Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peetorlan schreef:morgen gaat de rest erbij mir hihi
want dan kunnen ze ff wennen op het bnieuwe stukje aan elkaar
Yustin schreef:Haha El, heeft hij besloten te blijven?? gelukkig maar. het hele huis hier is ook in de voetbalstemming, behalve ik!!:D Vanavond die wedstrijd van die elftallen die ook bij NL in de ploeg zitten vind ik wel grappig...Morgen ga ik ondanks dat mijn wedstrijd niet door gaat heeeeeel hard juichen als NL scoort!!
Kijk,niet dat ik wil opscheppen,of iemand wil beledigen,maar alsje zo kijkt,ons land gaat winnen!!!
Die servië montenegro maakt geen schijn van kans,en als we niet winnen,die gasten kunnen beter voetballen dan mij,dus ik heb nix te klagen
Owens_hartje schreef:Dat moeten wij ook maar eens gaan organiseren dat we met z'n allen op stal kunnen BBQen.
Lijkt me zoooooo gezellig![]()
Lijkt mij echt onwijs gezellig, gaan we dan ook de tentjes neerzetten? haha! Dus nog ffies geduld, de BBQ komt eraan!!Owens_hartje schreef:Ohhh ja Peet, voor ik het vergeet.
Arjan had een heel goed plan, in verband met het natte hooi.
Wat hebben we toch weer een KANJER van een staleigenaar![]()
Nou Ireen wees maar zuinig met hem![]()
Hihi, ben ik ook!
ook van mij
Maar ja, gelukkig is het nu alweer een stuk minder!
wedstrijd viel me btw een beetje tegen 
Was vanmiddag op stal en ik ging net uitmesten toen je vader kwam. Dus ik zeg tegen m: Ik wilde net gaan uitmesten!

) toch weer fantastisch voorgelezen en voor ons gezorgd. Dank je allerliefste schat van me
Ruud, bedankt voor de lieve zorgen van Thom. Je kon zien dat hij van dat afsponzen ontzettend opknapte, het deed hem erg goed
De rest allemaal (Naomi, ondanks dat je ziek was meissie, Monique, Maaike, Wil, Ireen, Arjan, Connie, Dayna, Annelies en Jaap en uiteraard Peetje) super dat jullie ondanks het warme weer ons toch weer hebben aangemoedigd...! Hele dikke kus...
helemaal onder de bultjes.( van de zon)

(morgenmiddag even kijken of ik er eerder terecht kan!)
)