Spannend hoor Cis!
Thirz schreef:En Cis, jij maakt ff de blits door in Denemarken he, met je sokken EN je manenkam. Lekker penny-achtig, hihi!!
Haha, die mensen strax: "Goh Ciska en wat heb je allemaal meegenomen" Cis: "Nou, *doet der koffer open* mijn appelgroene sokken, manenkam en mijn appelsnoepjes"
Ach zo penny is t nog nie tog? tis pas egt penny als Ciska straks uit te trein stapt in der paardrij kleren, met appelgroene sokken, cap op, handschoentjes aan em zweepje in der hand, gewapend met de manenkam en appelsnoepjes
*hihi zie je egt al zo staan Cis!
Nogmaals heel veel plezier hè Cis enne niet vergeten hele verslagen te schrijven en foto's te plaatsen! ben egt zo benieuwd hoe t wordt in Denemarken!
Thirz schreef:Maar we gaan dr gewoon voor zaterdag en het komt vast wel goed! (En anders niet

)
We willen t, dus we kunnen t!
En met dat glaasje tussen t publiek en ons kunnen we lekkr hard de figuren gillen, weten we zeker dat iedereen goed rijdt, ondanks de vele zenuwen! Ach t komt al goe! 
Bianz schreef:En de show komt helemaal goed hoor! Ik kom jullie aanmoedigen! Hoe laat was het ook alweer?
Ow als jij ons aan komt moedigen om 1 uur, moet t helemaal goed komen!
Thirz schreef:Eerst 3 uur theorie, waarbij ik zo ongeveer in slaap viel, echt te saai gewoon. Daarna moesten we nog een brand gaan blussen
in de regen
Pfft, je zal maar recht uit je slaapdienst op cursus moeten
Je bent tog niet stiekem egt in slaap gevallen hè! Hihi, brandblussen in de regen. Om de één of andere reden vind ik dat wel een grappig idee. T water komt met bakken uit de hemel, en jullie staan daar water op een vuurtje te spuiten. *oke Thirz: de tuinvrouw, de brandweervrouw (wat hadden we nou nog meer?) Uhm.. Klusjesvrouw
Hoezo alles kunner
Idd, bianz tis vandaag al een beetje kouder. Ach ik vind t nie erg hoor (alleen die regen had wat mij best een zonnetje mogen wezen zo op mn vrije dag, maar ik zeur niet hoor!
)
Maar wel heerlijk studeer weer zo!
Ideaal, je wordt niet afgeleid door t stralende zonnetje buiten. Nog heel veel suc6 met t maken van die hele map met opdrachten en leer-teksten! ook jij kunt t!!
Citaat:
Ring-rij-ze Bar; we zien je 's avonds wel in de stad he? Hoe is het trouwens met Iris?
Suc6 met ringrijden, Je kan t! Op naar je persoonlijk ringen-steken-record
Kan je ons die avond meteen ff je resultaten vertellen!
Ja hoe is t met Iris?