stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:49

haha. gelijk heb je mayo!

Kreeg net telefoontje van Es.. Nemand had t nog verwacht, maar de merrie is toch afgekeurd. Dus ze komt terug met n lege trailer helaas...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:56

Say what Bloos! Afgekeurd waarop Verward Wat kl*te zeg!!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:07

danifur schreef:
haha. gelijk heb je mayo!

Kreeg net telefoontje van Es.. Nemand had t nog verwacht, maar de merrie is toch afgekeurd. Dus ze komt terug met n lege trailer helaas...

Oh wat sneu zeg! Ze had zich er al helemaal op ingesteld. Wij hebben het ook gehad met een andere fries voor we Giel kochten. Ben nu heel blij dat het zo gegaan is, want ik ben erg blij met mijn Gieltje. Maar voor Esther vind ik het naar. Moet ze weer op zoek naar een ander paard.

@ Brenda: Sterkte met je oma.

@ Shirley: Ook sterkte en hoe is het met je strakke kak setje en Iliona afgelopen?

@ Naadje: Ik heb Wild Rose even vluchtig in de bak gezien toen je met Ellen reed. Volgens mij is ze super braaf. Binnenkort komt er een net drie jarig friesje bij op stal, dus weer allemaal jonkies in de bak. Is voor mij alweer een jaar geleden dat ik vaak heel hard riep STUURLOOS!!!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:41

he bah! dat had k niet verwacht! wat sneu voor es zeg! ze had er zo'n zin in!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:08

Balen voor Esther inderdaad... Maar kans op ocd met die 'chippies' is natuurlijk wel aanwezig, en dan begin je toch beter niet aan zo'n paard..

Wat zeg je nou Esther (van Gilles hihi), komt er NOG zo'n zwarte jongen bij!! neeeeeeee toch! en dan ook nog zo'n onbestuurbare! aaarrrgghhhh hahahahhaa Knipoog Tong uitsteken Haha! Haha! (grapje he) Haha!

Ja Shirley, hoe was IlionA onder het kakburberry? hihihi

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:27

Trusten allemaal ik ga lekker slapen want morgen vroeg weer op. Heb endurance van Katwijk morgen. Duimen jullie voor me dat het redelijk weer blijft Haha!

Trusten Slapen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 08:23

mogguh! willie is weer wakker heeft om kwart voor elf les! is wel te doenna een avondje stappen hoor Haha!

anky: Succes Haha! en het is hier in purmerend nu zelfs mooi weer met een zonnetje

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 09:52

Moggug! Hier is het ook mooi weer! Ik zal duimen dat het zo blijft voor je, Annemiek! Haha!
Ik ga ook zo naar stal, dus ik zie jou nog wel Willie Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:43

Nou dat was gister echt een k*t dag zeg! Ten eerste kanden we niet makkelijk bij t ziekenhuis komen daar de weg was opgebroken en er niet goed was aangegeven hoe men dan moest omrijden, gelukkig was ik mee want mijn moeder zou volledig in paniek geschoten zijn. Eindelijk in t avl vond ik het een rommelig geheel, geen enkele duidelijkheid over waar men moet zijn.... En dan die arts waar we kwamen..... wat een arrogante kwast zeg!!!! Hij was heel kortaf en ongeintesseert. Hij vond idd ook dat de vinger er af moest en ik vroeg m tot waar, dat legde hij dan nog uit en ik zei dat het toch best wel even schrikken was je vinger te moeten missen, toen werd hij wat geirriteerd en zei bot dat je dat over een poosje niet meer ziet... Ik zei dat ik dat niet kan geloven en toen werd hij echt onhebbelijk: dat was wel zo! Nou, hij kan mijn kont kussen maar een halve vinger valt altijd op! Ook na 20 jaar zal je nog zien dat het anders hoort te zijn! Natuurlijk zal mijn moeder er aan wennen maar het niet meer zien... nee dat gaat natuurlijk nooit gebeuren! Hij was ook erg onduidelijk over wat er nu ging gebeuren, mompelend vulde hij allerlei papieren in en was duidelijk v plan om ons zo snel mogenlijk weer zijn kamertje uit te werken...lang leven het avl! De dame waar we een afspraak voor over 2 weken moesten maken was al net zo vriendelijk en was heel kort af toen we vroegen waar we eigenlijk een afspraak voor moesten maken wat er dan gaat gebeuren... weten t eigenlijk nog niet heel goed! En dan de dame bij t bloed... die zat aan de telefoon over dat ze wel een snikkers wilden en haar collega ook dacht ze, dat ging ze maar even vragen... dus ze liep weg en ging naar die collega toe, zonder ons ook maar aan te kijken. Heel behulpzaam allemaal. Dus toen ze terug was heb ik haar verteld dat ze patienten bij haar balie had staan en dus prive gesprekjes maar een andere keer moest voeren, dom wicht! Zeer ontevreden en alles behalve gerustgesteld verlieten we t avl. Ik denk dat mijn moeder maandag haar huisarts maar weer moet bellen dat die wat duidelijkheid kan opvragen vij t avl want wij mochten echt geen vragen stellen dat was duidelijk! Helaas vergeten de heren doktoren dat wij hun extreem hoge salaris betalen, anders zouden ze mensen die daar komen niet zo als vuil behandelen!
Als hij over 2 weken weer zo kortaf en onbeschoft is ga ik m zeggen dat hij of zijn best moet gaan doen vriendelijk te zijn of dat we verder willen praten met een collega die wel normaal kan doen, want hier heb ik geen zin in en mijn moeder wordt er ontustig van.
Verder kwam ik doodziek uit t zieken huis en heb 3 x over gegeven, hoofdpijn en heel benouwd. En zo heb ik nog een uurtje in de regen gekeken naar t hockey v Thomo, wat op zich wel leuk was maar wel koud en nat. Thuis ben ik in mijn bed gekropen en daar pas om 12 uur vanmorgen uit gekomen. Ben nog niet top, maar wel iets beter. Dus ik ga lekker lessen vanmiddag.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:44

