Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Afgekeurd waarop
Wat kl*te zeg!! danifur schreef:haha. gelijk heb je mayo!
Kreeg net telefoontje van Es.. Nemand had t nog verwacht, maar de merrie is toch afgekeurd. Dus ze komt terug met n lege trailer helaas...
(grapje he) 

en het is hier in purmerend nu zelfs mooi weer met een zonnetje 
Azzaro schreef:mogguh! willie is weer wakker heeft om kwart voor elf les! is wel te doenna een avondje stappen hoor
anky: Succesen het is hier in purmerend nu zelfs mooi weer met een zonnetje
PaulineS schreef:He Shirley, ach die foto is nog zo slecht niet. Tja, ik vond het niet makkelijk vandaag bij AdB. Kyra gaf zo overduidelijk aan dat ze nog helemaal niet kan inbuigen rechts. Ik dacht/hoopte eigenlijk dat ze al wat verder was. Maar je hebt gelijk, aan de longe kan ze het wel. Kyra is dan onder het zadel ook niet het gemakkelijkste paard (understatement:-) Het maakt me wel meer gedreven om met dit rijsysteem verder mee te gaan!

In totaal echt maar 2 druppels regen gehad maar wel veel wind.

ShirleyA schreef:Oh Bren, Missie heeft toch geen hooi gehad gisteravond en vanmorgen, Rinus heeft m daarom toch kuil gegeven, gelukkig niet dat hele donkere maar toch...
Ik hoop niet dat ie morgen weer ziek is
pascha7 schreef:ShirleyA schreef:Oh Bren, Missie heeft toch geen hooi gehad gisteravond en vanmorgen, Rinus heeft m daarom toch kuil gegeven, gelukkig niet dat hele donkere maar toch...
Ik hoop niet dat ie morgen weer ziek is
volgens mij heb me vader 1 bak gevult want ik was er niet kan ook wezen dan hij het vergeten is sorry dan.
maar dat droge spul wat rinus hem heb gegeven dat is idd bijna echt droog hooi
maar sorry shir
Het is gelukkig dat mooie kuil geweest (en mis vond t waarschijnlijk wel erg lekker n x) Maar ik had die dag voor de avond ook niets en voor de volgende ochtend ook niet, dus heeft ie t 2 x v Rinus gekregen. Miss volgende x als de trailer n hele dag weg is even overleggen of ik hooi heb voor Mis, dan hoef ik jullie er ook niet mee lastig te vallen om te onthouden dat Missie nog hooi moet, want dat zit natuurlijk niet in jullie ritme en bij mij inmiddels wel