Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:19

Hackie schreef:
sjorsie schreef:
of 1000 volt op het hek zetten, doen ze het maar een keer Knipoog Schijnheilig

Allemaal geroosterde paarden in de wei Ach gut

Edit: wat je wel kan doen dat je een wachtwoordt moet in vullen als je hem fout heb, dan wordt er een bak mest over je gegooid, en gaat er een signaal naar Gradus, die ruikt het dan meteen Vork

paarden houden wel afstand van Schrik dus dat zit wel goed,
je tweede idee OK dan!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:24

We kunnen ook gewoon Shenavallie voor het hek zetten, met een stoel en een kop thee (en s'avonds een deken) Knipoog

Edit: Nu het zo heet is, kun je haar beter een glas wat er geven Haha!
Laatst bijgewerkt door Hackie op 13-09-06 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:26

Hackie schreef:
We kunnen ook gewoon Shenavallie voor het hek zetten, met een stoel en een kop thee (en s'avonds een deken) Knipoog

waarom een deken, het is dertig graden buiten Haha! Cool

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:27

sjorsie schreef:
Hackie schreef:

Van de winter... Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:29

anders gewoon rondjes rennen over t land om warm te blijven Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:29

sjorsie schreef:

Das wel zielig Ach gut Dan moeten Ellis en Marjolein ook maar wacht lopen Clown

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:30

sjorsie schreef:

Of je gaat gewoon op een paard van een ander zitten, zonder dat je toestemming heb Pling

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:31

een estafette loop, leuk Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:32

sjorsie schreef:
een estafette loop, leuk Lachen

IPV een stokje, een paard Haha!
Laatst bijgewerkt door Hackie op 13-09-06 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:47

@ Sjorsie, zijn je mannen al gewend ??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:23

Hackie schreef:
@ Sjorsie, zijn je mannen al gewend ??

Abel is nu al de baas over de groep en Wesco loopt gedwee met 'm mee, als je niet beter zou weten zou je denken dat het merrie en veulen zijn Knipoog
totdat een ander aan Wesco wil snuffelen dan heeft Abel ineens hele losse beentjes Haha! Cool
2 andere veulens worden deze week gespeend en nog een komt over 2 weken dan gaat Wesco samen met hun naar een eigen landje, nu loopt ie bij de enters en twenter hengstjes, echt schattig Lovers

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:24

he hallo daar ben ik weer,

@naadje24, het word ook steeds erger he! Een bezem stelen hoe komen ze erop, het word echt steeds gekker en gekker!

Ben net even bij pallieter geweest, en even op de foto gezet hoe giga donker hij is geworden! het verschil is zeker wel te zien(denk ik)

Voor:
Afbeelding

Na
Afbeelding

en op de voor foto was hij al aardig donker, hij is lichter geweest! Wat een paar dagen kan doen zeg, vorige week was hij nog normaal! ben wel blij dat hij dit voor de keuring heeft gedaan hij is een stuk mooier zo!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:28

@ Lord: Zoooo, dat is wel een mooie kleur geworden zeg Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:34

Er is inderdaad een hele mooie kleur onder dat berenvachtje vandaag gekomen! ben er erg trots op!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:39

l0rdJ schreef:
Er is inderdaad een hele mooie kleur onder dat berenvachtje vandaag gekomen! ben er erg trots op!

dat kan ik me voorstellen hoor, zou ik ook trots op zijn, hij wordt steeds mooier Pling

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:39

ooeee niekkie
wat wordt die koe tog mooi Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:51

Wat een leukerd zeg!! Gaaf voor je!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:58

[/quote]

Van de winter... Haha!
[/quote]

Niet: pas op voor de hond!, maar: Pas op voor Miepie! Whoosh!
En over dat rondjes rennen: perfect! Val ik misschien nog wat af ook! Alleen jammer van die gaten die ik in het land achterlaat....! Haha!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:59

Shenavallie schreef:
Niet: pas op voor de hond!, maar: Pas op voor Miepie! Whoosh!
En over dat rondjes rennen: perfect! Val ik misschien nog wat af ook! Alleen jammer van die gaten die ik in het land achterlaat....! Haha!

Dan maak je maar voorin een volte Knipoog

Edit: verkeerd gelezen, ik denk dat de paarden zwaarder zijn dan jou hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door Hackie op 13-09-06 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:59

