RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:27

ik heb besloten er niet meer na te kijken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:27

Kirsten_S schreef:
ik heb besloten er niet meer na te kijken Clown

Nou het is ook een nieuwe pagina dus dat scheelt Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:28

Kirsten_S schreef:
Tjah ik heb Aglona ook altijd moete delen. Het is dat Victor niet gewild is ( Haha!! ) , ik vind het niet erg. Maarjah je moet effe door die periode heen. Maar weet je. miss kan jij beginnen met kamona? Dat je daar ervaring mee op bouwt . Is een moeilijkere uitdaging en geeft zelf meer een voldaan gevoel (vind ik dan) . Miss klikt het nu niet maar dat bouw je op.
Ik zal het voorstellen als ik jou was en gewoon trainen en veel springen. Heb je ook weer een ervaring voor later als je miss zelf een paard neemt die niet al te makkelijk is? Tis maar een idee maar toch? ik zal er over nadenken als ik jou was Ja

Ja maar ik denk dat het niet gaat werken met mij en Kamona met springwedstrijden. Ik geef eerlijk toe dat ik dat erg moeilijk ga vinden.
maar inderdaad wel een super uitdaging waar ik veel van kan leren. Het zou een optie kunnen zijn maarik ga er even over nadenken.
Ook omdat ik gewoon zo graag met Astor spring en hij me ook al veel geleerd heeft en me er elke keer mooi doorheen weet te slepen.
Want zeg nou zelf zo geweldig kan ik niet springen, jullie hebben allemaal veel meer ervaring met springen Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:29

Sorry Kirsten Bloos

Afbeelding

Bij deze vind ik de achtergrond echt stom Scheve mond
Maar ja ... Tong uitsteken
Tinus staat er wel leuk op Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:30

Emma je fotos gaan echt vooruit! Misschien dat je die schaduw rechts onderin en de teugels weg kan werken voor een rustiger beeld.
Voor de rest is het totaal plaatje erg mooi! Tien kijkt ook erg mooi en wakker uit zijn ogen.
Een beetje te wakker zo te zien aan het wit in zijn ogen haha!
Maar echt mooie foto's hoor meis, je gaat echt vooruit!
We moeten snel keertje samen op stap gaan he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:32

Astor schreef:
[naam] je fotos gaan echt vooruit! Misschien dat je die schaduw rechts onderin en de teugels weg kan werken voor een rustiger beeld.
Voor de rest is het totaal plaatje erg mooi! Tien kijkt ook erg mooi en wakker uit zijn ogen.
Een beetje te wakker zo te zien aan het wit in zijn ogen haha!
Maar echt mooie foto's hoor meis, je gaat echt vooruit!
We moeten snel keertje samen op stap gaan he!

Dankjewel Melis Bloos Lovers
Jaaa we moeten echt snel op stap! Bloos!
Denk dat mijn ouders wel soepeler zijn in mij met de trein laten gaan als jij erbij bent Lachen
Omdat ze jou ook kennen Ja

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:34

Ja want we willen graag beter worden samen, en we kunnen vast en zeker veel van elkaar leren.
Dus moeten we binnenkort maar even een advertentie op bokt zetten he meis!

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:35

Goedenavond!

Jeeej wat een topper is die astor toch hee! Je kan écht alles met hem doen Tong uitsteken
Ik liep hier en daar beetje moeilijk te doen, maar hij springt het gewoon allemaal alsof het niks is! Tong uitsteken
Ik had trouwens ook de eer de openingssprong te doen op Worlino(paard vh jaar) en haha ik weet niet of dat
op 1 sprong kan beoordelen, maar ik vond der lekker springen! Tong uitsteken

Nadine anders bel je morgen je therapeute weer even? Want ik weet dat onze lieve woorden je misschien
wel iets beter doen voelen, maar volgens mij kan je met haar écht goed praten! Iig heel veel sterkte meis! Ach gut

Jaa kirsten die hindernis 5 vond ik ook lastig! Ik weet niet, hij stond niet fijn..
Maar gelukkig ging het voor de rest wel goed! Haha! hij had er echt zin in hea! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:36

Astor schreef:
Ja want we willen graag beter worden samen, en we kunnen vast en zeker veel van elkaar leren.
Dus moeten we binnenkort maar even een advertentie op bokt zetten he meis!

