manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 19:55

haha, is goed.. Doe jij ff een poging om je paard tussen jou en de grond te houden! Want die regel geldt zelfs voor t springen *hihi, regel je wel ff wat fotografen voor stel dat je per ongeluk in de waterbak beland?
Thirz schreef:
en doe de groeten aan mn maten in de stad (wel de goeie he!!)

De goeie *denkt...* Die ene die je in een doosje wou stoppen tog? Nou ik zal hem de hartelijke groeten van je doen! Is ie vast heel blij mee.
Ja ik vind het ook jammer dat je er zaterdag niet bij bent... maar we gaan proberen alles op film te zetten *heeft speciaal al extra geheugen gekocht, want ook in de stad moet alles gefilmd worden natuurlijk. Zeg thirz, moet je nu alvast film-kijk-tijd inplannen hè!

Hihi, en thirz niet te flauw hoor! je kan ook best in je hawai-outfit komen als t giet van de regen. Jij bent tog ook niet van suiker Maar ook van mij mag t nou eindelijk wel eens wat beter weer worden Dus gwoon normaal juni-weer! is ook wel fijn voor als je naar t reelaer gaat!

*haha idd bianz, alle spannende momenten worden natuurlijk per direct aan Thirz gemeld (ongeacht welke tijd )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 19:57

hé zelfs een nieuwe pagina (tjee.. 115 alweer!)

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:14

Ok ik ben er om 20:00, hopelijk smaakt jullie eten een beetje?
Ik zal mooi weer bestellen Thirz voor je hawai-outfit! Veel plezier en probeer een beetje heelhuids thuis te komen he.
Doeii

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:50

HeeY allemaal...
Ik was vandaag naar Liberty gegaann..
het was zo leuk ze ziet er zo goed uit..
Ik ging op der op buitenrit en ze is echt niet wild maar schrikt nog wel eens en wou een bruggetje neit over maarr ze loopt nog niet helemaal goed maarr wel ver ze is echt heel anders geworden ben er echt heel blij mee:d
ik mag er naar toe wanneer ik wil maar moet wel ff eshter belln nou dit was eht weer voor vandaag
groetjes denice

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 09:43

Nou meiden, ik wilde even zeggen dat ik het gisteren super gezellie vond! Het eten enzo was echt super !
Ik ben gisteren niet meer terug naar jullie toe gekomen, dit omdat Frans en ik, toen we uit de Martino's kwamen, een vriendin (Iris) van mij tegenkwamen. Iris was helemaal overstuur, want ze had ruzie met dr vriend, en ze zijn al meer dan 3 jaar samen. Dus hebben we eerst met haar staan praten en haar daarna naar huis gebracht (meegefietst). Toen was t al kwart voor 2 en had t niet echt meer nut om terug te gaan naar de stad! Sorry!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:27

Dag dames, ik begrijp dat het gezellig was gister?
Niet te veel cakejes meer gegeten en ook niet te veel pisang gedronken
Ik heb gelukkig geen last gehad van al dat ijs haha, maar wel van mn hooikoorts hatsjoe!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:42

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 23:53

Hoi, allemaal leuk gefeest zaterdag? Ik hier ook, we waren best ver heen met de cocktail-bar hier aan onze zijde, hihi Maar we hebben ervan genoten, en het was een mooie bruiloft, met een romantisch koetsje met mooie friezen ervoor!

Verder moesten we vandaag dus grote schoonmaak houden, wat best tegenvalt met je brakke hoofd . Gelukkig konden we vanmiddag even zonnen en later hebben we nog op de jonge paarden gereden, hoe instabiel zat dat zeg, op van die kleine pony-beesten, maar het ging best goed!!

En morgen dan de cross, ik ga op een nieuw paard om te kijken of ie t kan, dus laten we hopen dat hij snel is en goed kan springen!! Eigenlijk zou ik vroeg naar bed gaan,maar aangezien we zin hadden in Mac zijn Es en ik nog ff naar Zwolle gesjeesd en hebben we daar iets lekkers gehaald. Het was heel apart, want de winkel zelf was al dicht, dus we gingen lopend door de Mac-drive Nouja, je maakt zo nog eens wat mee he! Tot snel weer! Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 19:04

Thirz schreef:
Maar we hebben ervan genoten, en het was een mooie bruiloft, met een romantisch koetsje met mooie friezen ervoor!

