incognito schreef:Ahhhhhh... en morgen weer taart.....en overmorgen weer taart.....Gewoon donderdag weer komen rijden, hobbel je alles er weer af.
LIQUITA schreef:Hahaha San, ik zie nu jou onderschrift....LEUK!!!jaaaaa, en helemaal zelf uitgevonden hoe het moest hihi. nou ja beetje hulp van ate!!!!!!
LIQUITA schreef:in 7 minuten een nieuwe pagina!!!dat moet sneller kunnen. kom op meiden ik daaag jullie uit. we gaan voor de vijf minuten!!!!
xan schreef:Ik zie Winnitou nog steeds online, ha ha die kan er helemaal niet af komen. Nu dus toch weg......
mntj schreef:_sandra schreef:ï'm dreaming of a white christmas""denk niet dat het zo lang blijft liggen hoop het niet, ik wil een heeeeeeele warme zomer!!!!!
_sandra schreef:kom op, wie doet er mee!!!!!Volgens mij weer heel veel mensen.Wordt weer supergezellie denk ik zo
_sandra schreef:hoi incognito, alles goed, en hoeveel ben je al afgevallen?????? , ja ja alles goed. best al een boel alleen die chocolade he....
mntj schreef:moeten we dan niet eerts op een nieuwe pagina beginnen.eigenlijk wel he, is het nog leuker!!! hahahaha, ga zelfs al sneller typen!!!
xan schreef:incognito schreef:Ahhhhhh... en morgen weer taart.....en overmorgen weer taart.....Gewoon donderdag weer komen rijden, hobbel je alles er weer af. ja zeker, mag als het goed is weer op milton
mntj schreef:gaat iedereen nu weg. peet jij doet toch ook mee.Jaja...maar ben ff weg geweest, en ik lees niet zo snel, hihi.
incognito schreef:_sandra schreef:hoi incognito, alles goed, en hoeveel ben je al afgevallen?????? , ja ja alles goed. best al een boel alleen die chocolade he.... doe je toch een chocolade dieet. schijnt echt te bestaan!!!!!!!