Ja dat moeten we zeker doen! OK dan!
Mijn site gaat binnenkort (waarschijnlijk) online dus dan kan ik het daar sowieso ook op zetten Ja
Niet dat die heel erg veel animo zal trekken maar het valt te proberen Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:39

Gefeliciteerd Maaike Haha! Haha! Echt super goed van je dat je gewonnen hebt met toppertje As!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:40

Astor schreef:
Kirsten_S schreef:
Tjah ik heb Aglona ook altijd moete delen. Het is dat Victor niet gewild is ( Haha!! ) , ik vind het niet erg. Maarjah je moet effe door die periode heen. Maar weet je. miss kan jij beginnen met kamona? Dat je daar ervaring mee op bouwt . Is een moeilijkere uitdaging en geeft zelf meer een voldaan gevoel (vind ik dan) . Miss klikt het nu niet maar dat bouw je op.
Ik zal het voorstellen als ik jou was en gewoon trainen en veel springen. Heb je ook weer een ervaring voor later als je miss zelf een paard neemt die niet al te makkelijk is? Tis maar een idee maar toch? ik zal er over nadenken als ik jou was Ja

Ja maar ik denk dat het niet gaat werken met mij en Kamona met springwedstrijden. Ik geef eerlijk toe dat ik dat erg moeilijk ga vinden.
maar inderdaad wel een super uitdaging waar ik veel van kan leren. Het zou een optie kunnen zijn maarik ga er even over nadenken.
Ook omdat ik gewoon zo graag met Astor spring en hij me ook al veel geleerd heeft en me er elke keer mooi doorheen weet te slepen.
Want zeg nou zelf zo geweldig kan ik niet springen, jullie hebben allemaal veel meer ervaring met springen Kusje

hee dat moet je niet zeggen.. Denk je nou echt dat wij pats boem 'geweldig' kunnnen springe. Ik doe al aan springwedstrijden mee sinds 2005 en je wilt niet weten hoe ik in het begin sprong. Niemand rijd in het begin goed en mooi volgens de regels. Miss kan je een springcursus doen in de zomervakantie. Dan leer je echt goed en netjes te springen!! Zker het geld waard. Je moet gewoon wat vaker (om de week of 1x in de week) gaan springe. Alleen zo leer je de kneepjes van het vak. Ik zou juist die band opbouwen met kamona! Ze heeft een super achterbeengebruik en ik denk na echt wat wedstrijdjes en trainingen , ze echt een topspringpaard word, die nog wel is vaak in de prijzen kan vallen!! Ben de eerste die het doet en niet stoppen na wat slechte wedstrijden!! Bij mij en vic waren de eeste wedstrijden rampzalig en meer om ervaring op te bouwen. Pas na deze wedstrijd denk ik: mmm jaaah die zou er nu wel klaar voor kunnen zijn. Niet dat het meteen de eerste de beste wedstrijd geweldig kan gaan maar het gaat meer om het gevoel van jaaaaa ik ben trots op me paard en op mezelf. Ik heb hem erover heen gekregen toen meneer geen zin of bang was. Die fouten moet je echt scheit aan hebben, leer ervan en gebruik het in de volgende. Totdat je alle mogelijke fouten gemaakt heb en weet hoe je daar op moet reageren. Kijk je kan wel steeds op een 'makkelijk' (no offense) paard zitten maar wanneer je een keer op een andere komt die niet zo makkelijk over de hindernissen gaat, dan is het maar de vraag of je weet wat je moet doen.
Tjah je moet het zelf weten, maar aan Kamona heb je veel meer als je haar vaker gaat rijden en mee springen.. Niks gaat de eeerste goed, durf fouten te maken en kom na een jaar lekker trainen terug en pak die troffee Pling
(das mijn plan Clown )

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:43

Maaikeee schreef:
Goedenavond!

Jeeej wat een topper is die astor toch hee! Je kan écht alles met hem doen Tong uitsteken
Ik liep hier en daar beetje moeilijk te doen, maar hij springt het gewoon allemaal alsof het niks is! Tong uitsteken
Ik had trouwens ook de eer de openingssprong te doen op Worlino(paard vh jaar) en haha ik weet niet of dat

Nadine anders bel je morgen je therapeute weer even? Want ik weet dat onze lieve woorden je misschien
wel iets beter doen voelen, maar volgens mij kan je met haar écht goed praten! Iig heel veel sterkte meis! Ach gut

Jaa kirsten die hindernis 5 vond ik ook lastig! Ik weet niet, hij stond niet fijn..
Maar gelukkig ging het voor de rest wel goed! Haha! hij had er echt zin in hea! Tong uitsteken

Jaaa je hebt het vet goed gedaaaan Haha!!!