GAAF! *ziet nou egt zo'n sprookjes koetsje voor zich* t was ook best redelijk weer tog?
Tja en die cocktail-bar helpt natuurlijk ook lekkr mee aan de feestvreugde
Thirz schreef:
En morgen dan de cross, ik ga op een nieuw paard om te kijken of ie t kan, dus laten we hopen dat hij snel is en goed kan springen!!

Hihi, wat blijkt; hij kan goed springen en is snel (tenzij thirz hem al die tijd over de hindernissen heeft moeten dragen, maar dat lijkt me sterk...) Doe je goed een tweede plaats! Je hebt tog wel foto's gemaakt/ laten maken hè.
Grr… Vandaag weer eens voor nix naar school gesjeest
De eerste les van 9 uur ging niet door, gelukkig wisten we dat al wel (de leraar was ziek, dus die les is heel fijn verschoven naar de vrijdag. Zou ik vrijdag eigenlijk voor dat ene kwartiertje les helemaal naar Rotterdam moeten )
Gister even met de rest van de klas afgesproken dat we tog al om half 12 op school zouden zijn, konden we nog mooi even oefenen voor de les beroepsvaardigheden van kwart over 1. Dus iedereen braaf op school, netjes even geoefend. We hadden nog wat tijd over dus we wilden nog even een filmpje gaan bekijken voor een andere les, komen we langs de vitrine staat er ineens dat die les van kwart over 1 niet door gaat wegens afwezigheid van de leraar!! *zucht* En dat de les verschoven wordt naar morgen *zzuuucchttt* Vandaag ons vooral niet op tijd laten weten dat de les niet doorgaat zodat de hele klas braafjes op school was en dan als beloning onze vrije woensdag wegsnoepen!
Egt hoor... Dit kwartaal is zo fijn met al die heerlijk geplande lessen. Nou hebben we sinds vorige week op donderdag één les van 120 minuten om half 9 & de volgende les van 80 minuten begint AL om kwart voor 4! Wie verzint er nou zo’n rooster En t dan gek vinden dat leerlingen steeds minder vaak in de lessen te zien zijn.
Maar.. Ik heb wel een computer gekregen voor op mn kamer Hihi, die staat nou meteen al op mn nieuwe bureau Egt een studeerkamer nou ineens De kamer is pas sinds gister avond af (moeten alleen nog 2 schilderijen van mn opa aan de muur komen, maar daar moet mn pa eerst ff een lijstje voor maken) Dus alles staat nog netjes opgeruimd op zn plek, nu nog ff zien dat ik dat zo hou…
*kletst vrolijk nog ff verder*
Vandaag die nieuwe oorbellen en ketting aangehad naar school (die ik zaterdag gekregen had). Haha, een klasgenootje had een hele theorie; Het groen in de ketting doorbreekt het blauwe kleurpatroon, hierdoor worden vooral de blauwe steentjes in t midden benadrukt. Dit samen met de vorm die de ketting en de oorbellen maken zorgt ervoor dat de kleur van mn ogen geaccentueerd wordt Geen idee waar ze de wijsheid vandaan haalt, maar de conclusie was: mooi kado!
En ik vond t ook wel gezellie hoor zaterdag. Haha en neehoor Cis, niet te veel Pisang gedronken of appelcakejes gegeten. *lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus Sinds zondag zit ik dus met dat lied in mn hoofd, heel fijn* Iedereen was zelfs zo vrolijk dat we nog even een poging hebben gedaan om de Divine binnen te komen (was iemand zo gek om voor ons viertjes de entree te betalen!?) Maar vanwege de drukte mocht je alleen nog maar binnen als je een kaartje had.. tja en die hadden we niet. Nog ff wat nagekletst hier en daar en toen op ons gemakje naar huis gefietst.
(om vervolgens om half 7 weer wakker te worden omdat t sonnetje recht op je gezicht schijnt. De logeerkamer waar ik sliep heeft van die hele lichte gele gordijnen, tja en als je dan de donker blauwe, geen licht doorlatende gordijnen van je eigen kamer gewend bent, slaapt dat ineens een stuk minder lekkr. Maargoed was ik iig op tijd wakker om nog ff mee te klussen )
Heb jij t zaterdag nog gezellie gehad met je oma Cis? Beterschapjes met je hooikoorts
Barbie1986 schreef:
want ze had ruzie met dr vriend, en ze zijn al meer dan 3 jaar samen. Dus hebben we eerst met haar staan praten en haar daarna naar huis gebracht (meegefietst). Toen was t al kwart voor 2 en had t niet echt meer nut om terug te gaan naar de stad! Sorry!