Azzaro schreef:
mogguh! willie is weer wakker heeft om kwart voor elf les! is wel te doenna een avondje stappen hoor Haha!

anky: Succes Haha! en het is hier in purmerend nu zelfs mooi weer met een zonnetje

Dan woon jij duidelijk in een ander Purmerend dan ik want ik heb hier alleen maar regen gehad....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:49

PaulineS schreef:
He Shirley, ach die foto is nog zo slecht niet. Tja, ik vond het niet makkelijk vandaag bij AdB. Kyra gaf zo overduidelijk aan dat ze nog helemaal niet kan inbuigen rechts. Ik dacht/hoopte eigenlijk dat ze al wat verder was. Maar je hebt gelijk, aan de longe kan ze het wel. Kyra is dan onder het zadel ook niet het gemakkelijkste paard (understatement:-) Het maakt me wel meer gedreven om met dit rijsysteem verder mee te gaan!

Haha ja dat is idd een understatement... maar aan de andere kant is het wel een mega paard en is ze een echt vechter! Ik heb ook heel veel zin om die 3 dagen op stage te gaan, moet alleen even kijken wanneer mijn moeder haar vinger kwijt raakt want dan wil ik er wel zijn voor haar! Maar we gaan zeker! Ik denk ook dat we er heeeeel veel aan hebben: 3 dagen ondergedompelt in AdB-rijden. Ik heb nog een paar foto's die zal ik je vanavond mailen Pauline.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:27

Jezus wat een verhaal shir! Niet te geloven hoe ze je daar behandelen zeg! Net of het de normaalste zaak van de wereld is. Echt schandalig!
Ik had je nog sms gestuurd, maar geen antwoord gehad, maar vandaar dus. Je bent ziek!
Nou in ieder geval beterschap voor jou, en ik blijf duimen voor je moeder en voor jou!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:37

Niet te geloven dat ze ZO onbeschoft kunnen zijn! Belachelijk!! Ik snap heus wel dat de druk op die doktoren hoog is, maar dan nog is dat geen reden om dat op de patienten af te reageren!
Die zijn daar omdat ze ZIEK zijn, en niet omdat ze het zo gezellig vinden in dat ziekenhuis... Verdrietig

Ik kom net van stal vandaan. Heb wel gereden, maar het was erg druk op het moment dat ik reed. Ik was er gewoon op het verkeerde tijdstip denk ik... (net als in de supermarkt, sta ik ook altijd in de verkeerde rij..) haha
Bella kweekt een harde bult op haar neus, precies onder de neusriem. Nou is dat niet gek, de plek van die bult, want het is natuurlijk de neusriem die hem veroorzaakt! Verdrietig
Ik trek hem echt niet te strak aan, (vraag maar aan Marieke..) maar Bella loopt altijd zo te klooien met haar mond, die zet daar dus steeds zelf druk op.... Ben dus net ff langs de shop gegaan, en heb (op de pof) een lage neusriem gehaald. Ben ik helemaaaal niet meer in de mode, maar dan zit er in elk geval geen leer meer op die bult..

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:05

Heey mensen
wat was het druk vanmiddag op stal zeg niet normaal kimberley had weer is les om 12uur en er waren 8paarden in de bak nou dacht het niet dat kimberley met haar schijterige paard de bak in gaat:P dus marieke ging er op maar dan in de buitenbak en daarna heb ik nog 20min gereden hij was egt braaf en lkkr te rijden altijd als marieke er op heeft gereden en hij wou echt voor je werken gelukkig heeft ie geen stakking gedaan met stoppe of wat dan ook:). Hebben andere mensen nog les gehad of gereden.

@ shirley sterkte voor jou en je moeder

gr x

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:17

ik ga lekker vanavond rijden! hoop dat het dan wat rustiger is! Haha!

jemig shir....wat heb je toch een stomme mensen! dat ze zo met je omgaan in een ziekenhuis nog wel!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 17:44

Ik ben vanmiddag bij mijn opa geweest, en daarna heb ik m meegenomen naar ons huis.
T is toch een moeilijke dag, en zeker voor hem heel zwaar!
Gelukkig zit hij hier wel rustig.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:43

Ging t wel een beetje met je opa Daan? Of was ie verdrietig? Zo'n 1ste jaar is toch heel raar eigenlijk. Wel fijn dat ie bij jullie was dan: alles beter dan zo'n dag alleen zijn!

