Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redlich

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:20

We zullen het in de krant lezen Lijst

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:41

taverno schreef:
Ooo leuke sneeuwfoto`s allemaal,baalde wel dat ik geen fototoestel bij me had gisteren.

Die Baxter is wel erg stevig hè. Knipoog

Ja hij mag nog wel een paar kilootjes missen.. maar ook weer niet teveel hoor Knipoog

Had dan even een gil gegeven dan had ik Tence ook even op de foto gezet in de sneeuw...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:43

ik denk dat die advertentie is van Valencia voordat Gonny haar kocht toen ze nog super strak in de zomerjas zat Lachen

Pony d'r mok is al bijna over, Tag had een innieminnie puntje na het rijden nog even bekeken en dat puntje is ook al weg. Binnenkort weer mokvrij.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:18

Ik heb weer heerlijk gereden op Baco vanavond. Hij was wel fris, maar kreeg hem al snel weer rustig. Hij liep weer als een zonnetje en heeft maar 2 keer geprobeert om weg te lopen van me in het eerste kwartiertje.
Zelfs de rechtergalop is gelukt. Al waren het maar 3 tot 4 galop sprongen, maar hij sprong wel gelijk goed aan.
Ben weer helemaal trots op die knul ...
Hopelijk lukt het morgen in de les ook ...

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:20

jaa is baco weer verhuist?
Fijn dat je lekker gereden hebt Lachen

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:22

Yep, maar de huisstal, maar ik was al op de hoogte , dus scheelde me een zoektocht op stal, hahahaha

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:23

hahahaha ja is knap banketstaaf aardig wat stallen af te zoeken anders Tong uitsteken
Enig idee wie er in komt?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:28

Nee geen idee ... net als de stal tegen over Donna , die staat ook leeg sinds Winner naar de Groene stal is verhuist.

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:29

oke naja zien ut vanzelf wel weer Tong uitsteken
Veraan vond baco geloof ik wel leuk

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:31

Net als Donna , Winner leuk vind. ( Soort zoek toch Soort )
Als ik Donna poets in de groene stal ,moet ze altijd winner even gedag zeggen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:22

Goedemorgen,ik ga vandaag leren wat te doen als de boel in de fik staat. Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:28

Dan moet je blussen Taverno!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:35

Of je tas en jas pakken en naar buiten lopen ....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:56

Als je maar niet a la mythbusters ofzo te werk gaat, dan staat het halve terrein in de hens Haha!

Leuk hoor, al die sneeufoto's! Van dit jaar heb ik ze nog niet en ik hoop ze eigenlijk ook niet te maken Cool Sneeuw is niet zo mijn ding...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:05

Nou, dan hoop ik dat de sneeuw van vanavond niet blijft liggen. Op de radio zeggen ze wat anders. Het kan weer wit gaan worden.
Het is nog herfst hoor! Hou op zeg!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:11

Nou ja, nog een weekje of wat en dan hebben we de kortste dag er ook weer opzitten! Ja

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 10:27

Cer schreef:
Sneeuw is niet zo mijn ding...

Van mij mogen ze dit hele seizoen overslaan. Houd totaal niet van die kou, zet gerust mijn kerstboom op als het 30 graden is Clown

Maar goed... sneeuw geeft wel altijd mooie plaatjes. Cheese!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:39

Sneeuw vind ik wel wat hebben, als ik lekker warm bij de kachel zit ... Hou ook niet zo van de kou , geef mij maar een graad of 25.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:42

Goedemorgen allemaal!

Pfff na bijna 5 jaar denk je een paard enigzins wel te kennen, maar nee hoor, Tiff had gewoon weer een nieuwe verassing voor me!! Cees kwam gister naar me toe en vertelde me dat bollie zaterdagnacht haar stal heeft opengemaakt en de hele nacht op onderzoek is geweest! 's Avonds had Cees nog gekeken en zat de stal nog goed dicht en zondaggochtend vond ie ineens een open stal en overal over het erf o.a. in de groene stal en de tas vond hij strond en rommel, ze is dus overal lekker wezen neuzen en rondsnaaien!! Ben blij dat ik een nuchter paard heb en ze dus niet in paniek raakt, anders had het weleens heel anders af kunnen lopen Tong uitsteken
Moest er stiekum wel om lachen, gek paard, ze blijft me gewoon verassen Tong uitsteken Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:44

jarrah schreef:
Goedemorgen allemaal!