Die hindernis 5 wist ik gewoon al dat die fout ging! Je zag echt bij de paarden die wat meer ervaring hebben dat ze ook twijfelden maar het wel utieindelijk spronge! En Valentino!! Woowww die maakte toch een mooie bocht na 5. Echt grappig , hoor frans:zie je wel dat die goed kan draaien Tong uitsteken
Die 5 was echt zo'n twijfelgeval, beetje vervelend zo aan de zijkant!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:44

Emmaa_ schreef:
Sorry Kirsten Bloos

Afbeelding

Bij deze vind ik de achtergrond echt stom Scheve mond
Maar ja ... Tong uitsteken
Tinus staat er wel leuk op Lachen

Aaah schaattig! Alleen deze vind ik íets minder. Komt omdat je dat witte bij ze oog ziet.

Nadine_S

Astor schreef:
Broccoli schreef:

Moooi nummer! Vooral dit stukje is mooi:

No you don't now what it's like,
When nothing feels all right.
You don't know what it's like,
To be like me. Ach gut

Schrok wel zeg van sommige foto's in het filmpje Bloos!

Ja, snap ik. Voor mij is het al zo normaal, helaas.
Dat stukje hè Ach gut

Kirsten_S

Astor is zoooo flexibel en lening! Daar mag menig paard wel jaloer op zijn Tong uitsteken
Jammer dat het tussen mij en as niet zo klikt Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:46

Niet aanvallend opvatten hoor me stukje, nietzo bedoeld

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:49

Maaikeee schreef:
Goedenavond!

Kan m'n peut woensdag pas bereiken.
Nou, het komt wel goed. Als ik maar weer die paar kilo afval.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:50

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:50

Mooie foto emma van tino en iris Haha!

Hu olie van maken Clown gaan jullie hem bakken dan Clown

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:51

Haha mijn olie kan voor héél veel dingen worden gebruikt he kirsten ghehe Tong uitsteken

Emma mooie foto's man! Echt, doe jezelf niet onder!

Ahh melis ik wou dat astor minstens 3 keer kon springen tijdens zo'n wedstrijd! gun het jou ook echt!
Misschien zet frans mij en elja op een heel ander paard volgende keer, kijken of we het daar ook nog op kunnen! Tong uitsteken
Maar tis echt niet zo dat jij veel minder springt dan bijv ik hoor, ik bedoel ik heb ook relatief weinig springervaring en heb
ook nog heeel veel te leren!
Astor is gewoon een toppertje, hij springt het bijna altijd en hij wil en hij is idd flexibel zeg maar,
maar kan ook tempo maken zonder vlak te gaan springen Knipoog!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:52

hallo nadien. niet afvallen..
je ziet er nu hartstikke (echt waar) uit!! Als je nog dunner word krijg je van die ingevallen wangen en dat is niet mooi. Gewoon zoo laten en dat trots zijn op dat mooie lichaam!! Kom je ook beter de winter door met een beetje spek op de kont Tong uitsteken

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:53

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:54

Maaikeee schreef:
Haha mijn olie kan voor héél veel dingen worden gebruikt he kirsten ghehe Tong uitsteken

Emma mooie foto's man! Echt, doe jezelf niet onder!

Ahh melis ik wou dat astor minstens 3 keer kon springen tijdens zo'n wedstrijd! gun het jou ook echt!
Misschien zet frans mij en elja op een heel ander paard volgende keer, kijken of we het daar ook nog op kunnen! Tong uitsteken
Maar tis echt niet zo dat jij veel minder springt dan bijv ik hoor, ik bedoel ik heb ook relatief weinig springervaring en heb
ook nog heeel veel te leren!
Astor is gewoon een toppertje, hij springt het bijna altijd en hij wil en hij is idd flexibel zeg maar,
maar kan ook tempo maken zonder vlak te gaan springen Knipoog!

jaaa Slapen die astor.. Gewoon veels te goed Tong uitsteken . Ik moet vicie nog leren om óók heel langzaam te kunnen springen Tong uitsteken . maar zo ver is die nog niet.. Het is zo lekker als je paard zo snel kan draaien. Vind as meer een westernpaard Cool

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

Jaa hij springt het zelfs nog vanuit stilstand volgens mij, huppa 80 cm alsof het niks is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

Ik ga nog even naar beneden Kusje
Morgen ga ik opnieuw spammen met Tinus foto's *LOL*