Jorine_Falco schreef:Dat bedoel ik ook niet, maar dat vindt jij Steef. Er zijn genoeg kinderen die echt boos zijn als ze erop moeten. Was ook totaal niet tegen Jeffrey aanvallend bedoeld hoor!
Haha oke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Dat bedoel ik ook niet, maar dat vindt jij Steef. Er zijn genoeg kinderen die echt boos zijn als ze erop moeten. Was ook totaal niet tegen Jeffrey aanvallend bedoeld hoor!
Stef_Winston schreef:xDjailo schreef:
Danste je vroeger dan? Ik heb 5 jaar ofzo op Jazz gezeten
Maar ik had daarna een vrouw die mij echt niet mocht als lerares
Dus toen ben ik gestopt
(en we hadden al lekker superveel van de dans
Kon ze alles lekker gaan verandere
)
xDjailo schreef:ahh gister was ik naar de les aant kijken.. en die paraat jeetje wat een leuk paardddd zeg! Zou k wel een x willen rijden alleen durf niet op grote paarden wuahahaha.. dus ja..
KarinW86 schreef:Lijkt me leuk als er indd wat voor terug komt ahha want alles gaat weg maar krijgen alleen pony's terug XD haflingers, shatia enzo:P
Stef_Winston schreef:@Joyce of Karin; Kan iemand Lisa naar het station Delft brengen zondag de 26eDan kan ze nl naar wedstrijd komen
Maar anders komt ze niet, omdat ze dan 3 kwartier moet wachten op station Delft
(op de terugweg alleen volgens mij
)
kimmiepimmie schreef:hee joyce je kan kariq wel lekker stappen hoor enne ik ga er vanmiddag even opzitten wil je me helpen???
doei doei
Twinklebel schreef:Hoezo is die weer terug?
Is het wel handig om dat hier op een openbaar forum te zetten als niet iedereen het mag weten?