Nou stiek je gebruikt wel de perfecte bewoording. Vandaag naar de HA geweest voor mijn schouder. Moet toch een echo van gemaakt worden omdat ik er zoveel last van heb. Ook heb ik het gevoel dat er de hele tijd iets verschiet als ik met mijn schouder draai...
Dat die last er dan vanaf is zal dan wel iets schelen
Nee, balen dat je in een scan moet, maar beter om te weten wat er scheelt. Wij zijn ook hard aan het denken wat ik nog kan onderzoeken wat betreft mn gewrichten.
Jep, er vliegt een varkentje over je afdeling. Ben je vandaag niet aan het werk dus? Ik mocht het niet brengen dus kwam die Theo Koopmans (?) het halen, en hij herkende me hahaha. Vroeg al of ik weer eens een briefje achter liet. Daarna gezellig weer naar huis gefietst en toen begon het KEIhard te regenen hahaha.
hahahaha je bedoelt Leo, das mijn chef, haha! Die zal ook wel denken, wat moet dat varken hier (niet jij dan he, maar dat vliegende varken, hahahaha!!!)
Gisteravond het gala van school op de foto gezet, een erg leuke ervaring. Heb ruim 850 foto's gemaakt, dus dat wordt dit weekend veel uitzoeken en bewerken.