Zo vanavond onze laatste training voor het NK. Helaas wegens omstandigheden geen enkele oefenwedstrijd kunnen rijden, maar gelukkig wel 1x onze proef kunnen rijden tijdens een open dag. We moeten nog wel even een paar paarden wisselen aangezien er helaas een paar kreupel zijn. Gelukkig hebben we nog een aantal reserves. Morgen alle paarden wassen, vlechten en alle overige voorbereidingen treffen. We moeten zondag 's middags starten dus gelukkig hoeven we pas om 10 uur op stal te zijn. Ondanks alle tegenslagen die we dit seizoen hebben gehad heb ik zin in zondag
Wij waren helaas 9e in de E-poule (Manege Beukers) en hadden maar 1x eerder met ons voltallige team gereden en voor de rest alleen maar met invallers. Dus we waren zelf tevreden met de proef alleen het resultaat viel tegen zeker omdat we andere proeven hadden gezien die wij slechter vonden maja niet alleen de uitvoering telt.
Organisatie was goed, behalve dan het parkeren. Wij kwamen met 2 trailers en een vrachtwagen en in 1 van de auto's zaten al onze zadels. Gevraagd of we dan de trailers ook op de grote parkeerplaats mochten zetten maar toen was er een parkeerwacht die ons er niet door liet. Na een hoop moeite is het toch gelukt de auto's bij de vrachtwagen te parkeren zodat we niet met de zadels naar de paarden hoefde te lopen of andersom. Na de proef hebben we nog over het ruiterpad uitgestapt en dat was wel even lekker.
Helaas is bij thuiskomst "mijn" paard van de vrachtwagen gevallen en heeft een flinke beenwond opgelopen die op meerdere plaatsen gehecht moest worden. Dus dat wordt voorlopig even met een ander paard springen
Klopt, parkeren hoorde ik meer over! Balen van je paard! Er hadden ook 2 paarden de achterkant van hun trailer kapot getrapt. Die hebben nog tot 21:30 bij ons in de paddock gestaan tot de andere trailer kwam!
Vond het erg leuk! Heb alleen niet zoveel meegekregen van de proeven, ik zat steeds buiten achter het "kraampje", die bij alle tafels