Geef nie hoor Bar, maar we waren je alleen ff kwijt (we wisten dat je Frans bij je had als bewaking/ bescherming dus waren niet al te bezorgd) Maar ik snap t wel hoor... kwart voor 2 is idd de moeite niet meer, en je kan ook niet zomaar tegen je vriendin zeggen "joh, das jouw probleem zoek t maar uit" Dus je had groot gelijk dat je je ff met haar bemoeid hebt.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:24

Afbeelding
Hihi, voor de mensen die heel graag t lief kleine konijnen dansje willen kunnen
*vond ik ergens hier op bokt, dacht laat ik die ff in pdoes topic plaatsen

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:26

Owh annemijn! WAAAAAROM???

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:35

Hihi
omdat ik met dat lied in mn hoofd zit (sinds mariekje zondag zei dat zij dat lied in der hoofd had zitten ) En ik vind tog wel dat je dat dansje moet kunnen Bar Dus je huiswerk; leer dat dansje! (buig ik me nog een extra keertje over de 3 Weekend Addict CD's )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:09

Nou, volgens mij hebben jullie je ookl wel vermaakt
Nu zaterdag nog het feestje van Cis, ze geven mooi weer af, dus dat beloofd veel goeds, let the party begin!!

Ik heb ook nog een paar actiefoto's van de cross, waar ik dus eindigde op de 2e plaats Het paard bleek gewoon echt een goede springer te zijn en t was ook een erg gaaf beestje!

Hier kom ik voorbij gescheurd: lekker in de verkeerde galop, haha
Afbeelding

Van het blok af:
Afbeelding

En door de waterbak:
Afbeelding

Dit is mijn favo foto: de boomstam in de grote wei:
Afbeelding

En als laatste nog onze konten, op weg naar de laatste sprong:
Afbeelding

Dat was het dan weer! De cross werd niet gejureerd op tijd, maar op stijl en regelmaat. Dat was wel fijn, want je had alle tijd om rustig te kijken waar de volgende sprong was! (ik had het parcours zelf uitgezet, maar ben toch erg vergeetachtig in die dingen )

En voor de mensen die de creatieve uitspattingen van Katie en mij nog willen zien: dit was ons kado voor Edo en Siets. Een mooi prikbord met een Nederlands tintje en een aandenken aan ons!!
Afbeelding

Zo, nu ga ik nog ff zonnen, eindelijk is het eens lekker weer, doeidoei

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:54

Gaaf prikbord Mooooi! *egt hoe kom je er op om zoiets te gaan maken, egt een heel gaaf en origineel idee!
En wat een leuk paardje! *doet me soms een beetje aan Jolly denken, vind je niet Cis?* Maar hij is egt top! Die boomstam foto is idd de leukste, al vind ik die waterbak-plons foto ook errug leuk! (hihi, of komt dat gwoon omdat ik stiekem een fan ben van de waterbak )
Ben ook egt blij met t mooie weer, werd wel eens tijd! Niet dat ik vandaag in t sonnetje gezeten heb hoor... zowat alles wat ik moest doen was met de computer, tja en die kan ik helaas niet mee naar buiten slepen... Ach we zitten morgen vast wel in t sonnetje, 5 tussenuren dus tijd zat!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:26

Heej, liggen jullie allemaal op het strand ofzo Nee hoor, maar wel een lekker weertje he, eindelijk is de zomer gekomen!!

