Nee Hester had niet dr rode lippenstift op gelukkig

ze deed kei vriendelijk en zag er ook gewoon leuk uit!
Niet zo gemaakt als bij xfactor, gewoon een normaal meisje!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Lotte schreef:Ik heb gister trouwens echt iets k uts gezien! Ik fietste naar school, en op het einde van de boord (langs de weilanden)
stond (dacht ik) zo'n vrachtwagen stil met varkentjes die naar de slacht gaan, dus ik fietste er langs.
Kei zielig die varkentjes waren allemaal naar lucht aan het happen, en toen ik er langsaf was zag ik dat er helemaal geen
'auto, trekker' weetikveelwat voor stond! Er stond dus gewoon zo'n vrachtwagen met super veel varkentjes midden in de zon!
Deze stond er op de terugweg ook nog..
Ik vind dat echt zo zielig! Snap niet dat daar niet op gelet word..?!
! ik fietse daar gister ook langs, ik dacht ook al huh, wat doen die hier? Zaten ook allemaal rode krassen op hun kont enzo, echt sneu dat ze die beesten daar gewoon lieten staan..... vond het ook wel raar dat ze daar zo stonden :s wie laat er nou een kar varkens achter.... en dat is de soeterbeek trouwens

Hele vervoer vind ik altijd t zieligste van de veehouderij 
23 mei moeten we haha

haha! 
Ik ben er!
Net ook nog even naar de stad geweest, Bijenkorf was weer een grote zooi met die Maffe Marathon haha.

b
moet ik op voor mn aanhangerrijbewijs!
ben beneiwud net klein stukje over het terrein fftjes gereden paar x achteruit enzo 1e x achteruit ging echt niet goed dhaha
wist echt niet hoe ik moest kijken christy had even uitgelegt en toen ging het meteen goed en toen weer bocht gemaakt LANGS het muurtje en toen weer achteruit en toen ging het meteen goed haha