Ik ga ook maar eens hard leren, engels voor morgen, en scheikunde en frans voor woensdag, jaja ik heb wat te doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Josjeee schreef:Ja ik! en t was n rampzallige ramp!
Had sas&Tiamo in de buitenbak gezet.. en tiamo was hengstig door Nikita en wilde er niet meer uit.. zeker n half uur over gedaan.. en 3x bijna geraakt met zn bokken enzenz ! echt lijp!! pfft... En hij was sascha heel de tijd kei hard aant trappen enzo:S hij was echt HELEMAAL gek!
! maar was het ook niet meer gewend eh..)
ohhh yeah
als ik Kunstgeschiedenis haal ben ik HOOGSTWAARSCHIJNLIJK geslaagd!!
wat moet je voor kunstgeschiedenis halen?
haha Dus moet lukken eigenlijk!
echt NOOIT verwacht dat t me vandaag zou lukken!!

http://www.youtube.com/watch?v=0dp7wi7bLOs
!

? met de eerste galop was ie nou zo aan het poedersuiker ? omdat ie naar buiten keek ?
En maybe vrijdag ook he aniekske! 
Ik wist niet dat er gif in de wei was gespoten, tegen jacobskruid. Nou had ik een topic geplaatst en ik kreeg dit als reactie:_Skess_ schreef:gelijk DA bellen, paard wat naast skessa staat heeft ook gif tegen jacobskruid gegeten (niet gestrooid in mijn wei) en heeft daar duidelijk erge last van gekregen...
Dierenarts is geweest en heeft het paard voor onderzoek mee genomen naar de kliniek waar die een dag heeft gestaan...
Goed het tandvlees in de gaten houden, verkleuring kan tot vergiftiging leiden
Marlou_ schreef:leuk filmpje karin! mooi beest! misschien iets meer voorwaards? met de eerste galop was ie nou zo aan het poedersuiker ? omdat ie naar buiten keek ?
Michelle__ schreef:Oh ik voel me zo schuldig, ik heb Senda zaterdag gewoon gif laten etenIk wist niet dat er gif in de wei was gespoten, tegen jacobskruid. Nou had ik een topic geplaatst en ik kreeg dit als reactie:
_Skess_ schreef:gelijk DA bellen, paard wat naast skessa staat heeft ook gif tegen jacobskruid gegeten (niet gestrooid in mijn wei) en heeft daar duidelijk erge last van gekregen...
Dierenarts is geweest en heeft het paard voor onderzoek mee genomen naar de kliniek waar die een dag heeft gestaan...
Goed het tandvlees in de gaten houden, verkleuring kan tot vergiftiging leiden
Moet ik de DA bellen of weet iemand nog een andere tip/middeltje?
omg ik ben zo'n slecht baasje