En Kim: het dekje en het hoofdstel staan Nous echt supergaaf!! Nu nog bruine peesjes vinden en dan is het setje compleet. Dusse, binnenkort moeten we maar weer een nieuwe fotoshoot doen he

Nu ga ik weer ff bijbruinen, tot morgen allemaal!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 18:49

Haha, neehoor lag niet op t strand
Uhm om die tijd, zat ik in de auto op weg naar de bieb, moest mn boek nog ff verlengen (in middelburg, anders was ik natuurlijk wel ff op de fiets gestapt en mn pa moest ook nog ff tanken dus kon mooi in één keer!)
Egt een heerlijk weertje en gister ook al! Egt super *was gister alleen wel ff vergeten dat t al juni was Normaal gesproken kan ik de eerste paar zomer dagen best een uurtje of 3 in t sonnetje liggen. Maar nu... Tja in juni is de zon al best wel fel en de laatste tijd was t ook niet egt mooi weer, dus zo bruin was ik nog niet, gevolg: hier en daar een beetje roodjes Ach trekt vanzelf wel weer een keertje weg.
Wel een heerlijk weer voor een bbq Cis! heb je goed gepland

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:48

Hoihoi!
Was een geslaagd feestje gisteren he Cis! Heerlijk weer voor de BBQ en daarna nog naar de stad. Gezellig dat je ook weer een keertje mee was Nel! Zoals gezegd: als je weer mee wilt komen we je gewoon ff oppikken in Koudekerke Ben trouwens wel helemaal opgevreten door de muggen; heb op beide bovenbenen minstens 20 muggenbulten. Jippie die zijn er dus ook weer!
Hoe ging de show oefenen? Was het nog een beetje vol te houden in deze warmte? En nog naar het strand geweest Thirz én Mariekje?
Ik heb de hele dag binnen gezeten; had zo'n last van m'n hooikoorts dat mijn ogen helemaal opgezet waren en voelde me beroerd, beetje jammer.
Kun je trouwens met JT ook op dit leuke paard Thirz?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 19:16

Bianz schreef:
Was een geslaagd feestje gisteren he Cis! Heerlijk weer voor de BBQ en daarna nog naar de stad.

Je had idd heerlijk weer! (jammer dat de muggen dat dan ook meteen vinden *klopt af* Ik heb nog maar 1 innieminnie muggebeetje ) en t was idd gezellie! Ben je al hard aan t oefenen Cis met je manenkam? Goed trainen hoor, anders heb je strax natuurlijk spierpijn! En we willen die 6 weken natuurlijk wel zo nu en dan een verslagje lezen (liefst met foto's ) van je avonturen met de Friezen!
Bianz schreef:
Hoe ging de show oefenen? Was het nog een beetje vol te houden in deze warmte?

Nou hannah had besloten t oefenen te verzetten naar 8 uur, maar nog was t eigenlijk niet te doen. Haar idee was dan ook om de show ff met zn 2-en (Thirz en mariekje waren er allebei niet. Was ook niet nodig hoor, t probleem ligt bij de "vrienden" Colle en Balou) in de buitenbak te oefenen zonder muziek. Het zijn vooral de kleine bochtjes waar Colle en Balou zo'n moeite mee hebben, en laten die in de buitenbak grotendeels verdwenen zijn. Dus uiteindelijk hebben we de show gwoon lekkr een keertje in de stoffige buitenbak gestapt en binnen even op de muziek gereden. *egt hoor, we waren klaar met de show en we kijken om naar de A, één grote stofwolk! We hebben snel de deur ff opengegooit en zijn buiten gaan uitstappen.
T ging wel redelijk, Colle is er niet vandoor gevlogen en ze kwam ook meer naast Balou lopen dan de andere keren. Ow en marieke, Nicole loopt nu idd de grote volte en de slangevolte voorop. Gaat prima en ziet er ook wel beter uit zo. Nu maar hopen dat t de 17e ook goed gaat (zoals Hannah al zei: "Colle heeft dan al een show gelopen, dus die is iig braaf!")
De vierde neusriem heb ik net ook ff ge-wolt dus die is ook af. Wat doen we nog meer aan? natuurlijk de rokjes en een roze shirtje, hawai-slingers? Ik denk dat we dan nog ff een lijstje moeten maken zodat we zeker weten dat iedereen alles bij heeft.

