ongeugend klein maar lief ding dat het is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hahhaha
maar 16+ is ook wel leuke leeftijd (tot ze vriendjes krijgen
) oke sommige niet hoor

(misschien hebtie dr weinig van maar voel me altijd schuldig..
ook datie gister geen aandacht heeft gehad want ik heb m maandag ook alleen mr gedag gezegd..
) amber2202 schreef:Ja maarja.. ik moet ze wel laten weten dat ze niet meer hoeft te komen.. en ik heb dan nog zoiets.. ik laat me nog van mn goeie kant zien wat zij dus niet doet
maar ik ga hard op zoek naar een nieuwe.. en hopelijk zit er toch eentje voor me bij
dr was een meisje uit vlaardingen die al heeeeel lang via hyves aan het emailen was met me.. die wil nu echt nog dolgraag komen kijken.. ze is wel jaartje jonger dan mijn minimummaar we geven het een kans.. boven de 18 zijn ze dus blijkbaar ook niet allemaal zoals ik had gehoopt.. dus maakt niks meer uit..
alleen ervaring vind ik wel belangrijk
amber2202 schreef:Ja jullie hebben ook wel gelijk ook..
kheb net toch nog 1x geprobeerd te bellen.
kga ze nu smsje sturen dat ze niet meer hoeft te komen (op een nette manier)
Princesspres schreef:hey chantal , lekker geen woord meer aan vuil maken.
en als je wel perse wil gewoon een sms sturen met allen.
je bent niet geweest , je hoeft niet meer te komen voor amber.
met vriendelijke groet chantal
de ballennnn , weg ermee. je kan niet zomaar een paard laten staan , dat kan je niet maken , bedoel anders had je geen verzogster gezocht , dan liet je hem zelf wel staan toch pfff

hahah!! lekker horrrrrr
amber2202 schreef:hahaha.. heb wel sms gestuurd..
hou de eer aan mezelf..
en indd.. als ik m had willen staan in zn eigen mest en smerigheid had ik geen verzorgster gezocht!
nouja, tijdelijk neemt me zus de taak weer op zich..
moet ik toch zonder dr
ennee indd john! deze madame is ABSOLUUT niet aan te bevelen voor mensen die nog verzorgster zoeken!!!
Achh.. mn baaldag is bijna voorbij en morgen weer frisse start met reanimeren en brandje blussen.. hihihi
en s'avonds lekker mn mannetje verwennen met een zware leshahah!! lekker horrrrrr
ohhhh
? welk mannetje hebben we het nu over ?:P dat lekker horrrrrr doet het hem weer