve grote schattige beest afgelopen zaterdag). Het is wel een enorm paard Ietsen! Hij is echt heul groot! jaa heh hij is echt heel groothaha en ik ben natuurlijk niet zo groot.. dus dan toont die nog veel groter
Zo ik ben vandaag weer aan het werk en ik heb zo ontzettend geen zinhoef maar 3 dagen deze week, maar toch, denk dat ik woensdag ook nog vrij neem.......
aatjuh12 schreef:sambagirl schreef:@Aman, ik heb je heel even zien rijden Ietsen, ik had het erg druk met mezelf (zat ik dus toch op dat ONWIJS ENGE BEEST afgelopen zaterdag). Het is wel een enorm paard Ietsen! Hij is echt heul groot! jaa heh hij is echt heel groothaha en ik ben natuurlijk niet zo groot.. dus dan toont die nog veel groter
Zo ik ben vandaag weer aan het werk en ik heb zo ontzettend geen zinhoef maar 3 dagen deze week, maar toch, denk dat ik woensdag ook nog vrij neem.......
haha ik ken daten tis ook nog eens heel rustig hier.. dus zit gewoon heel lekker mijn tijd uit te zitten
aatjuh12 schreef:sambagirl schreef:@Aman, ik heb je heel even zien rijden Ietsen, ik had het erg druk met mezelf (zat ik dus toch op dat ONWIJS ENGE BEEST afgelopen zaterdag). Het is wel een enorm paard Ietsen! Hij is echt heul groot! jaa heh hij is echt heel groothaha en ik ben natuurlijk niet zo groot.. dus dan toont die nog veel groter
haha ik ken daten tis ook nog eens heel rustig hier.. dus zit gewoon heel lekker mijn tijd uit te zitten