Ellen je moet eens naar de neus v Ilion kijken..... ook n bult hoor! Heb al geprobeerd zijn hoofdstel steeds losser te doen maar dat helpt idd niet. Er kunnen met gemak 2 vingers tussen dus strak is t zeker niet. IK doe er nu niets meer aan: hoort bij m heb ik besloten.Staks krijg je ook een lage bult met dat andere hoofdstel Ellen hahaah.

Ik had vanmiddag les: heerlijk rustig! Heb zelfs nog even alleen in de bak gereden en later kwam Joan er bij en aan t einde nog 1tje, was dus heerlijk rijden. Ilion liep ook heel fijn! Joan zei t ook dat hij zo veel beter is gaan lopen dan vroeger.

Heb vanavond bij mijn moeder gegeten en wel even over gister gelachen ook maar we zijn wel v plan over 2 weken toch te vragen wat er precies gaat gebeuren, we gaan niet weer met n tas vol vragen naar huis! Maar ik vind t wel heel goed v haar dat ze er ook om blijft lachen ondanks de ellende de pijn en de angst!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:58

Oh Bren, Missie heeft toch geen hooi gehad gisteravond en vanmorgen, Rinus heeft m daarom toch kuil gegeven, gelukkig niet dat hele donkere maar toch...
Ik hoop niet dat ie morgen weer ziek is

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:31

Hier alvast wat foto's van mijn endurance wedstrijd in Katwijk van vandaag. Ben niet weggewaaid Tong uitsteken In totaal echt maar 2 druppels regen gehad maar wel veel wind.

Voor de start
Afbeelding

Groom nr. 1, Maarten Haha!
Afbeelding

Afbeelding

ffe checken of mijn vetkaart goed opgeborgen was Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Groom nr. 2, Tamara mijn bijrijdster Haha!
Afbeelding

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:45

Leuke foto's Anky. Je zal wel uitgewaaid zijn ja. Ik zag jullie nog heel even op stal maar ik was toen aan t rijden en jullie daarna weg (was helemaal stil vanmiddag op stal!?). Is t goed gegaan ondanks de wind?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:03

Ik had vandaag gewoon 4e geweest... Ik had een hele goede rit gereden en iemand op sleeptouw mee die haar 1e wedstrijd reed. Helaas had Omar op de finish een hartslag van 68 ipv 60 en toen kreeg ik 10 min. verplicht rust en na 10 min. weer aanbieden. Toen had hij hartslag 52. Door dat geintje is mijn tijd dus gekelderd en nieuwe regel is dat je niet meer in het klassement staat als je 10 min. verplichte rust hebt gehad. Dat meisje wat met mij heeft gereden is nu 4e geworden en ik was voor haar gefinished. Erg jammer maar het ging echt super en ben erg tevreden! Omar liep als een trein en had het helemaal naar zijn zin Haha!

Wat balen zeg Shir van je moeder! Kan me voorstellen dat je boos bent. Wat een eikels zijn die artsen toch zeg Boos!

Daan, sterkte voor jullie en je opa. Zo'n 1e jaar is altijd vreselijk. Nou ja... alle jaren die daarna komen ook, maar zo'n 1e jaar het meest.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 10:59

ShirleyA schreef:
Oh Bren, Missie heeft toch geen hooi gehad gisteravond en vanmorgen, Rinus heeft m daarom toch kuil gegeven, gelukkig niet dat hele donkere maar toch...

volgens mij heb me vader 1 bak gevult want ik was er niet kan ook wezen dan hij het vergeten is sorry dan.
maar dat droge spul wat rinus hem heb gegeven dat is idd bijna echt droog hooi
maar sorry shir

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:50

pascha7 schreef:
ShirleyA schreef:

volgens mij heb me vader 1 bak gevult want ik was er niet kan ook wezen dan hij het vergeten is sorry dan.
maar dat droge spul wat rinus hem heb gegeven dat is idd bijna echt droog hooi
maar sorry shir

Ben niet boos hoor Bren Knipoog Het is gelukkig dat mooie kuil geweest (en mis vond t waarschijnlijk wel erg lekker n x) Maar ik had die dag voor de avond ook niets en voor de volgende ochtend ook niet, dus heeft ie t 2 x v Rinus gekregen. Miss volgende x als de trailer n hele dag weg is even overleggen of ik hooi heb voor Mis, dan hoef ik jullie er ook niet mee lastig te vallen om te onthouden dat Missie nog hooi moet, want dat zit natuurlijk niet in jullie ritme en bij mij inmiddels wel Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:47

Hier nog wat sfeerplaatjes van het strand met een woeste zee Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn gemaakt door een fotograaf onderweg.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:53

Oh, dat lijkt me echt gaaaaaaaaffffffffffffff!!!!