Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:17

tis toch altijd gezellig hierr nadine ? en we willen graag op de hoogte gehouden worden van jouw en dunjaa Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:19

Hier even een kort berichtje van mij en tevens voorlopig mijn laatste hier.

Ik ben echt ongelofelijk verdrietig, boos, en vooral teleurgesteld op dit moment.
Nadine, ik kan me echt niet voorstellen dat jij je verlaagt hebt tot zo'n niveau als hoe je nu praat, dat is het laatste wat ik hier over zeg.
Ik ben het gewoon zat om overal het pispaaltje van te zijn!, op school, thuis, hier.
Ik ben altijd de gene die iets fout doet.
Er is in het vorige topic toen ik op vakantie was ook een hele discussie over geweest Nadine, en toen is het allemaal goedgekomen, vond je het niet erg.
En begin je echt ergens over te zeuren (want kom op, waar gaat dit nou over? ), en ik zeg er iets van, ben ik gelijk de druppel en mag ik maar dood neervallen.

Ik krijg nu echt weer een gevoel van; Die [naam], dat is eigenlijk een stom rotkind, ze is helemaal niet aardig, maar ik hou haar maar te vriend omdat ze een goede camera heeft, en als ik ruzie met haar heb, of niet aardig tegen haar doe, dan komt ze niet meer elke woensdagavond foto's maken van mijn springles (en dit neem ik alleen maar als voorbeeld, voel je vooral niet aangesproken).

Ik ben het even helemaal zat en daarom zal ik m'n face ff niet meer in dit topic laten zien.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:19

Nadine het spijt me echt ! Het was echt niet de bedoeling! Ik wil heeeeeeel graag dat je meegaat! Echt heel graag!
En ík wil nog steeds graag ALLLL je verhalen over dunja horen en alles wat je dwarszit! Ook al gebeurd er iets, ik laat je niet in de steek! Blijf alsjeblieft !

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:22

Wie zeurt hier nou...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:22

Ik ga me nu uitloggen, anders blijf ik reageren.

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:23

Menn ik ben eigenlijk wel beetje zenuwappig voor aankomend jaar..
Ik heb echt niet het gevoel dat ik klaar ben voor eindexamenjaar, ik sta der echt niet slecht voor
maar ik heb gewoon het zelfvertrouwen absoluut niet qua me béta vakken, heb voor een se altijd het gevoel
dat ik de enige ben die het niet kan. Terwijl het se zelf meestal wel goed gaat, maar ik maak me der altijd zo'n zorgen om,
en ga langer leren dan nodig is omdat ik bang ben dat ik het verpruts..
En dan straks eindexamen, weet-ik-hoeveel hoofdstukken tegelijk.. Clown Najah komt vast wel goed

En daarna keus maken; wat wil ik gaan doen later? Heb wel een idee, maar ook hierbij geldt dat ik bang ben dat ik niet de
goede keus ga maken!

Maarjah ik hou ff op met zeuren, laat het op me af komen komt vast wel goed.. Bloos

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:24

Oo sorrie ghehe kom ik met me zeikverhaal terwijl jullie er nog niet helemaal uit waren.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:26

Broccoli schreef:
Wie zeurt hier nou...

Ach houd je bek toch lekker Nagelbijten / Gniffelen

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:27

Nadine én Emma, ik denk dat jullie het allebei ff iets te persoonlijk opvatten,
en niet allebei nu denken: ik ben niks waard, ligt allemaal aan mij en ik ben niets,
want jullie weten allebei dondersgoed dat dat niet zo is!!

Kirsten heeft het níet het expres gedaan, dat weet Nadine zelf ook best Knipoog
Dus hopelijk kunnen jullie ff je hoofd leegmaken, en over tijdje weer terug komen en wel weer gezellig meekletsen,
en naar mijn onzin verhalen luisteren die totaal niet belangrijk zijn met hetgeen wat andere mensen moeten doormaken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:29

Ik kom hier niet meer terug Nagelbijten / Gniffelen
Lees nog wel mee, maar over alles wat ik post wordt gelijk een probleem gemaakt, dus dat doe ik maar niet meer Doei, doei

