Amrah schreef:Kan bijna niet wachten ,, ben echt bang dat ik super veel vergeet:+
hahaha Gaa je vanavond ?:P
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amrah schreef:Kan bijna niet wachten ,, ben echt bang dat ik super veel vergeet:+
Amrah schreef:Vanmiddag al:+, neemt paard mee dus ga iets eerder:)
mAnDyXX schreef:Haha. Tessa ziet er ook heel gaaf uit maar is bella eigelijk heel snel?
mAnDyXX schreef:Haha tijgeroog vindt ik gewoon geweldig hij is best wel sloom buiten maar hij rijdt super lekker. Hertog jan is ook super leuk omdat hij heel hoog zijn benen op tilt. Dunya en rosa zijn ook wel stoer en tessa!!! daar heb ik niet opgereden maar hoorde dat zij super hard gaat
egt heel erg aan te raden,. ze kan heerlijk met een los teugeltje gereden worden en is heel vlot, op het knalpad zat ik dus vlak achter kelt die eerste reed,. verder is ze gweoon geweldig
word wel een beetje dribbelig als ze weet dat er iets spannends aan komt en aansingelen is ook niet haar ding,. verder is ze top!

_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Haha tijgeroog vindt ik gewoon geweldig hij is best wel sloom buiten maar hij rijdt super lekker. Hertog jan is ook super leuk omdat hij heel hoog zijn benen op tilt. Dunya en rosa zijn ook wel stoer en tessa!!! daar heb ik niet opgereden maar hoorde dat zij super hard gaat
dunya is egt GEWELDIGegt heel erg aan te raden,. ze kan heerlijk met een los teugeltje gereden worden en is heel vlot, op het knalpad zat ik dus vlak achter kelt die eerste reed,. verder is ze gweoon geweldig
word wel een beetje dribbelig als ze weet dat er iets spannends aan komt en aansingelen is ook niet haar ding,. verder is ze top!
dat zou ik ff zeggen
..

I wanna stand with you on a mountain.
En heb ook nog een dag op salerno gereden dat was ook vet maar die mag niet mee met JT want die is nog heel jong. Ow en Sandor is ook supervet! Maar daar reed de BG op bij ons (Dion).