Citaat:
Ik heb de hele dag binnen gezeten; had zo'n last van m'n hooikoorts dat mijn ogen helemaal opgezet waren en voelde me beroerd, beetje jammer.

Hé bah! lijkt me zo rot die hooi koorts! Er vliegen nou ook allemaal van die pluisjes rond. Heel fijn voor je lenzen, maar voor je hooikoorts lijkt t me ook nie egt prettig Tis ook veel te warm... Hier waait nog een beetje een windje (iig toen ik thuis was wel) maar in rotterdam is t dus gwoon windstil! Heel fijn, maar gelukkig was de trein egt heerlijk koel. En gelukkig hebben we een heel koel huis Heb ik mooi nergens last van als ik aan t bokken ben

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:14

Het was idd een geslaagd feest
Ik heb nog leuke foto's, maar heb nu met dat warme weer geen zin om die er op te zetten. Jullie houden ze tegoed.
Mijn koffer is nu toch al aardig ingepakt mét jullie mooie sokken en manenkam! Vanavond nog even naar Leeuwarden en dan komt het toch wel heel dichtbij allemaal.
Jullie succes met de show he zaterdag, voor het geval ik dat vergeet.
xxx

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:20

Heej, vond het ook een heel erg leuk feestje hoor! Al was ik in de stad en zondags echt niet lekker. Kwam vast door de warmte enzo! Dus het strand en de show oefenen ging toen ff niet meer door. Maar we gaan dr gewoon voor zaterdag en het komt vast wel goed! (En anders niet )

Nu ben ik ook echt bekaf, want kwam vandaag uit de slaapdienst en ik moest zo ongeveer gelijk door naar mn BHV-cursus + examen. Eerst 3 uur theorie, waarbij ik zo ongeveer in slaap viel, echt te saai gewoon. Daarna moesten we nog een brand gaan blussen in de regen. Zo'n brandblusding is best nog zwaar, maar gelukkig heb ik de brand nog wel uit gekregen en toen nog even wat examenvragen maken, we mochten niet eens spieken, flauw he! Maar denk dat ik het wel gehaald heb hoor!

Trouwens Bianz, heb jij al wat van je schoolspullen thuisgekregen? Het examen deed me weer aan school en zo aan jou denken! Nog ff en jij kunt je ook weer helemaal op je studie storten!!

En Cis, jij maakt ff de blits door in Denemarken he, met je sokken EN je manenkam. Lekker penny-achtig, hihi!! Ik wens je alsvast heeeel veel plezier en maak ons maar lekker met je verhalen + foto's

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:28

Zo ik laat ook weer even wat van me horen, heb t ontzettend druk! Vandaag eindgesprek gehad op mn stage, kheb een ruim voldoende gekregen, dus daar ben ik zeker happy mee! Ook had ik gisteren nog toets en moest ik gisteren nog een verslag inleveren.
Morgen nog een verslag inleveren, dus nog even doorwerken en dan begint de vakantie in zicht te komen, gelukkig!
Verder vind ik t echt jammer dat ik niet op t feest van Cis kon komen !
Zaterdag moet ik nog ringrijden, kheb geen tijd om te oefenen, dus we zien t wel gewoon!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:21

Goh Cis, vandaag is het kouder Ben je al zenuwachtig aan het raken? Kan t me wel een beetje voorstellen hoor!
Thirz de brandweervrouw in actie! Is weer eens wat anders dan EHBO; straks kun je ook je vinger opsteken bij les als ze vragen of je BHV hebt hihihi
Fijn dat je stage er bijna op zit Bar! Weet je je volgende stage al bijna?
Mijn studie kan ook lekker beginnen, ik ben ondertussen al vrolijk aan het leren geslagen, moet nu voor de afgelopen 2 lessen al een hele map vol leren en opdrachten maken. Voorspelt veel goeds voor de komende maanden!
En de show komt helemaal goed hoor! Ik kom jullie aanmoedigen! Hoe laat was het ook alweer? Ring-rij-ze Bar; we zien je 's avonds wel in de stad he? Hoe is het trouwens met Iris?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 19:39

Spannend hoor Cis!
Thirz schreef:
En Cis, jij maakt ff de blits door in Denemarken he, met je sokken EN je manenkam. Lekker penny-achtig, hihi!!

