Daaaaaaaag dames!!! Hier een berrigie vanuit kamp!!! Hier bij ons heeft het vannacht ook retehard geregend en geonweerd. Verder hebben we het droog gehad! Helaas kunnen we de finale niet kijken, maar gaan we het op de radio luisteren, kunnen we het tog een btj meemaken!
Nou dan hier het lijstje op wie we zitten: Ik - Dingo Marlous - Wolinka Ella - ingedeeld op Fancy, vond ze niet leuk, vandaag op Leize en morgen gaat ze als goed is op Loesje Naomi - Suus Britt - Josha
Jupp me paard is leuk, hij kan retesnel! Morgen dikke inkopen doen!:p we hebben alleen wel last van stroop.....Ilse loopt de hele tijd achter ons aan....
MRIIIS
Geplaatst: 11-07-10 21:23
Ja Britt smste me idd, Josha is echt een liefie, zat ik week 4 2008 op
MRIIIS
Geplaatst: 11-07-10 21:28
_Linn_ schreef:
Jupp me paard is leuk, hij kan retesnel! Morgen dikke inkopen doen!:p we hebben alleen wel last van stroop.....Ilse loopt de hele tijd achter ons aan....
zo daar zijn we dan.... na dik 2500 tompoche en 1000 soezen... het was echt gekkehuis die 2 uur ze stonden gewoon in dikke rijenen..... ze stonden helemaal bij 2 huizen verder op voor de deur zoon lange rij dik 200 mensen zijn er geweest dat hebben we normaal op een normale dinsdag.... maar goed het is gelukt het was leuk... en dan nu 2 weken lang trainings week met 30 kinderen om je heen die gaan schreeuwen wat heel zeer gaat doen aan me hoofd( iets te veel gedronken???)
Sprak Britt gisteren en ze vond Joshja niet zo heel leuk geloof ik. Ze trapt heel erg veel. Dacht dat ze ging kijken of ze vandaag op een andere mocht.
Patriciaa.. het gaat met vlagen! en die kunnen per halfuur verschillen! En ik kan met iets bezig zijn, en opeens helemaal afdwalen! We worden gelukkig met van alles geholpen en vooral gesteund door de hele familie!!
Super leuke foto's btw !!
Josha daar hadden wij in onze kampweken altijd hele enthousiaste mensen op!! Maar dat is per jaar verschillend, bijna per week zelfs!!
Simoon.. okee leuk!! Super dat je daar aan het werk kan!!
Ik heb ook zin in ponykamp... en ik hoop dat het weer dan anders is hier staat nu de straat blank en het blijft maar donker en rommelen. Gezellig om nu in Roden te winkelen, ahum. Dus voor de 24ste tot 7 aug. graag 20-25 graden, met af en toe een licht regenbuitje.