Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anique_Vaandrig schreef:zo, mij inschrijving voor de keuring zit op de brievenbus!
keuring aan de hand en voor bestgaande rijpony![]()
ach, ik stel me er niet teveel van voor, we doen mee voor de lol!
Twinklebel schreef:Anique_Vaandrig schreef:zo, mij inschrijving voor de keuring zit op de brievenbus!
keuring aan de hand en voor bestgaande rijpony![]()
ach, ik stel me er niet teveel van voor, we doen mee voor de lol!
Leuk, naar de keuring. Als Viola dinsdag goedgekeurd wordt wil ik volgend jaar ook met haar naar de keuring voor stamboekopname (ze staat nu nog in het veulenboek). Bij het KWPN moeten ze behalve aan de hand voorgebracht te worden ook nog vrij bewegen en je kan ze ook nog vrij laten springen. Dit jaar ga ik denk ik eens kijken hoe het er aan toe gaat, dan kan ik volgend jaar meedoen (maar eerst maar even dinsdag afwachten).
Twinklebel schreef:Dan kunnen we er samen heen. Ga jij ook kijken dit jaar?
Ireentjuh schreef:Anoes gefeliciteerd!!!
zo.. m'n ouders zijn even 2 dagen weg geweest, en ik heb mooi even al m'n dekjes en paardentroep kunnen wassen
.
)
Kowloon schreef:Ik heb bij mijn aankopen de paarden nooit laten keuren en geen een keer spijt gehad van die aankoop. Als je een paard vindt die jij geweldig vindt, dan ga je er toch voor? Groot gelijk!

er gaan alvast een aantal mensen mee en linda en Dave willen [paard] rijden! echt gaaf!
) en misschien karin mee 
Ga je nog oefenen met Jolly en weet je al precies wat je moet doen op die keuring of krijg je daar nog bericht over? Het is op zaterdag 25 juni hé, laat je ons nog even weten hoelaat wij paraat moeten zijn
Anique_Vaandrig schreef:
nog meer mensen die zin hebben? volgens mij moeten we maar zo'n grappig busje gaan huren

zo voelde ik me ook zo ongeveer vorige week na die tentamens.. maargoed, daar ben ik nu vanaf.. nog maar 10 weken "alleen" school en stage en dan lekker zomervakantie!! Anique_Vaandrig schreef:linda en Dave willen Jolly rijden!