Haha, die mensen strax: "Goh Ciska en wat heb je allemaal meegenomen" Cis: "Nou, *doet der koffer open* mijn appelgroene sokken, manenkam en mijn appelsnoepjes" Ach zo penny is t nog nie tog? tis pas egt penny als Ciska straks uit te trein stapt in der paardrij kleren, met appelgroene sokken, cap op, handschoentjes aan em zweepje in der hand, gewapend met de manenkam en appelsnoepjes *hihi zie je egt al zo staan Cis!
Nogmaals heel veel plezier hè Cis enne niet vergeten hele verslagen te schrijven en foto's te plaatsen! ben egt zo benieuwd hoe t wordt in Denemarken!

Thirz schreef:
Maar we gaan dr gewoon voor zaterdag en het komt vast wel goed! (En anders niet )

We willen t, dus we kunnen t! En met dat glaasje tussen t publiek en ons kunnen we lekkr hard de figuren gillen, weten we zeker dat iedereen goed rijdt, ondanks de vele zenuwen! Ach t komt al goe!
Bianz schreef:
En de show komt helemaal goed hoor! Ik kom jullie aanmoedigen! Hoe laat was het ook alweer?

Ow als jij ons aan komt moedigen om 1 uur, moet t helemaal goed komen!
Thirz schreef:
Eerst 3 uur theorie, waarbij ik zo ongeveer in slaap viel, echt te saai gewoon. Daarna moesten we nog een brand gaan blussen
in de regen

Pfft, je zal maar recht uit je slaapdienst op cursus moeten Je bent tog niet stiekem egt in slaap gevallen hè! Hihi, brandblussen in de regen. Om de één of andere reden vind ik dat wel een grappig idee. T water komt met bakken uit de hemel, en jullie staan daar water op een vuurtje te spuiten. *oke Thirz: de tuinvrouw, de brandweervrouw (wat hadden we nou nog meer?) Uhm.. Klusjesvrouw Hoezo alles kunner
Idd, bianz tis vandaag al een beetje kouder. Ach ik vind t nie erg hoor (alleen die regen had wat mij best een zonnetje mogen wezen zo op mn vrije dag, maar ik zeur niet hoor! )
Maar wel heerlijk studeer weer zo! Ideaal, je wordt niet afgeleid door t stralende zonnetje buiten. Nog heel veel suc6 met t maken van die hele map met opdrachten en leer-teksten! ook jij kunt t!!
Citaat:
Ring-rij-ze Bar; we zien je 's avonds wel in de stad he? Hoe is het trouwens met Iris?

Suc6 met ringrijden, Je kan t! Op naar je persoonlijk ringen-steken-record Kan je ons die avond meteen ff je resultaten vertellen!
Ja hoe is t met Iris?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:45

Nou, we krijgen straks nog veel fans hoor, mn moeder en tante komen ons ook al aanmoedigen (staat er ten minste iemand naar ons te kijken he )

Maarre, ik moest niet blussen in de regen met water hoor! Met CO2 gas dus, dat breekt als het ware het vuur af door het zeer snel te koelen! Jaja, heb goed opgelet tijdens theorie hoor!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 19:52

Ow oke! Tja met CO2.. Dan mag je best een brandje blussen midden in de regen
Citaat:
(staat er ten minste iemand naar ons te kijken he

Haha k gloof dat mn ma en marcelle ook kwamen kijken. Der staan dus zelfs Meerder Iemanden te kijken Whieie
*owjee.. Met al die mensen die dan kijken, moeten we wel heel hard ons best doen hoor