Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:57

He jeetje Pammie. Hopelijk knapt hij snel weer op.
@ Amarie: wel fijn dat hij het vertrouwen weer terug krijgt.

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:03

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:52

hier geen caroussel rijdende bokkers..

En pammie peoh heej, twas maar goed dat ik vanochtend niks gegeten had (anders kan ik er nog wel goed tegen) We zijn vanavond om 9 uur nog ff wezen kijken, hij knort (heeft ie van Gorez denk ik, want daar staat ie nu langs Tong uitsteken) Hopen dat morgenvroeg de d.a. een beetje optijd komt. dan dat ie uberhaubt de nacht doorkomt.. Pff vind het wel sneu hoor

Ja ik weet t amarie..Hij wil eerst nog foto's laten maken (en dat snap ik opzich wel) Maar nu heeftie echt gezegd.. Als daar iets uitkomt gaatie weg.. Maar nu moet P eerst een maandag vrij regelen op zijn werk en dan naar kesteren

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:52

Dat was inderdaad schrikken die Pammetje, ik hoop dat het weer helemaal goed komt, maar ik denk van wel.
Het ziet er wel raar uit zo'n dikke kop.
Mijn wedstrijdweekend zit er weer op zaterdag gesprongen in de klasse B resultaat 1 balk, zondag debuut klasse L resultaat 2 balken maar super tevreden.
Wat heeft S gedaan met Salvador tijdens het springen in cromvoirt ?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:30

Die had het eerst parcours twee stops op hindernis 1, ik dacht meteen ojee daar gaan we weer dat gaat niet lukken vandaag.
Daarna huppelde hij heel simpel rond, het tweede parcours ging heel goed. We hebben dus veel gewonnen en nu maar hopen dat het zo blijft.
Dit was een wedstrijd voor de veteranen en S. deed mee in de klasse Z maar dat is 1.10 dus een goede oefening.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:48

Nou wel mooi dat hij het tweede parcours wel lekker ging, die reus kan super springen, 1.10 is hetzelfde voor hem als voor germus 80 cm. Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:19

nou ik hoorde dat vanochtend de d.a. weer bij Pmmaetje is geweest.. hij heeft flink wa poeders en spuiten gehad.. en zijn hoofd moet 3x per dag een half uur omhoog gehouden worden..Hopen dat het allemaal goed komt, hij is in elk geval de nacht doorgekomen en dat is al heel goed

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:15

Ja ik zag ze vanavond staan, valt toch niet mee om zo'n klein hoofd hoog te houden maar het zag er al weer beter uit.
Zag ook een aantal nieuwe pony's ben benieuwd

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:36

@ germus: de kop is er in ieder geval af van de L. Lekker veel oefenen en ga zo door.
@ amarie: fijn dat het tweede parcours zo lekker ging, nu hopen dat dit vastgehouden kan worden.

Arme Pammie, hopelijk gaat het snel beter met hem.
Nieuwe pony's klinkt altijd interessant, ook fijn voor de andere pony's die zoveel uur lopen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:28

Inderdaad aanvulling was/is hard nodig.
Het ziet er trouwens heel raar uit op de manege, het dak van de kleine bak ligt er bijna helemaal af. In de grote bank hangt een fel geel lint en staat een grote plaat tegen de deuren naar de kleine bak, niet betreden asbest. Ik hoop maar dat ze alles goed opruimen en er niet allerlei deeltjes in/op de bodem terecht komen. Zag nl de platen op de bodem in de kleine bak liggen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 23:27

Nou er zijn dus idd 2 nieuwe pony's en 2 nieuwe paarden..
De pony's hebben in de les van 7-8 meegelopen en die waren erg braaf (de ene is wat vlugger maar niet extreem vlug)

1 nieuw paard heeft er vanavond al iemand afgerodeoot..Die zat net en toen ging ie als een wilde stier af..Ff gelongeerd toen deed ie niks toen ging merel erop en was het goed..
Die andere waarvan ze gezegd hadden, wat tegen het been te zijn, als je die te vroeg voor tegenhoud komt ie omhoog geef je hem dan een schop bokt ie.. Die liep super braaf zijn rondje.. pasje versnellen, weer terug nemen.. Meisje heeft alleen niet gegaloppeerd dus misschien dat ie dan gek kan doen maar dat weet ik dus niet..