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:32

Emma, nu moet jij ook ff niet in de slachtofferrol kruipen joh,
jullie zijn allebei hartstikke leuke meiden, toenet is het een en ander verkeerd opgevat,
misschien iets te duidelijk gezegd dan dat diegene aan kon Knipoog

En tis niet zo dat álles wat jij zegt niet goed is, in tegendeel zelfs!
Je hebt altijd leuke verhalen, en hierbij herinner ik me nog dat ik nog moest reageren op jou verhaal :
Ben blij te horen dat je het leuk hebt gehad! En een weekendje lekker-eten is ABSOLUUT niks mis mee,
ik sluit me aan bij wat kirsten daarover zei! En mooi dat je lekker hebt geshopt, voelt altijd goed om te slagen hee! Pling

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:32

Emmaa_ schreef:
Hier even een kort berichtje van mij en tevens voorlopig mijn laatste hier.

Ik ben echt ongelofelijk verdrietig, boos, en vooral teleurgesteld op dit moment.
Nadine, ik kan me echt niet voorstellen dat jij je verlaagt hebt tot zo'n niveau als hoe je nu praat, dat is het laatste wat ik hier over zeg.
Ik ben het gewoon zat om overal het pispaaltje van te zijn!, op school, thuis, hier.
Ik ben altijd de gene die iets fout doet.
Er is in het vorige topic toen ik op vakantie was ook een hele discussie over geweest Nadine, en toen is het allemaal goedgekomen, vond je het niet erg.
En begin je echt ergens over te zeuren (want kom op, waar gaat dit nou over? ), en ik zeg er iets van, ben ik gelijk de druppel en mag ik maar dood neervallen.

Ik krijg nu echt weer een gevoel van; Die Emma, dat is eigenlijk een stom rotkind, ze is helemaal niet aardig, maar ik hou haar maar te vriend omdat ze een goede camera heeft, en als ik ruzie met haar heb, of niet aardig tegen haar doe, dan komt ze niet meer elke woensdagavond foto's maken van mijn springles (en dit neem ik alleen maar als voorbeeld, voel je vooral niet aangesproken).

Ik ben het even helemaal zat en daarom zal ik m'n face ff niet meer in dit topic laten zien.

Emma, kom op zeg! Je gaat je energie toch niet verspillen door alleen maar negatief te denken en boos te zijn! Je overdrijft best. En wat nog het ergste is.: je denkt voor anderen. en dat moet je juist niet doen Ach gut . Als je dat doet ga je jezelf alles verwijten. Dan vind iemand je echt een aardige meid (zoals ik, en zeker vele anderen!! ) en dan denk je bijjezelf: nou ze zullen dat vast wel doen om me camera. Maar dat is niet zoo. Ik denk dat we allemaal een beetje moeten leren dat we sommige berichtne niet zo serieus moeten nemen, want vaak bedoelen mensen het helemaal niet. Nadine bedoelde het namelijk als een grap. En miss is het handiger om het eerst te vragen voordat we allemaal aanvallen. En dan bedoel ik niet alleen nadine. En het belangrijkste: sommige berichten gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is, je weet dat er dan een hele disscussie komt met welles en nietes. En niet alles nu persoonlijk aantrekken want het is voor íedereen in het topic. Ach gut

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:34

Maaikeee schreef:
Menn ik ben eigenlijk wel beetje zenuwappig voor aankomend jaar..
Ik heb echt niet het gevoel dat ik klaar ben voor eindexamenjaar, ik sta der echt niet slecht voor
maar ik heb gewoon het zelfvertrouwen absoluut niet qua me béta vakken, heb voor een se altijd het gevoel
dat ik de enige ben die het niet kan. Terwijl het se zelf meestal wel goed gaat, maar ik maak me der altijd zo'n zorgen om,
en ga langer leren dan nodig is omdat ik bang ben dat ik het verpruts..
En dan straks eindexamen, weet-ik-hoeveel hoofdstukken tegelijk.. Clown Najah komt vast wel goed

En daarna keus maken; wat wil ik gaan doen later? Heb wel een idee, maar ook hierbij geldt dat ik bang ben dat ik niet de
goede keus ga maken!

