Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, of dat ze vandaag rond half 4 op zijn vroegst zou komen, of morgen. Ze moest nog een wond opereren en ze had daarna had ze nog een visite ofzoiets. 
. 

Dat met die muziek hadden wij vorig jaar ook, werd er gek van! Klopte totaal niets van, 3x het muziekje op nieuw opgenomen. We zijn zelfs zonder paard dat proefje gaan oefenen, echt te grappig. Femke en ik dat proefje door de tuin draven en galopperen bij ons thuis
, telkens de slappe lach natuurlijk.
En nog klopte er niets van.
. Otje was zich weer lekker aan het aanstellen, dus de DA gaf een paar flinke brullen
. Maar goed, blijkt dus dat ze wel vernageld is, maar dan aan de andere hoef dan waar ik haar steeds behandeld heb
. Heel slim dus. Ik ga zometeen even een ANDERE hoefsmid bellen, die het ijzer eraf kan halen en daarna er weer correct op kan zetten.. En dan moet ze nog eventjes in de biotex, totdat ze weer goed loopt.

Lesley is ook wel een aardige hoefsmid
Laat je weten hoe t gegaan is ?
Hopen dat ze morgen ook zo lekker gaat
Ben blij dat ze niet meer vast zit op rechts
Dat is over gegaan toen ik buiten ging rijden maandag
Beetje apart.. heaa manon ..

3 hebben er al 1 oog open
zoo lief net kapitein 1oogjes
haha ga nu ff naar ze toe... daaag 
.
? 
, ik hoop dat u allen het erg interessant heeft gevonden.

a.u.b. nog voor zn nr

Bedankt voor zijn nummer FIoon!! Hij is inderdaad heel erg aardig. Hij was dik een uur bezig en ook helemaal niet schreeuwen tegen Otje ofzoiets (in tegenstelling tot de DA vanmiddag en de andere hoefsmid
). 

tegen die meneer Van Rijn.

. 
)
dan word het echt saai op bokt voor ons denk ik...
naja maken we een groeneweg topic met ze tweetjes
haha