Vanavond pammetje zijn hoofd weer omhoog gehouden, gelukkig pikt ie dit allemaal goed..Hij lijkt te snappen dat we hem allemaal willen helpen Lachen

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 08:54

HIHI inderdaad geen sinterklaas paard, hij heeft wel de goede kleur. Gisteren heeft merel er nog op gereden en dat zag er wel braaf uit. Vandaag weer priveles met henny, ga we die dikkerd van mij weer effe aanpakken.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:21

Nou ben benieuwd wat het allemaal verder gaat brengen dan met de nieuwe pony's en paarden.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:29

oooew spannend... die nieuwe ponys en paarden. ben idd ook benieuwd wat het allemaal wordt.
wel echt zielig voor Pam zeg, maar gelukkig laat ie alles netjes toe.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:06

Ben ook benieuwd! Misschien zit er wel iets leuks voor jou tussen Joyce dan hoef je ons niet te verlaten als Merel gaat verhuizen, zou wel gezellig zijn!! Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 23:15

Nou de paarden hebben zich vandaag super gedragen..meteen de vuurdoop gehad en in de carroussel gelopen..

Pammetje leeft echt weer.. Hij stond al mooi rond te bliken, hoofd is mooi dus en hij eet goed, dat is t belangrijkste

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 09:50

Inderdaad pammetje staat weer mooi rond te kijken. Model hoofd is ook weer om aan te zien. Gisteren ging de les bij henny goed, ik moet denk ik germus wel gaan scheren want als ik heb gereden ziet hij eruit, of ik hem heb toegetakeld.
Dat wordt dus een keer zijn jasje uit doen.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:38

MiekSpeciaal schreef:
Ben ook benieuwd! Misschien zit er wel iets leuks voor jou tussen Joyce dan hoef je ons niet te verlaten als Merel gaat verhuizen, zou wel gezellig zijn!! Lachen

haha ja dat zou inderdaad wel heel fijn zijn. maar de vraag is dan ook maar weer hoelang deze leuke blijven...

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:53

Ik ga toch hopen dat ik dat niet hoef te doen D. de tank en scheren gaat wel zolang je niet naar zijn benen wijst. Ook ik heb hem redelijk snel nat maar ook weer redelijk snel droog. Heb er al wel een deken opgelegd.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:06

Bij germus ligt een zomerdeken op, ik moet hem toch scheren anders kan hij zijn winterdeken straks niet op. Ik hoorde vandaag dat F zondag was gevallen van NL tijdens het springen.
Ik heb ze gebelt, waarschijnlijk een lichte hersenschudding

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:36

Ja ze is best ongelukkig terecht gekomen, terwijl het er in eerste instantie niet zo uit zag. Geloof dat ze morgen weer gaat werken, moet het nog wel even rustig aan doen.

Nog 9 dagen en dan ...... VAKANTIE.

jawel de meeste hebben het al gehad maar ik heb het nog tegoed.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:24

Zozo wat een nieuws zo opeens als je door een kapotte computer 4 dagen niet in het topic geweest bent Haha!.
Arme pammie zeg, gelukkig knapt ie al een heel stuk op. En hopelijk is hij snel weer helemaal de oude.

En 2 pony's én 2 paarden? Gaaf! ben echt benieuwd. Als we het doen, dan maar meteen goed zullen ze wel gedacht hebben Knipoog
Heb nu al helemaal zin om morgenavond naar Liek d'r les te gaan kijken Hyper! ( die heeft zaterdag namelijk stage).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:01

Tis wat met die stages.. Misschien zit ze dan gewoon op legend want F ging morgen nog niet rijden.. Ik heb ze dinsdag en vandaag gedaan..

Ja die 4 nieuwe doen het allemaal heel goed.. die kleine donkerbruine heeft al een naam (tommie) dus die zal zoiezo blijven.. De rest nog niet echt

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:41

Je hebt het er maar druk mee Joyce. Ik denk wel dat ik dan op NL zit, we zullen zien, als ik maar kan paardrijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:17

je zit idd op nl.. tot vanavond.. en yoni zit er morgen op