Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:35

Jorine_Falco schreef:
Dat bedoel ik ook niet, maar dat vindt jij Steef. Er zijn genoeg kinderen die echt boos zijn als ze erop moeten. Was ook totaal niet tegen Jeffrey aanvallend bedoeld hoor! Lachen

Haha oke Knipoog en als je elke week op dezelfde wil moet je niet op een manege gaan rijden hoor Tong uitsteken

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:44

Stef_Winston schreef:
xDjailo schreef:

Danste je vroeger dan Lachen? Ik heb 5 jaar ofzo op Jazz gezeten Tong uitsteken Maar ik had daarna een vrouw die mij echt niet mocht als lerares Tong uitsteken Dus toen ben ik gestopt Tong uitsteken(en we hadden al lekker superveel van de dans Huilen van het lachen Kon ze alles lekker gaan verandere Huilen van het lachen)

ik heb 2 jaar ballet gedaan van 4-6 jaar Haha!:D, daarna jazz 2 jaar en daarna ong. 6 jaar hip hop/streetdance..

wel leuk met optredens in de stad in den haag, rotterdam, darling market enzo.. wel lache..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:45

wow Ballet lijkt me echt stoer Haha! Waarom ben je eig gestopt dan? Vond je gewoon niet leuk meer Tong uitsteken

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:10

tijdgebrek Haha!

ben al 4 jaar ofzo gestopt hoor!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:14

zo ben weer terug Haha! 3 tassen vol troep, en het is nieteens voor mij Tong uitsteken

wat spul voor paulien mee genomen en deken voor leone en handschoenen voor kirsten.. denk als ik er toch ben, kan ik het net zo goed mee nemen.

over kinderen die moeilijk doen, daar ben ik het helemaal mee eens dat ze dan maar niet op paardrijden moeten, je rijd gewoon op het paard waarop je ingedeeld wordt en daar heb je het mee te doen als het aan mij lag. maar denk toch wel dat ik voor kinderen geen leuke instructeur zou zijn Tong uitsteken

verder heb ik ook weinig te zeggen over welke paarden er blijven of weg gaan, kan wel zeggen wat ik er over denk maar hoe ze in de les zijn, daar weet ik helemaal niks van..

maargoed, komt ook wel weer een ander voor terug een keer, dat is de andere kant van het verhaal Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:17

Ja klopt, nouja paarden hebben geen geweldig leven ofzo Knipoog Moeten aardig wat uren maken en gaan niet heel vaak de wei op ofzo Tong uitsteken Zou echt depressief worden als ik paard was, heel de dag in zo'n stal Tong uitsteken Nouja in vergelijking met andere manege's valt het dan wel weer mee Knipoog

Ik moet trouwens ook nog witte handschoenen hebben Lachen Leen ze altijd van iedereen Tong uitsteken En leren laarzen, nieuwe witte broek. Bij hyporama waren laarzen erg duur(en de wat goedkopere waren niet in mijn maat, net maat te klein)

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:23

ahh gister was ik naar de les aant kijken.. en die paraat jeetje wat een leuk paardddd zeg! Zou k wel een x willen rijden alleen durf niet op grote paarden wuahahaha.. dus ja..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:25

xDjailo schreef:
ahh gister was ik naar de les aant kijken.. en die paraat jeetje wat een leuk paardddd zeg! Zou k wel een x willen rijden alleen durf niet op grote paarden wuahahaha.. dus ja..

Paraat heb ik lang geleden een keer op gereden Tong uitsteken Had er niet echt wat mee Tong uitsteken Maar wel mooi beessie ja Ja en daar kan je best op hoor Tong uitsteken Haha hijs niet zo eng Knipoog

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:25

Lijkt me leuk als er indd wat voor terug komt ahha want alles gaat weg maar krijgen alleen pony's terug XD haflingers, shatia enzo:P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 18:25

KarinW86 schreef:
Lijkt me leuk als er indd wat voor terug komt ahha want alles gaat weg maar krijgen alleen pony's terug XD haflingers, shatia enzo:P

Mwa, aan de ene kant wel leuk Tong uitsteken Maar heb het altijd zo te doen met die paarden Tong uitsteken en dan krijg je weer dat iedereen erop wil, waar ik zwaaaaarrr chaggo van wordt Huilen van het lachen Net als met die haflingers; mag ik op 1 van die haflingers? Dan denk ik echt er zijn nog andere paarden hoor Tong uitsteken Was met Shatia ook wel Tong uitsteken Wel minder gelukkig Huilen van het lachen

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:39

karin hga jij vanavond nog naar stal? ik ben er rond kwart over 8 in iedergeval.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 19:12

Stef_Winston schreef:
@Joyce of Karin; Kan iemand Lisa naar het station Delft brengen zondag de 26e Lachen Dan kan ze nl naar wedstrijd komen Lachen Maar anders komt ze niet, omdat ze dan 3 kwartier moet wachten op station Delft Knipoog (op de terugweg alleen volgens mij Knipoog)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:19

@ kim nee ga niet dan moet ik met de scooter..
@ steef zal ff kijken

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:09

Jeetje joyce, wat ontzettend vervelend voor je Ach gut. Pfoe wat moet dat even schrikken geweest zijn zeg! Ik snap je verdriet helemaal! Zomaar je vriendje verkopen Boos!. Vind het zo rot voor je! Mijn pmbox staat altijd open he!! Sterkte meissie!
En steef, een prachtig filmpje!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 07:13

@ Eevj! Thnx meid!
Vandaag weer rijden, gelukkig heb ik lieve Trixje waar ik op rijd.

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 07:47

hee joyce je kan kariq wel lekker stappen hoor enne ik ga er vanmiddag even opzitten wil je me helpen???

doei doei

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 08:18

kimmiepimmie schreef:
hee joyce je kan kariq wel lekker stappen hoor enne ik ga er vanmiddag even opzitten wil je me helpen???

doei doei

Zal ik foto maken als je erop zit Lachen

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 08:51

ja is goed ::d ik ben er rond 4 uur x

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:50

Kim, An en ik zijn er om half 5 ofzo.. ga eerst ff rijden met Djai..

Vandaag misschien eindelijk rijfoto's!

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:57

ok dan zie ik je half 5 want ik ga eerst longeren!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:56

MUSKETIER IS TERUGGGGGGG!!!!!! Haha! (volgens mij mag niet iedereen het weten, maar wilde jullie het even zeggen!) Nu kan ik gewoon zelf afscheid nemen! Als die over tijdje weer weggaat!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:59

Hoezo is die weer terug?
Is het wel handig om dat hier op een openbaar forum te zetten als niet iedereen het mag weten?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:59

Maar wel leuk voor je!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 18:09

Twinklebel schreef:
Hoezo is die weer terug?
Is het wel handig om dat hier op een openbaar forum te zetten als niet iedereen het mag weten?

Nouja ik bedoel van de manege komen niet veel kinderen hier op Knipoog

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 18:38

Kim je filmpje van kariq staat al op zijn hyves is nog even bezig met uploaden om hier te zetten Knipoog ja ja de 1e keer op kariq