Maaikeee schreef:Kheb ook geen bp..maar me ouders hebben het er ook niet echt over..
misschien is het wel verstandig keer zon ding om te doen, you never know
Het is allemaal begonnen toen met Shanon of niet ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Kheb ook geen bp..maar me ouders hebben het er ook niet echt over..
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:WOwwiee, me zusje, die bijna niet eens met der benen onder het zweetblad van het zadel vandaan komt.. Heeft vandaag op Twingo gereden!!!Echt knap van der vind ik!
Sabina vond het helemaal geen goed idee
En me moeder durfte bijna niet te kijken
Maar het is heeel goed gegaan!
Twingo is wel een stuk makkelijker geworden vind ik, maar natuurlijk nog steeds niet makkelijk! Ik vind het trouwens zowiezo knap dat die ukkies die niet onder het zadel vandaan komen een paard kunnen besturen!!
fryskhynders schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! heb tijdje bij haar in de les gereden!! geweldige meid..
en natuurlijk eline!! wij waren altijd met zijn drieen!!
*edit*
tijdje??
een hele tijd!!
Liisette_ schreef:Jaah, en bibi is nog steeds zo klein!
Eerst was het echt een kindje. Mooi meisje om te zien ook ! Vroeeger niet echt.. Niet lelijk, maar anders
GhiNataschaa schreef:Zo ik ben weer bij..Ghi
Dan ga ik nu maar naar bed
Doeii (k)
van 8 tot 4 of 5.. Liisette_ schreef:Melis, kom je ook een keer foto's mken van mij en Troy![]()
?
! is de enige die ik zag en mezelf dan 
! 
Iriis_ schreef:Eerst wilde ik ook de canon, maar na het verhaaltje van de man in de winkel niet meer

Liisette_ schreef:Zeker!
Straks zien we ook nog Ayla & Melissa!

Jane_ schreef:Heb jij trouwens een body Meliss.?

!

Kirsten_S schreef:mog je er al op toen die nog van martin was of toen die van daan was ?
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:mog je er al op toen die nog van martin was of toen die van daan was ?
huh, is Troy niet meer van Martin dan???
!
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:
Oooh leuk! Misschien kom ik ook nog wel ff!Is wel gezellig
![]()
Maar ik ga dan géén paarden poetsen hoor![]()
![]()
Die zijn voor Thiemo!Mwoehahaha
Nee, grap..
Hij houdt niet van poetsen!
, en dan vraagt hij aan míj, een meisje van 12, 2 keer zo klein als hem, moet Nicky voor hem vasthouden omdat ze anders bijt?...
kwam door het licht van de zon
Nataschaa schreef:Maaikeee schreef:Kheb ook geen bp..maar me ouders hebben het er ook niet echt over..
Het is allemaal begonnen toen met Shanon of niet ?