Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:14

Pebbles is super, daar heb ik echt een klik mee zodra ik erop zit!
@ Lotje: ik had dr uiteindelijk ook heerlijk lopen, ze liep lekker ontspannen en mooi over de rug, maar het klikte gewoon niet. Dan kan je n paard nog zo leuk aan het lopen hebben, maar als je geen klik hebt dan voelt dat toch weer anders:P
Daarnaast kon ik niet echt zeggen dat het gemiddelde niveau in de les nou niet errug hoog lag, we moesten eerst op twee grote voltes galloperen en pas als dat goed ging mochten we de hoefslag volgen:S
De helft van de paarden ging ervandoor en toen we balkjes gingen galloperen viel de helft zo ongeveer in slaap...

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:32

Ik heb maandag op pebbels gereden!! Haha! ging op zich wel goed, maar nagevelijk lopen ho maar Haha! op het laatst gingen we ook balken geloperen en tussen de pionnetjes door galoperen, met scherpe wendingen Lachen alleen pebbels wert een beetje heet in dr bolletje haha

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 19:16

Haha ik ken dat hoor Jolien.. ik heb met pebbles gewoon geen klik Tong uitsteken Noel kan ik dan weer wel mee Lachen

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:16

noel heb ik nog niet gehad, maar ik heb er zo veel nog niet gehad haha, heb alleen Malcon, my lady, target, en pebbels gehad! Haha! dus nog een boel te gaan haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:03

Pebbles moet je echt doorhebben, na zo'n 20 minuten moet je in een keer de knop bij dr omzetten en dan ineens gaat t koppie zakken en gaan de oortjes lekker hangen.

Grappig Lies, hebben we net andersom de klik;)
Met Igor heb ik ook n klik, kan ik ook lekker rijden, maar die is ook niet zo heeel erg moeilijk, die moet je alleen doorhebben anders kan die zo heerlijk aan je handen gaan hangen:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:13

Ik mocht op target Haha! Ging vet goed Lachen Hij liep helemaal mooi, en heb nou eindelijk de keertwending door Haha! Schouderbinnenwaarts ging m ook prima af Lachen

Oh ik dacht dat ik mn zweep kwijt was... Dus ik op de manege zoeken en zoeken, en ik dacht dus dat een kapotte van ongeveer dezelfde lengte het was... Kom ik thuis, ik dacht echt van; he maar met de wedstrijd(laatste keer rijden tot vandaag Knipoog) had ik m toch aan mn moeder mee gegeven Verward Dus ik zei dat tegen mn moeder... Begon ze ineens te twijfelen Clown Terwijl ze eerst vet boos op me was geworden Bloos! Maar toen lag die dus nog in de auto Clown Had mn moeder m dr niet uit gehaald Tong uitsteken Eind goed al goed en mn moeder heeft r excuus aangeboden Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:19

Hahaha lekker slim, die misverstanden ook altijd:P
Fijn dat het zo goed ging, is toch altijd weer een fijn gevoel als je dan weer van je paardje afstapt:)
Ik ga misschien op de vrijdagavond rijden, omdat mn baas mij graag op de donderdag in de winkel wil hebben. Maar es zien of dat gaat lukken, anders heeft die mooi pech;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:20

Woensdag in mijn les dan Haha! Ik was dit keer met 5, en dan reed er Bert van Fedor mee....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:22

Nee want ik blijf gewoon de dinsdag en woensdag ook werken, was anders wel gezellig geweest Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:48

Ik mag zaterdag weer lekker 2 uur rijden Tong uitsteken ga eerst van 11 tot 12, en dan van 1 tot 2 Tong uitsteken

Best vervelend.. ik kan eigenlijk ook alleen maar op zaterdga inhalen.. maar de vorige keer ging ik 2 uur direct achter elkaar.. en dat was toch wel heel vermoeiend.. nu maar eens kijken of dit een beter idee is Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:55

Ja ik was net op de manege toen jij belde hahaha Tong uitsteken 2 uur achter mekaar is wel fakking zwaar Tong uitsteken Uurtje dr tussen is al prima hoor Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:55

Deed ik wel vaak bij ritsaert, reed ik gewoon van 9 tot 11, was nog best uit te houden.
Gewoon aan je conditie werken;)

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:40

toen ik een verzorgpaard had, en ik echt met haar aan het werk was, dan was ik het na 30 min al weer zat! haha op de manege kan ik het langer vol houden haha, maar als ik alleen moet rijden zonder les te krijgen zeg maar, vind het moeilijk om een uur vol te maken! Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:49

Oh ik had op kamp afgelopen zomer, toen de rest springles had en ik een beetje aan het dressuren was, dat ik ineens anderhalf uur aan het rijden was haha Tong uitsteken

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:01

haha, ja dat kan ook he haha!

Gaat het wel weer wat beter met je?~

Groetjes!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 21:39

Ja gaat wel Knipoog

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:42

Mooi zo! Haha! daar ben ik blij om!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:13

haha ik had beter kunnen zeggen dat het minder slecht ging maargoed Tong uitsteken want echt denderend gaat het ook niet he Knipoog

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 16:55

haha nou als het maar minder slecht gaat dan! Haha!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:51

Idd.. gelukkig gaat het iig minder slecht Lachen

Oeh ik heb gisteren 2 uur op Spotty gereden Lachen Vet leuk beest...hoop dat ze er volgende week nog is Haha!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:49

Zoooo
Weer terug uit Amsterdam Tong uitsteken Was vet leuk!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:08

Lies; spotty is zoooo lief op stal Lachen Is ie dressuurmatig ook beetje leuk te rijden dan? Lachen Die andere schimmel die nieuw is, die is volgens mij zo weer weg, die deed net zo als don diablo... als je maar iets aan zn mond zat ging ie dr vandoor enzo... Nog niet op gereden ofzo hoor Knipoog

Jaa amsterdam was vet leuk Haha! Haha! Haha! Haha! Willen nog een keer een dag gaan Lachen Om naar Madam Tusseau en de Amsterdam Dungeon te gaan Lachen Die kerel van de dungeon was eng he Lin? Clown

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:07

nee die was schattig Tong uitsteken JIj zag m niet aankomen k wel Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:09

Whahaha spook:P
Spotty is idd een scheet, hij heeft vorige week donderdag zn eerste dag al bij ons in de les gelopen en hij liep als een zonnetje. Dus ik verwacht dat die er volgende week nog wel is Lies:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:27

Afbeelding

Haha! Haha! Haha!