Je kan wel gokken !
Op welk manege paard lijkt ze het meest....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat een BLACK BEAUTY !
Terrecht dat je daar verliefd op bent 
WAUW! Wat een prachtig paard!!
Jammer dat het weer zo raar was vandaag! Wat een mooi beest was dat he! Ik vind hem hier inderdaad op de foto's heeeeeeeeeeeel anders overkomen.. Hij danste gewoon in z'n bewegingen! Prachtig! 

Het is en blijft wel echt een pony, maar ik vind haar eigenlijk wel prachtig. We zaten te denken haar te laten dekken, en dan wel door deze hengst:
.jpg)

Ik weet nog wel dat ik hele uren bij het weiland stond om Flower te aaien! Toen was ik nog klein en onschuldig....
Emmaa_ schreef:Mooie hengst!
En leuk om Flower weer eens te zienIk weet nog wel dat ik hele uren bij het weiland stond om Flower te aaien! Toen was ik nog klein en onschuldig....
En als dat niet genoeg is:
En meestal ook omdat ze zo makkelijk en braaf is. Ben wat dat betreft echt nog altijd heeeel blij met haar, wat je ook doet ze vind het prima. Of het nou dressuur, springen, endurance, buitenrijden of gewoon gekke dingen, ze doet altijd alles, en ze kan alles. Ik kan iedereen erop zetten, ze doet toch niets, en ze staat altijd al bij het hek op je te wachten, wat dat betreft is het echt een geweldige pony. Echt een penny pony