Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:ik heb besloten er niet meer na te kijken
Kirsten_S schreef:Tjah ik heb Aglona ook altijd moete delen. Het is dat Victor niet gewild is (! ) , ik vind het niet erg. Maarjah je moet effe door die periode heen. Maar weet je. miss kan jij beginnen met kamona? Dat je daar ervaring mee op bouwt . Is een moeilijkere uitdaging en geeft zelf meer een voldaan gevoel (vind ik dan) . Miss klikt het nu niet maar dat bouw je op.
Ik zal het voorstellen als ik jou was en gewoon trainen en veel springen. Heb je ook weer een ervaring voor later als je miss zelf een paard neemt die niet al te makkelijk is? Tis maar een idee maar toch? ik zal er over nadenken als ik jou was

Astor schreef:[naam] je fotos gaan echt vooruit! Misschien dat je die schaduw rechts onderin en de teugels weg kan werken voor een rustiger beeld.
Voor de rest is het totaal plaatje erg mooi! Tien kijkt ook erg mooi en wakker uit zijn ogen.
Een beetje te wakker zo te zien aan het wit in zijn ogen haha!
Maar echt mooie foto's hoor meis, je gaat echt vooruit!
We moeten snel keertje samen op stap gaan he!

hij had er echt zin in hea!
Astor schreef:Ja want we willen graag beter worden samen, en we kunnen vast en zeker veel van elkaar leren.
Dus moeten we binnenkort maar even een advertentie op bokt zetten he meis!

Echt super goed van je dat je gewonnen hebt met toppertje As! Astor schreef:Kirsten_S schreef:Tjah ik heb Aglona ook altijd moete delen. Het is dat Victor niet gewild is (! ) , ik vind het niet erg. Maarjah je moet effe door die periode heen. Maar weet je. miss kan jij beginnen met kamona? Dat je daar ervaring mee op bouwt . Is een moeilijkere uitdaging en geeft zelf meer een voldaan gevoel (vind ik dan) . Miss klikt het nu niet maar dat bouw je op.
Ik zal het voorstellen als ik jou was en gewoon trainen en veel springen. Heb je ook weer een ervaring voor later als je miss zelf een paard neemt die niet al te makkelijk is? Tis maar een idee maar toch? ik zal er over nadenken als ik jou was
Ja maar ik denk dat het niet gaat werken met mij en Kamona met springwedstrijden. Ik geef eerlijk toe dat ik dat erg moeilijk ga vinden.
maar inderdaad wel een super uitdaging waar ik veel van kan leren. Het zou een optie kunnen zijn maarik ga er even over nadenken.
Ook omdat ik gewoon zo graag met Astor spring en hij me ook al veel geleerd heeft en me er elke keer mooi doorheen weet te slepen.
Want zeg nou zelf zo geweldig kan ik niet springen, jullie hebben allemaal veel meer ervaring met springen
) Maaikeee schreef:Goedenavond!
Jeeej wat een topper is die astor toch hee! Je kan écht alles met hem doen
Ik liep hier en daar beetje moeilijk te doen, maar hij springt het gewoon allemaal alsof het niks is!
Ik had trouwens ook de eer de openingssprong te doen op Worlino(paard vh jaar) en haha ik weet niet of dat
op 1 sprong kan beoordelen, maar ik vond der lekker springen!
Nadine anders bel je morgen je therapeute weer even? Want ik weet dat onze lieve woorden je misschien
wel iets beter doen voelen, maar volgens mij kan je met haar écht goed praten! Iig heel veel sterkte meis!![]()
Jaa kirsten die hindernis 5 vond ik ook lastig! Ik weet niet, hij stond niet fijn..
Maar gelukkig ging het voor de rest wel goed!hij had er echt zin in hea!
!! 
Emmaa_ schreef:Sorry Kirsten
Bij deze vind ik de achtergrond echt stom
Maar ja ...
Tinus staat er wel leuk op
Astor schreef:Broccoli schreef:
Moooi nummer! Vooral dit stukje is mooi:
No you don't now what it's like,
When nothing feels all right.
You don't know what it's like,
To be like me.![]()
Schrok wel zeg van sommige foto's in het filmpje

Maaikeee schreef:Kan m'n peut woensdag pas bereiken.Goedenavond!
Jeeej wat een topper is die astor toch hee! Je kan écht alles met hem doen
Ik liep hier en daar beetje moeilijk te doen, maar hij springt het gewoon allemaal alsof het niks is!
Ik had trouwens ook de eer de openingssprong te doen op Worlino(paard vh jaar) en haha ik weet niet of dat
op 1 sprong kan beoordelen, maar ik vond der lekker springen!
Nadine anders bel je morgen je therapeute weer even? Want ik weet dat onze lieve woorden je misschien
wel iets beter doen voelen, maar volgens mij kan je met haar écht goed praten! Iig heel veel sterkte meis!![]()
Jaa kirsten die hindernis 5 vond ik ook lastig! Ik weet niet, hij stond niet fijn..
Maar gelukkig ging het voor de rest wel goed!hij had er echt zin in hea!
Broccoli schreef:[/quote]
gaan jullie hem bakken dan

!
Annie_ schreef:Broccoli schreef:
Maaikeee schreef:Haha mijn olie kan voor héél veel dingen worden gebruikt he kirsten ghehe
Emma mooie foto's man! Echt, doe jezelf niet onder!
Ahh melis ik wou dat astor minstens 3 keer kon springen tijdens zo'n wedstrijd! gun het jou ook echt!
Misschien zet frans mij en elja op een heel ander paard volgende keer, kijken of we het daar ook nog op kunnen!
Maar tis echt niet zo dat jij veel minder springt dan bijv ik hoor, ik bedoel ik heb ook relatief weinig springervaring en heb
ook nog heeel veel te leren!
Astor is gewoon een toppertje, hij springt het bijna altijd en hij wil en hij is idd flexibel zeg maar,
maar kan ook tempo maken zonder vlak te gaan springen!
die astor.. Gewoon veels te goed
. Ik moet vicie nog leren om óók heel langzaam te kunnen springen
. maar zo ver is die nog niet.. Het is zo lekker als je paard zo snel kan draaien. Vind as meer een westernpaard