Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:hier nog 1
LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja, in de huiskamer. In de keuken willen we plavuizenPlavuizen? Je hebt toch net laminaat gelegd?.
(grapje) ATE schreef:nou ben met pa geweest hij krijgt een pacemaker binnen 4 weken word dat gedaan
ATE schreef:ik heb ff een foto van smurfmuts gemaakt die ik heb genaait ik hoop dat jullie zo goed vinden

smuidra schreef:Dat mens houdt je wel in de gaten zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
(grapje)

ATE schreef:nou ben met pa geweest hij krijgt een pacemaker binnen 4 weken word dat gedaan

ATE schreef:ik heb ff een foto van smurfmuts gemaakt die ik heb genaait ik hoop dat jullie zo goed vinden
meelen schreef:ATE schreef:ik heb ff een foto van smurfmuts gemaakt die ik heb genaait ik hoop dat jullie zo goed vinden
Hihihi, helemaal goed joh.
ATE schreef:nou ben met pa geweest hij krijgt een pacemaker binnen 4 weken word dat gedaan
. 
. Dat heb je heel goed gedaan

_sandra schreef:hahaha, geweldig ate. wist niet dat jij zo krea bea was
meelen schreef:Anke wat vind je van mij (bijna)smurfenblauwe gitaar?
LIQUITA schreef:meelen schreef:Dat kan best hoor. Winnitou gaat ook als Bob de Bouwer Smurf, hihi.Ik als kabouter Spillebeen zeker whahaha
Zo wordt het nog een heel sprookjesbos in de bak.
winnitou schreef:Dat is een goeiemoest nog wel van hem aan Liquita doorgeven dat grote smurf een rode muts heeft
, ik zal het door geven aan onze CreaBea smurf.