Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beetje laat maargoed.. 

_Roosmarijn_ schreef:Zoo ik ben ook weer terug van het familiebezoek.Beetje laat maargoed..
Wat super dat jullie vandaag zo goed hebben gereden!
Ohh die foto van Goldie.. Ik vind het heel jammer van haar manen, ik vond het juist zo leuk staan bij haar en ik vind dat haflingers lange manen horen te hebben. Echt jammer, maar goed als Annet het kort wilde dan is dat haar keus..
Ik kom volgende week maandag ook bij de pas de deux kijken. Ik ben de groom van Anneke&Kelsey.

en nog even naar de stad maar dat is alleen omdat ik een nieuwe bezem nodig heb
.
, "Ik ben naar een nieuwe klant geweest, echt een superaardige man'
. Sorry, beetje meligheid, ben net terug uit school.
.

want die leek best wel veel op Goldie en Leandra
maar toen zag ik dat hangertje en herkende ik hem 
het zijn Annets paarden/pony's
Shetjjee__x schreef:@ Pauline; ik moest gister ook op Sherra![]()
en van Goldie vind ik ook niet mooi.. dacht eerst toen ik die foto zag dat het die haf was die daar van hun manege meedeed!want die leek best wel veel op Goldie en Leandra
maar toen zag ik dat hangertje en herkende ik hem
maar Annet wil de meeste manen handlengte hebben volgens mij.. en ze wil Sherra's manen langer laten groeien, dat is echt vet lelijk nu is het al te lang!![]()
maar dat vind ik![]()
het zijn Annets paarden/pony's
) dat ze Sherra het 'leukste' vond en dat ze juist dacht dat die het niet zo goed ging doen laat maar zeggen.. en juist Chester&Nando heel goed maar die deden het juist minder.. en goldie gewoon als normaal, een keer ging die inplaats van galoperen echt super hard draven dat je het amper merkte