Pfff na bijna 5 jaar denk je een paard enigzins wel te kennen, maar nee hoor, Tiff had gewoon weer een nieuwe verassing voor me!! Cees kwam gister naar me toe en vertelde me dat bollie zaterdagnacht haar stal heeft opengemaakt en de hele nacht op onderzoek is geweest! 's Avonds had Cees nog gekeken en zat de stal nog goed dicht en zondaggochtend vond ie ineens een open stal en overal over het erf o.a. in de groene stal en de tas vond hij strond en rommel, ze is dus overal lekker wezen neuzen en rondsnaaien!! Ben blij dat ik een nuchter paard heb en ze dus niet in paniek raakt, anders had het weleens heel anders af kunnen lopen Tong uitsteken
Moest er stiekum wel om lachen, gek paard, ze blijft me gewoon verassen Tong uitsteken Haha!

Ze had vooral lekker 'gesnackt'. Overal bij het hooi en kuil was het een zootje Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:47

Op zaterdagavond ga je nu eenmaal op stap. Jij toch ook Jarrah?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:55

desyma schreef:
Op zaterdagavond ga je nu eenmaal op stap. Jij toch ook Jarrah?

Hihi ja ik en mijn vriend gaven samen een feestje voor onze verjaardag, dus ik denk dat Tiff gewoon jaloers was en ook een feestje wilde Haha!

@ Oberon: ja dat zei Cees idd al ja!
Monique ging overdag met tiff wandelen (omdat ze niet naar buiten mag ivm mok en ik pas savonds zou komen) en die belde me al op dat Tiff echt gigantisch dikke benen had! Ik zei van: och dat zal wel door de mok komen, ze zijn de hele week al dik! Maar dat ze nu extra dik waren valt hiermee wel te verklaren! madam heeft gewoon in een keer heel wat eiwitten naar binnen zitten werken Tong uitsteken

Maarja, het lijkt tot zover in ieder geval mee te vallen! Gisteravond lekker gereden en madam was weer lekker fit en los in het lichaam, ik was bang dat ze misschien bevangen zou worden, maar dan had ik daar nu wel iets van moeten merken Tong uitsteken

Gek paard Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:57

Hahaha Nou ja, ze vindt t blijkbaar wel gezellig op stal want ze is niet op zoek gegaan naar een nieuw huis Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:12

@jarrah ; Karleylover kan je een verhaal vertellen over een nachtelijk uitstapje van Tjelle op onze vorige stal.
Tjelle werd vermist samen met een klein shetje. Het terrein was niet afgesloten en zo konden de twee zo De Vlietlanden in.
De staleigenaresse heeft eventjes gezocht en is toen ze hen niet kon vinden maar gaan slapen. Logisch toch, niet?
Het is allemaal goed afgelopen.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:27

Oja Desiree dat was ik helemaal vergeten!!
Tjelle was samen met een shetlander op pad gegaan terug naar zijn oude stal. Dat meisje van mijn oude stal belde me 's morgens op dat Tjelle en Louitje (shetlander) bij haar op het terrein stonden. Ze heeft ze maar in stal gezet en toen heeft ze me gebeld. Ik heb ze weer terug gereden naar stal toe. Die shetlander had bronchitus dus die was helemaal afgebeuld, Tjelle was waarschijnlijk in een snel tempo naar zijn oude stal gegaan zonder rekening te houden met de shet Knipoog
Ik schrok me rot toen ik werd gebeld, maar gelukkig was alles goed afgelopen. Baalde er wel van dat die staleigenaar gewoon was gaan slapen, in plaats dat ze mij gewoon had gebeld!!
@ Lisette, gelukkig is het bij jou ook allemaal goed afgelopen!! Achteraf kan je er dan altijd om lachen! GEK PAARD Haha!