Maarjah ik hou ff op met zeuren, laat het op me af komen komt vast wel goed.. Bloos

Ik kan er precies in meepraten met al je punten! Heel erg dat laatste jaar! En daarnaa poeee Slapen

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:35

Inderdaad, toen ik Nadine der berichtje las vatte ik het ook meer als sarcastisch op Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:36

Maaikeee schreef:
Inderdaad, toen ik Nadine der berichtje las vatte ik het ook meer als sarcastisch op Knipoog

Jaa anders was het wel dit : Boos! geweest of verdrietig poppetje

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:37

En dat is nou het probleem met topics, msn, forums, enz.. je weet niet waar de toon van de tekst ligt. Zo kan de een het anders opvatten dan de ander!

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:38

Tjah najah ik hoop dat emma en nadine straks weer normaal kunnen terugkomen, en beseffen dat het ff
een miscommunicatie was en dat ze allebei toenet dingen zeiden die ze misschien beter voor zichzelf konden houden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:38

Maaikeee schreef:
[naam], nu moet jij ook ff niet in de slachtofferrol kruipen joh,
jullie zijn allebei hartstikke leuke meiden, toenet is het een en ander verkeerd opgevat,

Je hebt altijd leuke verhalen, en hierbij herinner ik me nog dat ik nog moest reageren op jou verhaal :
Ben blij te horen dat je het leuk hebt gehad! En een weekendje lekker-eten is ABSOLUUT niks mis mee,
ik sluit me aan bij wat kirsten daarover zei! En mooi dat je lekker hebt geshopt, voelt altijd goed om te slagen hee! Pling

Niet in de slachtofferrol kruipen hé?.
Nou, ik ben toch degene die dood mag vallen terwijl ik alleen maar zeg dat Kirsten haar gewoon even vergeten is Nagelbijten / Gniffelen.

Ik kan het toch niet laten steeds te posten Nagelbijten / Gniffelen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:40

Emmaa_ schreef:
Maaikeee schreef:
Emma, nu moet jij ook ff niet in de slachtofferrol kruipen joh,

Niet in de slachtofferrol kruipen hé?.
Nou, ik ben toch degene die dood mag vallen terwijl ik alleen maar zeg dat Kirsten haar gewoon even vergeten is Nagelbijten / Gniffelen.

Ik kan het toch niet laten steeds te posten Nagelbijten / Gniffelen

je gaat het nu alleen maar opkroppen en dat is wat je je juist niet moet doen. In reallife ligt de toon wel wat anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:41

Doei, doei

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:42

Nee emma, ik bedoel tuurlijk mag je zeggen dat het een fout was van kirsten,
maar dat was niet het enige wat je zei Knipoog Je begon ook meteen over het negativisme van Nadine,
en dat had je beter achterwege kunne laten aangezien niet helemaal duidelijk was of Nadine werkelijk beledigd was
of dat ze het meer sarcastisch bedoelde dat haar naam er niet bijstond Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:45

Emmaa_ schreef:
Doei, doei

waarom moet je nou meteen zo kinderachtig doen. kom op zeg. we proberen het uit te praten en uit te leggen en dan ga je ons zo afkatten. miss is het handiger om effe een luchtje te scheppen voordat je weer begint. we proberen je alleen te helpen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:46

hoe bedoel je stank voor dank

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:12

Maarjaaaa nu weer iets leuks Haha!! Iets om te vieren namelijk :

- Iris en Anna zijn terug Haha!!
- Lisette heeft met Dewie vet goed gepresteerd op de behendigheidscursus en word een topper Haha!!
- 14 september is er een leuk event, waar we een boktmeeting hebben Haha!!
- Melanie heeft 120 gesprongen en les gehad van der broer Haha!!
- Noortje heeft 2 x achter elkaar voor het eerst op victor gereden en meteen vet goed ook Haha!!
- Melissa heeft een lekkere gebruinde huidskleur om trots op te zijn Haha!!
- Jane heeft een verschrikkelijk mooi paard die er weer helemaal bovenop komt Haha!!

Duss dat ! Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:13

En gaat kirsten eraf om naar haar oma te gaan Slapen

en haar 4e boek van de 9 te kaften Nagelbijten / Gniffelen