@ Lordje: Lovers

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:05

Trouwens, vandaag weer wat: hadden ze Maisie in haar eentje op het land laten staan! Stoom uit je oren
Ik natuurlijk op hoge poten naar de stallen (volgens mij was mijn houding meer dan genoeg en hoefde ik niets te zeggen) en vragen waar bijvoorbeeld Marjolein van Ginger was (die had ik nl. al een paar dagen niet meer gezien). Ze zou vanavond komen, want er was gister iets met Ginger en ze was verdrietig. Het hoe of wat weet ik niet, want ik was er niet bij. Ginger staat op stal in ieder geval. Xanthos werd bereden door een meisje in de bak en na mijn "uitbrander", bleek het de nieuwe verzorgster van Xanthos te zijn. Arm kind, ik had wel met haar te doen. Maar ja, als ik vriendelijk blijf (heb ik inmiddels gemerkt -> Yo, Miepie gaat het leren!!!!), komt het niet aan. Ze vond het echt heel erg en zou volgende keer Maisie mee van het land nemen en weer netjes met Xanthos terug zetten. Oke, dat was dan geregeld, maar ik liep echt te koken! Zij wist trouwens wel te vertellen wie er gisteren bij Xanthos waren. Het bruine meisje schijnt de vorige verzorgster van Xanthos te zijn en zit bij de nieuwe verzorgster op school. Het bruine meisje - zo is mij gezegd - is heel jaloers op de nieuwe, omdat ze het idee heeft dat Xanthos is afgepakt. Nou, laat dat lekker onder elkaar oplossen, daar ga ik me niet mee bemoeien. Ik maakte me alleen zorgen om Maisie.
Weet iemand van jullie trouwens wat er met Marjolein was?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:09

Shenavallie schreef:
Trouwens, vandaag weer wat: hadden ze Maisie in haar eentje op het land laten staan! Stoom uit je oren
Ik natuurlijk op hoge poten naar de stallen (volgens mij was mijn houding meer dan genoeg en hoefde ik niets te zeggen) en vragen waar bijvoorbeeld Marjolein van Ginger was (die had ik nl. al een paar dagen niet meer gezien). Ze zou vanavond komen, want er was gister iets met Ginger en ze was verdrietig. Het hoe of wat weet ik niet, want ik was er niet bij. Ginger staat op stal in ieder geval. Xanthos werd bereden door een meisje in de bak en na mijn "uitbrander", bleek het de nieuwe verzorgster van Xanthos te zijn. Arm kind, ik had wel met haar te doen. Maar ja, als ik vriendelijk blijf (heb ik inmiddels gemerkt -> Yo, Miepie gaat het leren!!!!), komt het niet aan. Ze vond het echt heel erg en zou volgende keer Maisie mee van het land nemen en weer netjes met Xanthos terug zetten. Oke, dat was dan geregeld, maar ik liep echt te koken! Zij wist trouwens wel te vertellen wie er gisteren bij Xanthos waren. Het bruine meisje schijnt de vorige verzorgster van Xanthos te zijn en zit bij de nieuwe verzorgster op school. Het bruine meisje - zo is mij gezegd - is heel jaloers op de nieuwe, omdat ze het idee heeft dat Xanthos is afgepakt. Nou, laat dat lekker onder elkaar oplossen, daar ga ik me niet mee bemoeien. Ik maakte me alleen zorgen om Maisie.

Ellis dacht al dat die het was, ze heeft een of twee keer Xan gedaan...
Zo Xan is op zijn ouwe dag wel populair Cool
Trouwens: Ginger stond gisteren ook de hele tijd bij het hek ??
Denk niet dat het leuk vind met een veulentje en een oude pony ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:14

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Ellis dacht al dat die het was, ze heeft een of twee keer Xan gedaan...
Zo Xan is op zijn ouwe dag wel populair Cool
Trouwens: Ginger stond gisteren ook de hele tijd bij het hek ??
Denk niet dat het leuk vind met een veulentje en een oude pony ?

Ellis is trouwens ook al van verhaal 2 op de hoogte, voordat ik het vergeet te zeggen.
Ginger stond inderdaad veel alleen, maar als ik kwam, dan werd ze ineens heel dominant. Ook tegen mij! Ze werd heel opdringerig, duwde me gewoon aan de kant of beet ineens... Maar ja, volgens mij had ik dit al eerder geschreven. En ik mocht niet bij Maisie en Xanthos komen van haar...! Het werd op een gegeven moment wel vervelend, want ik moest echt een halstertouw meenemen om haar op een afstand te houden. Niet om haar te slaan, maar om mijn arm zgn te verlengen (freestyle....).
Ik denk dat het voor Xanthos en Maisie leuker is als Soraya erbij komt (daar hebben Ellis en ik het tenminste over gehad deze week)!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:15

Sanniiy16, ja hij word ech heel mooi word met de dag gekker op hem!

Yinari, lieverd he? Hij is super mooi met een geweldig karakter!

Hackie, dat was inderdaad wat ik dacht dat ik hem zag!

@Shenavallie, balen zeg dat ze der nu weer alleen hebben gelaten, ze blijven bezig met der he! Geeft jou ook geen fijn gevoel zo! btw, heb ik marjolein van ginger ginger gister naar het land zien brengen:S ik ben toch niet zo kippig dat ik die niet herken, sanne was er ook bij heeft het ook gezien

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:15

@Sjorsie: Hoooooooooooooooooi! Goed om te horen dat je kerels het goed hebben! En ik had me vandaag nog iets bedacht: heb jij heeeeeeel toevallig die DvD's van Emiel Voest al gezien? Ik krijg volgende week waarschijnlijk weer een praktijk"les" van Linda en wilde even m'n geheugen opfrissen Bloos