! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Dat is ook een heel moeilijke stap!Zit in een dip. Weet niet of ik nou wel echt naar Twente wil verhuizen
Kirsten_S schreef:Da mag!
Verder vraag ik het me nog telkens af.Manon_S schreef:Wie waren er allemaal gevallen dan?
Astor schreef:Ah Nadien meis, ben je gevallen? Heb je je geen pijn gedaan?
Astor schreef:Ik weet trouwens niet of ik wel mee doe aan de springwedstrijden.
Want ik weet wel 100 procent zeker dat ik niet op As komt...
!

Astor schreef:Goede avond,
Ik kom net terug van mijn Opa & Oma. We hebben gezellig bij hun gegeten. Laatste keer was paar jaar geleden denk ik.
Hebben niet zoveel contact met ze terwijl ze 2 minuten vanaf ons vandaan wonen.
Maar wie is er allemaal gevallen dan? En Elja weer gewonnen, toppie hoor meis!
Mooi dat het goed ging bij jou Kirs, jammer van die fouten maar je hebt er vast wel een goed gevoel over gehad.
Nadien hoe ging het bij jou?
Mel, nu wordt het toch allemaal wel even te sirieus he en jullie gaan nu geoon echt weg uit almere.
dus is vast wel een rare gedachte!
Broccoli schreef:
Broccoli schreef:Astor schreef:Ah Nadien meis, ben je gevallen? Heb je je geen pijn gedaan?
Op dat moment niet. Landde mooi op mijn voeten, maar heb toch wel eea verdraaid.
En er zit weer een deuk in mijn zelfvertrouwen.
Astor schreef:Ja maar ik weet toch wel dat Maaike en Elja er op komen...
Ik als buitenstaander heb daar geen inspraak in.
Haha Victor en ik zijn denk ik niet echt een goede combinatie met springen denk ik.
Valt natuurlijk te proberen. Maar ik weet zeker dat ik weer een afdankertje krijg en dat wil ik gewoon vermijden.
Vorige keer zat ik ook op Parade? Ik had mazzel dat Kim niet kon en dat ik op As kon.
Maar Melissa en Parade, dat gaat gewoon niet werken
Ik zie het wel even...
! ) , ik vind het niet erg. Maarjah je moet effe door die periode heen. Maar weet je. miss kan jij beginnen met kamona? Dat je daar ervaring mee op bouwt . Is een moeilijkere uitdaging en geeft zelf meer een voldaan gevoel (vind ik dan) . Miss klikt het nu niet maar dat bouw je op.

, word die helemaal sexxiee !! Emmaa_ schreef:Tinus was zo mooi die dag
Hij had zijn oren naar voren, dat was al het eerste
Gewoon
Wat een géweldig mooi paard is dat zeg...